{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110

Sørgelige USA {{forumTopicSubject}}

https://www.information.dk/udland/leder/2023/07/klyngebomber-forraader-usa-vaerdier-haevder-kaempe

Hvor er det sørgeligt, at USA opfører sig dårligere end Rusland.

Der er ikke krig indenfor USAs grænser alligevel skal de vise der storhed, som menneske fjendsk og total ligeglad med kvinder og børn.

Men nu kan de da få produktet testet på mennesker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sørgelige USA
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #2   14. jul 2023 Sikke noget vrøvl, om hvad jeg har ment om de bomber for det kan du jo ikke vide da vi ikke har haft den debat, Og jeg skal nok selv bestemme hvem mine venner er, og ganske rigtig har USA og deres herrementalitet aldrig været min kop te.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #4   14. jul 2023 Bla bla bla,

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #5   15. jul 2023 Nåh nu vil du igen bevise, at dit danske er bedre en mit.

    I Danmark hedder det klyngebomber og in hedder i

    Så ned af din høje hest, du har rigeligt med at passe de demente som danskere jo ikke gider,

    Men som kokos skrev Canada mangler nok en oversætter der mener det danske skal underlægges det engelske, men jeg vil mere engelsk har mere plads i Canada end i Danmark. Så tro bare du er guds hjælp til de dumme danskere.


  • #6   15. jul 2023 Lol Brok.

    Det skrev jeg ikke noget om smiley

    Jeg skrev bare han kunne rejse hjem. smiley
    Du ved sort humor smiley

    Men puha……


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #7   15. jul 2023 #6
    Ja nu er det jo et spørgsmål om han kender landet for Danmark kniber det meget med,

    Ja være så utilfreds med det land, hvor man bor er da, at pine sig selv med de dumme dovne Danskere der ikke er åbne for selvbestaltede diktatorer, a la Putin, så måske er Canada et godt sted, men den sorte humor er sikkert kun blevet til mulat.


  • #8   15. jul 2023 Ja helt ærlig hvis man er så utilfreds med landet her så forstår jeg det hellere ik smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #9   17. jul 2023 Brok og Kokos

    Jeg håber seriøst at moderator reagerer overfor den måde i behandler JoJo på smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #10   17. jul 2023 Cody, hvis manden ville opføre sig som en normal debattør, og ikke hele tiden gå efter mig
    fordi jeg helt klar har en total opfattelse af både krig og fred, så måske freden kunne være der, men jeg skal ikke underlægges mandens storhedsvanvid.

    Om det er sport, foto eller hvad så bruger han enhver lejlighed til, at nedgør mit Navn på BB. Så vil man ballade så er han da det store forbillede.

    Jeg vil i ytringsfrihedens navn have lov til mine meninger selv om de kolliderer med det han står for.

    Jeg har ikke lyst til, at spørge hvilke sportsgrene jeg kan og vil se uden, at det nedgøres, færdig,

    Så Cody, det var måske på sin plads, at du for en gangs skyld kunne dele sol og vind lige.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #11   17. jul 2023 Brok du opretter et emne om klyngebomber og farer i flint fordi JoJo kommenterer og derefter går du og Kokos fuldstændig ud af emnet og bliver personlige overfor JoJo - synes du selv det er en god måde at debattere sit eget emne på ??

    Du opretter et emne med det ene formål at svine usa til fordi de vil “afprøve” virkningen på virkelige mennesker ved at forsyne Ukraine med klyngebomber.
    JoJo påpeger at Rusland har brugt klyngebomber siden krigens start og du svarer med et “bla bla bla” smiley

    Hvorfor opretter du overhovedet et emne når du ikke engang gider svare på indlæg, men istedet bliver personlig smiley


  • #12   17. jul 2023 Cody
    Det er jo altid fy fy hvis brok eller jeg bliver personlig eller laver sjov.
    Men aldrig et problem hvis provokatøren gør smiley

    Men egentlig hvis man føler sig så provokeret af brok.
    Hvorfor så opsøge hans tråde?
    Tja……svaret er indlysende….
    Tadaaaaaaaaaaaaa……..
    Nåh jojo kun for at provokere smiley
    Men fred være med det.
    Små hjerner små fornøjelser smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #13   17. jul 2023 Cody, mon ikke du skulle læse alle de indlæg der handler om navnet Brok, som manden skriver gang på gang, og så skal han beskyttes i hoved og røv.

    Han har også der frækhed, at rette på vores sprog, og hvordan vi skriver og opfatter det danske. Så klap lige hesten han fortjener ikke min respekt, Bare det, at jeg fornærmede ham en gang fordi jeg mente, at foto ikke burde laves i Fotoshop, men med et kamera.

