{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ellemann går ud af dansk politik.
  • #2   23. okt 2023 Jojo man behøves jo ikke elske en politiker og tænker at det vigtigste for befolkningen må være at politikerne gør et godt stykke arbejde og igen er det jo svært at gøre alle tilfredse smiley

• #3   23. okt 2023 Ligesom alle andre er han bare et menneske smiley
    Han lytter til sin krop
    Nu er det til at passe på sig selv og hans familie.
    Synes han kommer derfra på en god og værdig måde smiley

• #4   23. okt 2023 Ellemann har selv rodet sig ud i en masse møgsager og det er på høje tid han tager konsekvensen.
    Han var en af de første der stemte for at smide Støjberg for en rigsret.
    Han begik et enormt løftebrud da han fredede Mette i mink sagen og tilmed pegede på hende som statsminister hvilket han også svor på at han aldrig ville gøre.
    Dernæst bliver han tilfældigvis syg lige inden han skal granskes for at have løjet for folketinget ang. våbenkøbet i Israel.
    Sidst men ikke mindst har han siden han blev formand for Danmarks bondeparti svigtet landmændene “big time” ved at bakke op om den ene urimelige stramning efter den anden hvor den nylige co2 afgift på landbruget nok er den værste fordi han efterfølgende udtalte at han bakkede 100% op om kravet.
    Det er i baglandets øjne et kæmpe svigt af partiets kernepolitik.
    Jeg er bestemt ikke venstremand, men jeg forstår sandelig godt hvis der er landmænd der klapper i hænderne over hans beslutning..

• #5   23. okt 2023 Hello Kitty kokos jeg er helt enig om måske en klog beslutning smiley

• #6   23. okt 2023 Cody N ja ja ja og ja der har været mange møg sager og jeg støttede Inger Støjberg da jeg syntes en rigsret var helt ude i hampen og det syntes jeg stadigt og jeg kan godt forstille mig at landmændene klapper i deres hænder og ja uanset hvad jeg stemmer og kommer til at stemme, vil min stemme komme til at gå til Danmarks fremtid og der er jo god tid, så jeg kan jo bare kigge løs og det samtidigt med at Jakob Ellemann kan slappe af smiley

Kommentér på:
Ellemann går ud af dansk politik.

Annonce