{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Udvisningsdømte - kontra Menneskerettigheds kommissionen. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om de to herre der ved domstolen i Danmark var dømt til udvisning grundet x-antal meget kriminalitet og hvor Menneskerettigheds kommissionen underkender Danmarks domstol, dog skal den prøves hos Danmarks domstol igen.
Og jeg tænker på hvordan jeg ser kriminelle misbruge Menneskerettigheds kommissionens normale gode ry, men som jeg skriver misbruges og det gør jo at Menneskerettigheds kommissionen bliver til grin ude i verden, grundet at lande der mærker den form for misbrug, vil have problemer i at ku se fornuften i Menneskerettigheds kommissionens arbejde, for hvornår har den ret og hvornår har den ikke ret.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udvisningsdømte - kontra Menneskerettigheds kommissionen.
  • #1   7. sep 2023 Menneskerettigheds domstolen er helt galt på den her!

    De to afganske mænds menneskerettigheder skulle være krænket, iflg. artikel 8, som handler om retten til respekt for privatliv og familieliv.

    Hvilket er helt forkert. De har intet krav på respekt overhovedet.

    Jeg har sagt i mange år, at dem som overtræder andres menneskerettigheder til at leve i fred, ved at begå kriminelle handlinger, selv må bøde med deres egen menneskerettighed, for de har ikke fortjent den hensyn som der tages.

    Det er jo den omvendte verden, at hensynet skal komme de kriminelle tilgode!









  • #3   7. sep 2023 De har ihvertfald pakket deres 'sunde fornuft' og retfærdighedssans langt væk.

    Der står intet om, om at de to skiderikker har familie nu, men det er nok sandsynligt, eftersom der er taget hensyn til privatliv og familieliv.

    Men det er jo bedøvende ligegyldigt i dette tilfælde, om de har kone og børn, for de har selv sat sig i denne situation.


  • #4   7. sep 2023 EMRK som er den europæiske del af FN’s Menneskerettigheds kommission varetager udelukkende de kriminelles interesser.
    I 3 verdens lande er både menneskerettigheder og FN konventioner ikke eksisterende og det har sin helt naturlige forklaring fordi ingen af disse lande har tilsluttet sig menneskerettigheds konventionen.
    I disse lande bruges FN kun som villig malkeko via fødevareprogrammer, udviklingsbistand, vaccinationsprogrammer og ikke mindst som tour guide for især muslimer der vil bosætte sig i vestlige demokratier uden intentioner om at integrere sig.
    Læg især mærke til at menneskerettigheds konventionen blev vedtaget som følge af jødeforfølgelserne under ww2 og så kan man jo spørge sig selv hvad det har gavnet set med nutidens briller 🙄
    Faktum er at OIC (islamiske) lande sidder på mange af de afgørende poster i FN’s utallige råd, herunder sikkerhedsrådet hvilket i sidste ende betyder at ingen FN beslutninger indeholder kritik af islamiske lande.
    Tænk blot på “Open Doors” som er en uafhængig organisation der udgiver månedlige rapporter om overgreb på anderledes troende begået i muslimske lande - ingen af disse frygtelige rapporter er nogensinde blevet behandlet i FN 🤨

    FN er på menneskerettighedsområdet kort og godt en tandløs organisation uden gavn for andre end kriminelle fra 3 verdens lande og vestlige lande burde for længst have trukket sig fra denne konvention med krav om nyfortolkning der står mål med nutidens udfordringer smiley


  • #5   7. sep 2023 Godt indlæg Cody. smiley

  • #7   7. sep 2023 JoJo jeg forstår godt hvad du mener, men når FN som verdens største int. organisation giver køb på netop menneskerettigheder, som jo er det punkt organisationen blev dannet på, så står jeg sku af.
    FN har ingen berettigelse hvis de ikke engang tør konfrontere de muslimske landes manglende respekt for mindretals rettigheder i disse lande.
    Korruption og særinteresser har desværre holdt sit indtog på FN’s bonede gulve og hvem husker ikke da FN’s repræsentant roste Kina for sin indsats under Covid epidemien uagtet det øverste råd i Kina ventede en hel uge med at advare omverdenen om spredningen.
    En uge hvor 1000 vis af flyvninger fra Kina betød at virus blev spredt til resten af verden hvilket igen betød at nedlukninger ikke kun ville ramme Kina økonomisk.
    FN’s ageren betød at Trump omgående lukkede for pengestrømmen til FN, men desværre åbnede Joe Biden for pengestrømmen igen da han overtog embedet.
    Der findes i 1000 vis af negative sager vedr. FN beslutninger, men desværre interesserer det sjældent de store medier.

