{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

En ny begyndelse, måske en ny æra for moderjord. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om alt det der forgår på moderjord og hvor mange mennesker der dør rundt omkring i verden grundet konflikter, må jeg trods mit humane hjerte sige at der dør flere i verden grundet hjertestop, end grundet konflikter + jeg jo også ku sætte folk der dør af sulte og tørst, men da verdens efterhånden er blevet så hård grundet at vi får alverdens elendigheder smidt direkte i fjæset og endda på LIVE tv.
Og så kom forsker med en for dem utrolig opdagelse, de finder mikro plastik i skyerne og ja den findes på vores iskapper og den findes på de dybeste steder i verdenshavene, så ja selvfølelig findes den også i skyerne og hvis ikke jeg husker helt rigtigt findes der også mikro plast i vores blod - overrasket nej ikke en skid.
Men nu vil jeg kysse moderjord og håber at moderjord vil passe på os og hjælpe os med af få gjort rent.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En ny begyndelse, måske en ny æra for moderjord.
  • #1   10. okt 2023 Men nu vil jeg kysse moderjord og håber at moderjord vil passe på os og hjælpe os med af få gjort rent. jvf. Leon

    Det er altid godt at være optimistisk. smiley

    Men hvorfor skulle moderjord passe på os og hjælpe med at få gjort rent, når moderjord har råbt og skreget om brutal mishandling igennem mange mange år?

    Ingen ville lytte, eller gøre noget, men ignorerede skriget.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #2   10. okt 2023 Et af de store problemer er og var, at ingen ville kaldes fasister, kommunister osv.
    derfor råbte ingen op, men nu vil man bruge de små som prygel knarpe.

    Tænk på alle håndtryk som der er delt ud uden straf.


  • #3   10. okt 2023 Det forstod jeg ikke Brok?


  • #4   10. okt 2023 Cris7 jeg tror på at moderjord er tolerant og 250 års mishandling bør ikke betyde det store i moderjords historie som går milliarder af år tilbage og moderjord skal nok bestå:-)

  • #5   10. okt 2023 Brok S skal din tale forstås som at kommunerne og andre ku bruge pengene på en bedre måde end de gyldne håndtryk smiley

  • #6   10. okt 2023 Leon
    Cris7 jeg tror på at moderjord er tolerant og 250 års mishandling bør ikke betyde det store i moderjords historie som går milliarder af år tilbage og moderjord skal nok bestå:-)


    Leon, den industrielle revolution som startede for ca. 250 år siden har tilført så meget gift til vores og din elskede jord at det vil være vanskeligt at finde ren jord på kloden du kysser på.

    Bly, Asbest, DDT, NICKEL og CADMIUM, GUMMI og PV skum, MCPA og PNCB samt Pfas og PTFE samt andre eksotiske metaller og kunststoffer som FLUOR og Aerosols og Kvælstof fra landbruget samt parfumer og Lotioner.

    Ens for dem alle at vi ikke kommer af med dem, at de forbliver i vores krop, og dermed findes overalt.

    Moder Jord skal nok bestås, men ikke i de samme stand som dengang vi blev født smiley


  • #7   10. okt 2023 Jojo kig ud i verden og se nu bare omkring Tjenobyl hvor alt er smukt og grønt og igen moderjord skal nok bestå og sikken meget gift du beskriver og befinder bly eksempelvis ikke naturligt i moderjord, der finde mange giftige ting i moderjord.

  • #8   10. okt 2023 Jamen Leon
    Så må Tjernobyl område en fint sted at bo ind smiley


  • #9   10. okt 2023 Jojo der findes jo folk der bor der + alle dem der er nysgerrig og bare vil ind på området og kigge og sådan er det jo også i Fukushima der lever også mennesker og begge de omtalte steder ser skoven da smuk ud smiley

  • #10   10. okt 2023 Jeg må skuffe dig Leon
    Hele den store område rundtom og i Tjernobyl er strengt forbud område, men imod en pæn betaling kan små grupper af fotografer få en rundtur i nøje udvalgte områder hvor strålings niveauet er acceptabel smiley


  • #11   10. okt 2023 Jojo jeg fulgte med på tv en dag og der fik jeg nu en god viden og skoven var grøn og de vilde dyr havde det godt smiley


  • #12   10. okt 2023 Ja men der bor da ingen mennesker i Tjernobyl smiley
    Men dyr har også set program med dyr som boede der. Mener der var noget med nogle katte og bjørne smiley
    Men det er rigtig som jojo skriver at der er grupper som betaler for at komme ind fotografere med guide på.
    Men de skal være ret så meget klædt på i sikkerheds udstyr da radioaktiviteten er syg høj.


  • #13   11. okt 2023 Og det gør der så alligevel smiley
    Altså bor nogle smiley

    https://www.escapeaway.dk/rejseblog/tjernobyl-blevet-populaert-turistmaal/


  • #14   11. okt 2023 Hello Kitty Kokos det jeg så fortalte de også om folk der gik uden om de kontrolposter og så var i området og folk eller det er ikke alle der er bange for Tjenobyl.

Kommentér på:
En ny begyndelse, måske en ny æra for moderjord.

Annonce