    Naturen skal ikke have hjælp med at flytte træer i og på en side efter min mening, og det var igen bla bla bla. Bare sidste Oplæg om en smuk finale i tennis, ja han skal nok lære os andre dødelige hvordan sport udøves, og jeg gider ikke tour de epo, selv om det ikke passer herremanden, færdig.


  • #14   17. jul 2023 Enig brok.

    Men husk lige herinde sidder BB politiet og gerne vil fortælle andre hvad der er rigtig og forkert …..
    Og vi skal reddegøre for vores holdninger i mindste detalje overfor BB politiet.
    Fortælle Alis at det hun mener og føler/ synes er forkert.
    Men det er sådan det er ussle mennesker sparker ned af…. For hvad.
    Ja for at få det bedre selv.
    Ja det gør de.
    Kortvarigt….
    Lidt lige som at tisse i bukserne for at holde varmen smiley
    Alis


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #15   17. jul 2023 Kokos

    Men egentlig hvis man føler sig så provokeret af brok.
    Hvorfor så opsøge hans tråde?


    Kunne man forestille sig at det forholdt sig således at Brok rent faktisk ikke anede at russerne også brugte klyngebomber og derfor svarede “bla bla bla” og kunne det tilmed tænkes at det var Brok og ikke JoJo der blev provokeret fordi han ikke selv vidste det ?

    Jeg vil da inderligt håbe at i begge er klar over at risikoen ved at oprette emner kan være at nogen rent faktisk responderer derpå smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #16   17. jul 2023 Cody, måske er det fordi der er nogen der ikke ved, at det hedder klyngebomber på almindelig Dansk.

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #18   17. jul 2023 Ja selvkritik er ikke det der ligger lige for når man skal rose sig selv.

    Og glem nu din fryser, men du har jo fundet opskriften på kolde afvaskninger og stop nu dit uskyldige vrøvl.

    Der er andre end dig der har ytringsfrihed,


  • #19   17. jul 2023 Jojo hvad du er ?
    Det kan forklares med et tal og 3 dog staver smiley
    0 = Nul

    Et 0 det er det du er smiley

    Det kræver ikke alverden og forklare hvad du er smiley


  • #21   17. jul 2023 For at du kan fatte det så skrev jeg det både med tal og bogstaver.
    Hurra den fes ind på din ellers så udbrændte lystavle smiley






  • #22   17. jul 2023 Hej . Jeg bor Viborgvej syvogtyve for i Danmark må vi ikke skrive tal og bogstaver i en sætning siger en udlænding smiley og dem skal vi rette in efter her in Danmark smiley
    Helst

    LOL og atter LOL


  • #23   17. jul 2023 Ps er os selv udlænding in Danmark smiley

  • #24   19. jul 2023 Ja med tanken om at Putin er Ruslandsbefolknings værste fjende og ligeså den største trussel imod verdensfreden og menneskeheden tænker jeg på og jeg syntes Jojo klare sig fint omkring alle de forskellige debatter smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #25   19. jul 2023 Nej Leon, den værste fjende er, at ingen vil freden, det er kun krig der tæller i jeres moral.

    For mig er det fred der burde kæmpes for ikke, at krigen skal fortsætte med flere og flere våben til død og ødelæggelse af vores jord.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #26   19. jul 2023 Men Leon, det er som et dukketeater når du udtaler dig, Der er ingen bånd der binder mig du retter ind efter mestrene.

    Vi er et par stykker her på siden der har vores egen mening, hvilket er meget ilde set,
    og det skal ikke undre, at klagerne til support snart fjerner os der ikke flyder med som det tynde øl.

    Og Putin er nok ikke alle 144 millioner Russers værste fjende, men tænk, at nogen vil modsige eksperterne. Men min bror der er Dansk tager både hånd om en kone der har Parkinson, og en ven der er dement, så det er noget vrøvl, at dansker ikke tager hånd om sin familie og venner. Så glem nu eksperten i alt, dog ikke kender noget til, hvad vi andre må og ikke må, det er debat, hvor jeg gerne vil have lov til, ikke at se cykelløb, selv om din ven mener han ved bedst.

    Så desværre er der ikke meget debat når man nærmest er forræder, hvis man har ens egen mening.

    Men husk nu, at vi også skal holde os til emnet ha ha ha.



  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #28   19. jul 2023 Brok det undrer mig at en mand som dig der også er godt oppe i årene endnu ikke har forstået at fred ikke kommer af sig selv, men koster mange liv.
    Du er vel forhåbentlig enig i at det var fornuftigt at alliancen bankede Hitler og Nazityskland på plads trods de enorme dødstal eller havde du foretrukket en fred der var ensbetydende med et Europa styret af Hitler ???

