{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Høfde 42 - Kærgård Klitplantage - Raundup, politikerne har intet lært. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg tænker på hvordan der over alt tales om den iltsvind i de danske farvande og jeg så kan læse om hvordan man fra politisk side har fået lov til at dumpe flere hundrede tons havneslam i Lillebælt ud for Vejlefjord grundet havstrømmen som åbenbart er så stærk at den kan sprede den havneslam og nu har jeg ikke googlet havneslam, men jeg syntes at huske at der er tungmetaller i slammet og mon ikke det inden holder rigtigt mange andre grimme ting og det er som med Høfde 42 og Kærgård klitplantage, det kan godt være politikerne viste det, men regningen er på vej og både ved høfde 42 og Kærgård Klitplantage har arbejdet længe været i gang, men hvad har det kostet ind til nu.
Og vi kan da lige tage talen om Raundup hvor Natasja Crone i mine øjne høstet stor respekt da hun havde emnet op om Raundup grundet EU skal stemme om hvordan Raundup må bruges 10 år længere og jeg tænker så i at dem der er så vilde med Raundup ku få en kop og så vise familien Danmark at Raundup er det rene Honning og sku vi så ikke tage havneslamelskerne de ku jo også vise at havneslam ikke er giftigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Høfde 42 - Kærgård Klitplantage - Raundup, politikerne har intet lært.
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 272 Svar: 2.109
    #1   12. okt 2023 Ja det er nemt at være bagklog og dengang tjente vi godt på de ulykker vi hjalp til med.
    Nu er vi ikke engang klar til at ønske fred i verden.
    Vi er en flok hyklere, for jo vi var ikke bedre end vore politikere.
    Der var store lønninger i alt medicin industri. Medicin , krudt og kugler er god for staten og arbejdspladserne.

    Men bare vent det bliver aldrig moralen der vinder.




  • #2   12. okt 2023 Brok S jo den rigtige gode moral vinder smiley

Kommentér på:
Høfde 42 - Kærgård Klitplantage - Raundup, politikerne har intet lært.

Annonce