{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
161 visninger | Oprettet:

Helle Thorning Danmarks første kvindelige Statsminister. {{forumTopicSubject}}

Jaa jeg er faktisk igen begyndt at kigge på Helle Thorning Danmarks første kvindelige Statsminister og jeg husker første gang jeg så Helle Thorning komme ud fra en helikopter sammen med Statsminister Poul Nyrup og hvor jeg tænkte WAU hun bliver Danmarks Statsminister og det gjore hun så og jeg tror at det har været hårdt arbejde at sku være den første kvindelige Statsminister i en mandeverden og hvad mon hun har sku stå model til Statsminister eller ej.
Tror i hun kommer hvis jeg invitere hende på kaffe i mit ydmyg hjem eller spilder jeg min tid.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helle Thorning Danmarks første kvindelige Statsminister.
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #1   18. jun 2023 Ja vi er heldige, at der både er mænd og kvinder selv om mange snart ikke tror det er sådan. og tror du det, er du udenfor det gode selvskab.

  • #2   18. jun 2023 Brok S det kommer nok an på hvem du spøger smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #3   18. jun 2023 Leon jeg tror nu ikke der er nogen der vil påstå mænd kan føde børn, men det virker til det.

  • #4   18. jun 2023 Jo, Brok alle de mænd, der går i Allah benklæder kan føde børn smiley

    Leon, jeg har aldrig brudt mig om Helle Thorning, aldrig har jeg synes, hun var en ægte S, som Anker Jørgensen eksempelvis. Jeg synes trods alt Mette F, har gjort det betydelig bedre.

    Helle Thorning ville måske gøre sig bedre i C


  • #5   18. jun 2023 Brok S her er vi ret enig - altså i at kun kvinder kan føde børn og det kan mænd ikke smiley

  • #6   18. jun 2023 Jetset er du sikker i din sag omkring Allan og Helle Thorning der tænker jeg at hun nu gjore det godt som den første kvindelige Statsminister i Danmark og tror det har været op ad bakke for Helle Thorning og findes der snart en rigtigt socialdemokrat og sådan ku man jo nok spøger i de forskellige partier som der kun bliver flere af smiley

  • #7   18. jun 2023 Ja, jeg er ret sikker ift Allah, har selv spurgt og undret mig over deres benklæder, og fik så det svar.

    Og nej, Leon, da Anker Jørgensen døde, døde den sidste ægte socialdemokrat. Mette F er dog lidt mere S end Helle T., det er min mening, dog kan jeg ikke i dag, finde ud af, hvad Mette F er, synes hun har forandret sit syn på flere ting, hun er nok mere lyseblå end rød i dag.


  • #8   18. jun 2023 Jetset benklæder der gør at benene luftes og politik er hvad politik er og når jeg tænker mig om ku de fleste politiker blive gode krejler smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #9   18. jun 2023 Det er da fremskridt for Socialdemokraterne, at de blev mere moderne end dengang Anker var statsminister.

  • #10   18. jun 2023 Anker og Helle - mere forskellige kan de nok ikke blive. Set i med mine øjne, som var Anker meget mere folkelig og havde prøvet erhvervslivet, var helt nede på jorden og aldrig har jeg set Anker i mærketøj, han var for det arbejdende folk helt igennem, det er det jeg kalder en ægte socialdemokrat, de findes ikke mere.

    Måske er der heller ikke i nutiden behov for det ??


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #11   18. jun 2023 Jetset, nu skal vi nok ikke glemme, at Anker ikke var på det normale arbejdsmarked,
    efter han blev både lærer og ikke mindst formand for fagforeningen.
    Han blev en del af eliten, men misbrugte det ikke, men stadig kun ca, godt 30 år.

    Men en hædersmand var han.


  • #12   18. jun 2023 Jeg kunne godt lide Anker Jørgensen, synes han arbejdet sig op til sit ansvar, 7 års skolegang ud at tage de job, man nu kunne få, som ufaglært - og han var jo heller ikke født med en guldske i munden.

    Det var selveste Jens Otto Krag, der pegede på Anker Jørgensen, siden da, er der sket meget med S, men det er der jo også med tiden.


  • #13   18. jun 2023 Jeg siger bare at der er sket meget siden Anker Jørgensens tid og jeg syntes nu stadigt at Helle Thorning gjore det godt og vi skal huske hvordan verdne var og hvordan verden er nu smiley

Kommentér på:
Helle Thorning Danmarks første kvindelige Statsminister.

Annonce