    Fred giver simpelthen ikke mening hvis det betyder at en slyngelstat slipper godt fra at invadere andre lande og stjæle deres landområder !!!

    Det må være yderst få mennesker på denne jord der kan se noget fornuftigt i sådan en løsning for hvis slyngelstaten ikke møder modstand vil han selvfølgelig fortsætte med at invadere smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #29   19. jul 2023 Ja Cody, nu trækker vi et kort, hvor verden har forandret sig meget siden Hitler.

    Vi har både FN Nato, og EU, så hvor ser du en sammenligning.

    Det eneste jeg kan se som kunne være sammenligning er, at både Hitler og Putin, måske burde være på den lukke afdeling. Men jeg håber så sandelig, at vi i de mange år havde lært noget, men med mine øjne er det nærmest det modsatte.


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #30   19. jul 2023 Brok - hvad mener du med at du håbede “at vi havde lært noget” ?

    Burde du ikke have skrevet at du håbede at Putin havde lært noget for det er jo ligesom ham der overfaldt Ukraine og ikke omvendt ?


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #31   19. jul 2023 Cody, spørg Hitler eller Idi Amin, de kan måske hjælpe.

    Men at få dig til, at forstå, at ikke alle vil følge din tankegang med, at straffe uskyldige borgere i Rusland.

    Du kan måske også fjerne Mette Frederiksen, hvis hun ikke opfører sig som du ønsker.


  • #35   19. jul 2023 Brok S hvorfor sku du og andre fjernes fra debatten og det vil jo være en falliterklæring og enighed og uenighed er jo en del af debatterne og hvis ikke det var sådan vil vi jo ku kalde os for et grædekonekor smiley

  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #37   19. jul 2023 Ja Alis du bliver nok skuffet for det var hverken Usa eller vestens skyld at Warszawapagten gik i opløsning og hvorfor skulle Nato dog gå i opløsning.
    På et tidspunkt må du bare acceptere det faktum at semi kommunistiske diktaturer som Rusland med sin opførsel selv er skyld i at øst europæiske lande langt hellere søger beskyttelse i Nato fremfor det voldelige terrorist dominerede Rusland !

    “ Warszawapagten var en kommunistisk militæralliance. Den blev oprettet 1955 i Warszawa af Sovjetunionen, Albanien, Bulgarien, Tjekkoslovakiet, DDR, Ungarn, Polen og Rumænien. Warszawapagten blev opløst i 1991 som følge af kommunismens sammenbrud i Østeuropa.”

    https://denstoredanske.lex.dk/Warszawapagten


  • Cody N
    Cody N Online Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 133 Svar: 2.279
    #40   20. jul 2023 JoJo

    Sandheden preller af Alis som vand på en gås fordi alting SKAL være USA’s skyld smiley


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #41   20. jul 2023 Ja og i Nato har vi vel det alle tidligere kaldte en folkevalgt diktator i Tyrkiet.

    Så vi har ikke kun rene hænder selv om det lyder flot.

    Og det er sørgeligt, i ikke vil acceptere, at Alis har en anden politisk mening end flertallet.



  • #44   20. jul 2023 Brok S der tager du sku fejl, jeg respekter Alis C politiske holdninger, men der for behøves jeg jo ikke være enig med Alis C smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #45   20. jul 2023 Leon, du skjuler det godt.

  • #46   20. jul 2023 Brok S måske du sku læse din A.B.C igen og ja jeg taler jo gerne for det jeg selv tror på og det lære du nok selv engang smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #47   20. jul 2023 Leon, hvordan læser man ABC. ?

    Nu har jeg lært dansk 2 gange så noget holder da ved.

    Men at forstå dig kræver nok lidt ekstra.


  • #48   21. jul 2023 Brok S hvorfor 2 gange var en gang A.B.C ikke nok smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #49   21. jul 2023 Nej Leon, hvis man har haft en hjerneblødning så mister man nogle ting, så jeg brugte et par år på ny indlæring.

  • #50   21. jul 2023 Brok :
    Du er heldig at kan få en hjerneblødning
    Det er ikke alle der kan få det herinde.
    Det både ses og høres i denne tråd LOL

    Mod dumhed kæmper selv guder forgæves……
    Det ses jo også her

    Hatten af for din tålmodighed Brok smiley


  • #51   21. jul 2023 Brok S respekt for det og godt du ku smiley

Kommentér på:
Sørgelige USA

Annonce