{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Latterlige politikere {{forumTopicSubject}}

Ja nu nåede vi vel tæt på bunden,
Alternative er total rundforvirret, og lige efter hukommelsen og den er meget hullet, i det folketing eller de ved ikke hvad beskyldes for, hvis de har modtaget lidt for meget Nogle aner ikke, at det var vælgerne de fik deres stemmer fra se på Løkkes søn, som var venstremand, teatertossen som var moderat, Nye borgelig kunne ikke klare ægtefællen og det fortsætter, og vi kommer med kritik til andre styreformer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latterlige politikere
  • #1   21. sep 2023 Brok

    Delvis enig, men husk lige på at vi i Danmark kan debattere, kritisere og ryste på hovedet af vores idiotiske politikere hvilket ikke er muligt i mange andre totalitære lande.
    Det er en væsentlig fordel ved demokratiet vil jeg mene 🤔


  • #2   21. sep 2023 Ja Cody, men nu har jeg kun levet i demokrati, så det med at kritisere andre fordi de ikke er så kloge som os. jadet føler jeg som bedrevidende overlegenhed.

  • #3   21. sep 2023 Hvis ikke totalitære regimer blev kritiseret af omverdenen ville disse magthavere uden tvivl tolke det som en accept og øge undertrykkelsen af borgerne.
    Den frie verden er kendetegnet ved dens overholdelse af div. menneskerettigheds konventioner samt overholdelse af Geneve konventionen i væbnede konflikter.
    Som ex. kan nævnes krigen i Syrien samt Afghanistan hvor den ene part overhovedet ikke respekterer de mest basale menneskerettigheder og hvilket var den direkte årsag til at både ISIS og Taliban havde så let spil overfor vestens langt stærkere styrke, men som til gengæld var bundet op på hensyn i sin krigsførelse.
    Jeg vil da indrømme at jeg var tilhænger af de værste brud på menneskerettighederne som modsvar da IS begyndte at halshugge og hænge sine fjender på åben gade, men selvfølgelig foretrækker jeg den frie demokratiske verden hvor vi kan kritisere hvad vi vil uden at blive fængslet, tortureret eller dræbt smiley


Kommentér på:
Latterlige politikere

Annonce