{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet {{forumTopicSubject}}

https://www.dr.dk/nyheder/indland/topledelsen-i-chr-hansen-svarer-paa-kritik-af-droppet-regnbueflag-vi-har-truffet-et

Truslerne i USA begyndte at komme omkring en uge inde i firmaets deltagelse i den årlige " "Pride Month".

- Det er tale om ret voldsomme verbale aggressioner mod vores medarbejdere i USA, siger Winnie Bügel, der er ansvarlig for Compliance & Corporate Affairs i Chr. Hansen.

- Det har vi simpelthen ikke kunnet sidde overhørig. Det er jo en ret stor medarbejderskare, vi har i USA,jvf. dr.dk


400 medarbejdere her i DK, har underskrevet et protestbrev grundet ledelsens beslutning.

Det er firmaet vel i sin gode ret til, for at blive ved med at have virksomheder rundt om i verden.

Det er som om at der er et gevaldigt konstant pres fra LGBTQ+ miljøet overalt, for at blive accepteret koste hvad det vil. Deres regnbueflag skal vejre allesteder.

Men det kan også blive for meget, og for pågående/påtrængende til at det bliver svært irriterende.

Der er mange som ikke støtter den form for levevis/måde, og det skal vel også respekteres.

Selvfølgelig skal ingen trues grundet deres seksuelle orientering, men det er heller ikke noget der kommer alle og enhver ved. Det bør være et privat anliggende for alle.

Dét at man også går så langt som i Norge at forsøge at afholde et børne-Pride, er helt og adeles forkert. Det blev så også aflyst.

Hvad mener I, er det ok at firmaet stopper med at reklamere med regnbueflag?

Er det blevet for meget med LGBTQ+'s pres til at blive set og hørt, eller er det godt?












Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet
  • #1   28. jun 2023 Lige udmiddelbart synes jeg det har taget lidt overhånd med det regnbue flag.
    Fint vi er i det 2100 århundred.
    Og tingene har forandret sig mærkbart sidden…..
    Men om der skal blive ved at koges suppe på den frie seksualitet i form af homoseksuelle.
    Synes det er ok de er det. Men det behøves vel ikke markeres hele tiden.
    De behøver hellere ikke stå at kysse på hvert gadehjørne. Men det behøver hetero seksuelle hellere ik smiley

    Men en helt anden ting.
    Regnbue flaget er så smukt og farverne er så smukke smiley



  • #2   28. jun 2023 Ja jeg går ind for alverdens friheder og ja det er vel også ok at der er nogen der bruger den samme frihed til at sige fra smiley

  • #3   29. jun 2023 Istedet for at fremhæve een gruppe, så kunne virksomheder skrive noget ligende som, vi går ind for alles ret til at leve deres privatliv som de ønsker. Osv, osv.

    Jeg mener også at hele den organisation's promovering har taget overhånd, og mange føler sig nærmest tvunget til at støtte dem.









  • #4   29. jun 2023 Jeg har i flere år sammenlignet LGBTQ miljøet med det venstreorienterede autonome voldssegment der også handler efter den fascistiske grundtanke Er du ikke med os er du imod os
    At være neutral i spørgsmålet accepteres ikke disse miljøer og derfor er der al mulig grund til at slå hårdt ned på den slags aktivisme overalt i verden.
    Ingen skal tvinges til at bakke op om miljøer der virker ved fascistisk tilsvining og udskamning i offentligheden og her har medierne et kæmpe ansvar, men desværre er selvsamme miljøer stærkt repræsenteret blandt vore venstreorienterede medier.
    Der har været stribevis af fortilfælde hvor disse fascistiske miljøer har lagt private og firmaer for had gennem medierne og det er sku ikke et demokrati værdigt.

    Jeg håber at flere og flere bakker op om medicinalfirmaet Chr.Hansen så vi kan få bugt med det svineri smiley


  • #5   29. jun 2023 Jeg er enig Cody.

    Jeg bryder mig ikke selv om det, for jeg mener at det er gået for vidt i alle de forskellige konstallationer som er. Jeg tror ikke at det er en sund og fornuftig måde for børn at vokse op i.

    Men det må man heller ikke sige, for så får man een over nakken.

    Fx. året før coronatiden, skulle jeg på besøg. Jeg skulle passére Rådhuspladsen hvor der var fuld gang i Paraden, så jeg måtte køre meget langsomt på cykel for at komme igennem. En mand gav regnbueflag til alle som kom forbi, også mig. Jeg smilede venligt og sagde nej tak. Mindsandten om han ikke råbte homofob efter mig! Det blev jeg faktisk vred over, for det er simpelthen ikke iorden.