    Som du kan se har jeg bestemt ikke høje tanker om FN der efter min mening trænger til en omfattende rekonstruktion internt samt en omskrivning (modernisering) af samtlige traktater og konventioner der står mål med nutidens udfordringer smiley


  • #8   7. sep 2023 Jeg ku jo sige at Menneskerettigheds kommissionen måske sku kigge deres pargraffer igennem og forny sig, det vil se godt ud smiley

  • #10   8. sep 2023 Vi kan starte fra en ende af, alt, hvad vi rører ved skal absolut gøres stort, men har vi brug for det? FN, Nato, EU, og hvis vi så ser på det der fungerer, så skal det være stort.

    Og så er det hele ødelagt.



  • #11   8. sep 2023 JoJo hvor store chancer tror du en mand med min indstilling har i en organisation hvor begrebet “omstilling” er en “by i Rusland” smiley

  • #12   8. sep 2023 Brok S

    Ja hvad skal vi bruge FN og EU til ???
    Udgiften til disse institutioner overgår langt de fordele vi kunne få ved at vende ryggen til dem begge.
    EØS og WTO samhandels aftaler ville betyde at vi kunne frigøre os for det overstatslige åg som EU medlemskabet har udviklet sig til.
    Ca. 80% af vores lovgivning er nu styret af EU hvilket betyder at vores selvbestemmelse er forsvundet og kun de færreste er klar over at vores folkeafstemninger i realiteten er værdiløse hvis de kolliderer med EU lovgivningen.
    Grundlovsændringer er dog undtaget.
    Levebrødspolitikken vokser eksplosivt i takt med EU’s indflydelse fordi vores folkevalgte efterhånden kun administrerer og efterlever EU lovgivningen uden egen indflydelse udover at indføre kommunale stramninger og indskrænkninger på stort set al offentlig service så der er penge til skattelettelser, utopiske klimamål samt det tårnhøje bidrag til EU mastodonten.
    Danmark og unionens øvrige lilleput lande er de facto sat under administration af EU på trods af at EU aldrig måtte udvikle sig til en overstatslig union smiley

    FN bestiller ikke andet end at skrabe penge sammen til hjælpeprogrammer der ender i korrupte politikeres lomme, beskytte kriminelle og sende endnu flere horder af velfærdsmigranter mod Europa og tydeligvis i samarbejde med EU som helt undlader at beskytte vores ydre grænser som de ellers er forpligtiget til.

    Nato samarbejdet er derimod helt nødvendigt idet vi som et lille land ikke har en kinamands chance for at forsvare os selv smiley


  • #13   8. sep 2023 Ikke enig i det sidste, at Nato er så stort et gode, for se nu hvordan det er gået Ukraine, bare fordi de ikke var komme nd i USAs varma arme. Alt med måde.


  • #14   8. sep 2023 Brok S

    Der er klare regler med en stribe krav for optagelse i Nato og hvordan tror du det havde set ud hvis Nato havde omgået sine regler og lukket Ukraine ind på grund af truslen fra Rusland.
    Jeg ser heldigvis at Ukraine er kommet langt i opgøret med korruption 👍🏼


  • #15   9. sep 2023 Har krig virkelig noget med korruption at gøre, så fatter jeg ikke Tyrkiet er på medlemsliste.

    At det er de rige der bestemmer ser vi jo tydelig.


  • #16   9. sep 2023 Brok S

    Ja det kan virke absurd, men forklaringen er paradoksalt nok lig den situation Ukraine befandt sig i inden Rusland invaderede landet.
    Rusland opsagde en “ikke angrebspagt” med Tyrkiet i start 50’erne og forlangte at de skulle tillade russiske militærbaser langt Tyrkiets middelhavs kyst hvis de ville undgå et russisk angreb.
    Det fik tyrkerne til at vende sig mod Nato der dog gav dem en kold skulder i første omgang, men efter at tyrkerne hjalp den vestlige alliance i kampen mod N.Korea anbefalede især Usa at Tyrkiet kunne optages i Nato.
    Optagelses kravene var nok lempeligere dengang i forhold til idag og Nato havde i bagklogskabens lys med garanti ikke lukket tyrkerne ind hvis det havde været idag hvilket tydeligt understreges af Tyrkiets modstand mod Finland og Sveriges optagelse.

    Du kan sikkert finde historien hvis du selv googler Tyrkiets optagelse i Nato smiley


Kommentér på:
Udvisningsdømte - kontra Menneskerettigheds kommissionen.

Annonce