{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

Butiksdød ku huslejen være forhøj. {{forumTopicSubject}}

Ja der findes nok ikke mange byer i Danmark der ikke mærker det og man ku jo sige sådan her, først tog man livet fra de små byer, ved at lukke skolen, den offentlige transport, sygehuset, fritidshjemmet, bageren, købmanden, slagteren, skomageren, huslægen, tandlægen, boghandleren, isenkræmmeren og nok mange andre.
De tog til de større byer hvor huslejen jo også var meget større + de sku kæmpe imod Bilka, netto, Rema, fakta, indkøbscenter, internet butikker og det er så gået udover slagteren, bageren, købmanden, skomageren, tøjforretningerne og mange andre.
Og dem der så ellers er tilbage er værksteder, byggemarkeder, pitzzaria, andre spisesteder, værtshuse, genbrugsbutikker og hvorfor er det bare grundet en forhøj husleje og vil en huslejenedsættelse på 1/3 del ikke være bedre end igen huslejeindtægt.
og 200.kr i indtægt er da bedre end ingen indtægt, altså 0.kr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Butiksdød ku huslejen være forhøj.
  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 134 Svar: 2.284
    #1   27. aug 2023 Ja Leon, men vi er nok alle medskyldige i butiksdøden for vi har nok alle prøvet at køre forbi vores lokale dagligvare forretning for at handle stort i ex. Bilka og vi har sikkert ofte gjort brug af internethandel fordi vi ikke orkede at opsøge en bestemt vare i lokalområdet så med mindre der sker et mirakel vil tendensen fortsætte.
    Små lokale brugsforeninger eller sågar en tankstation med butik kan være det eneste der holder liv i de små landsbyer, men desværre er også disse i tilbagegang.
    Jeg har en livlig butiksgade samt et storcenter tæt på, men når jeg kører mine daglige ture med vovsen handler jeg dagligvarer på skift i to lokalbrugsen i nærliggende landsbyer fordi de har gode områder hvor man kan lufte sin vovse smiley


  • #2   27. aug 2023 Cody N jaaaaa og jeg vil heller handle i den lille butik og betale lidt mere og ja specialforretninger bliver der kun længere og længere i mellem og det gør at ting må købes igennem nettet, men man får ikke den samme service, hvor man eksempelvis kan stille spørgsmål omkring problemer hvis en ting skal samles og mange forretninger nu til dags har jo ansat unge mennesker som kun kan sige ja eller nej smiley

Kommentér på:
Butiksdød ku huslejen være forhøj.

Annonce