    Folk må leve som de vil, det vil jeg ikke blande mig i, men jeg vil ikke presses til at mene noget, som jeg i bund og grund mener er forkert.

    Virksomheder skal heller ikke presses til at reklamere for LGBTQ+ miljøet bare fordi det er populært og in.
















  • #6   29. jun 2023 Helt enig Cris7 og det er det samme hver gang man rækker minoritetsgrupper en lillefinger så snupper de hele armen smiley

  • #7   29. jun 2023 UHA kære venner og stadigt tænker jeg i frihed, dog skal ingen påduttes andres friheder og jeg jeg støtte de fleste friheder også LGBTQ hos mig er der højt til loftet smiley

  • #8   29. jun 2023 Cris7 ja ved at du ikke vil modtage det flag tog den anden person en forhastet beslutning smiley

  • #9   29. jun 2023 Cody N du må medgive at de har sku stå model til meget igennem tiden.

  • #10   29. jun 2023 Ja Leon, men hvor mange mindretals organisationer bliver ligefrem aktivistiske og aggressive i deres promovering som ex. LGBTQ og BLM (Black lives matter) - langt de fleste mindretals repræsentationer klarer sig fint uden den form for aktivisme smiley

  • #11   29. jun 2023 Om man er til mænd eller kvinder i et forhold er ikke et problem.

    Men det gøres til et problem, når ens seksualitet skal anerkendes og accepteres koste hvad det vil.

    Seksualitet bør være et privat anliggende.

    Homoseksuelles attitude er meget tydelig, og kan være ekstrem irriterenede, for andre.





  • #12   29. jun 2023 Cody N jeg tænker at når de har deres fester i de forskellige byer nyder de hinandens selskaber og man høre jo stadigt om problemer omkring de forskellige seksualiteter og nok især på landet og ja ingen behøves være aggressive smiley

  • #13   29. jun 2023 Cris7
    Homoseksuelles attitude er meget tydelig, og kan være ekstrem irriterende, for andre og ja men er det ikke bare at ignorer dem der er irriterende smiley
    Seksualitet bør være et privat anliggende ja da og det er de vel også.
    Jeg nøjes bare med at respekter alle uanset hvad smiley


  • #14   4. jul 2023 Jeg er ved at brække mig over dem, de er bare for meget. Hvor mange år, har de ikke gjort opmærksom på deres seksualitet, nu må det stoppe, De er aldeles skabeagtige og vil hele tiden have se mig, hør mig. STOP TAK !!

    Jeg har intet imod deres seksualitet, det må de selv om, jeg vil bare ikke have den kastet lige i hovedet hele tiden, ej heller om jeg vil tage hensyn til, at de skal have lov til at skabe sig i offentligheden, det vil jeg tillade mig at have ret til at mene.


  • #15   5. jul 2023 Skabagtig er lige præsis det rette ord for mange, især bøsser.

    Men også drama- queen adfærd, hvor der intet skal til før de flipper ud.

    Det er en påtaget adfærd i miljøet, ikke en naturlig måde at opføre sig på.



  • #16   5. jul 2023 Jamen, hvordan skal mænd vide, hvordan man skal opføre sig, som det køn de ønsker at være i. De har brug for at være "ekstra" kvinder, jeg kender ikke nogen af mine medsøstre, der skaber sig på samme måde - det gælder alt, style, det værste er deres talemåde - jeg har altid noget andet, som haster, magter ikke deres hæslige skabagtige måde at tale på, det er helt forfærdeligt.

  • #17   5. jul 2023 Helt enig de damer, jeg får myrekryb af fimsede mænd der leger kvinder i et bøsseforhold til forskel fra et lesbisk par hvor “manden” i forholdet slet ikke opfører sig sådan smiley

  • #18   5. jul 2023 Præcis, Cody - "manden" i et lesbisk par, er jeg aldrig i tvivl om, kvinder der er "maskuline" i natur, helt uden feminine træk, kort håret og kan alt selv - dog skaber de sig ikke, prøver på at få en dyb stemme osv..

  • #19   5. jul 2023 Aahh, jeg er så ikke helt enig omkring lesbiske.

    Har mødt nogle stykker som fodboldspiller.

    Også haft et par skidte oplevelser, fordi et nej ikke blev modtaget godt.


  • #20   5. jul 2023 Ja jeg stor smiler og der kan være noget om det - meeeen jeg vil ikke generaliser smiley

  • #21   6. jul 2023 Ja, det kan godt være, jeg generalisere, men dem jeg kender til og har set, så ser det sådan ud, jeg har aldrig været i tvivl om, hvem der har været manden i disse forhold smiley

Kommentér på:
Dansk bio-gigant stopper støtte til LGBTQ+ miljøet

Annonce