{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Ja hvem er den klogeste - politikeren eller vælgerne. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg syntes jeg høre mange der absolut ikke skamroser Danmarks regering og nogen er imod donationer til Ukraine, grundet de tænker at de milliarder går deres næser forbi (men jeg tror simpelthen ikke at der er de milliarder) der sku gøre at det danske sundhedssystem og velfærdssystem vakler, da Danmarks national produkt består i 2832 milliarder, så fordi Ukraine får 20 eller 50 milliarder i frihedens navn, sku Danmarks sundhedssystem og velfærdssystem nok ku bestå.
Læste om hvordan nu sku købe (tror det var færdig middagsmad) da kommunen skal sparre og jeg tror faktisk at det var i Slagelse kommune og jeg undre mig over hvordan vores ældre gang på gang må stå for skud og tænker at man jo godt ku give vores ældre lidt kvalitetstid den sidste tid de har, det syntes jeg de har fuldt fortjent , da de er skyld i at vi har et velfærdssystem.
Jeg tænker også på hvordan talen om den aktive dødshjælp kommer mere og mere frem, eller undskyld der er der og har været der længe.
Og jeg tænker også på, hvorfor politikerne intet gør for at entre, den for tiden førte politik + det næste folketingsvalg ser jeg bliver rigtigt spændene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja hvem er den klogeste - politikeren eller vælgerne.
Kommentér på:
Ja hvem er den klogeste - politikeren eller vælgerne.

Annonce