{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Tænk hvis 'psykopaten' Trump blev præsident igen!!! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/trump-tiltalen-bliver-et-politisk-vaaben/9806556

- Han har en evne til at bruge de her retssager som et politisk våben. Han bruger dem i en historiefortælling om, at det er demokraterne og eliten, der ser ham som så stor en politisk trussel, at de er nødt til at bruge alle mulige våben for at få ham spillet af banen. jvf. EB

Trump står overfor nogle særdeles alvorlige anklager. Men mener som sædvane at det er en heksejagt.

Trump er et yderst ubehageligt menneske, som ikke evner selvindsigt/selvkritik på nogen måde. Han har altid trumlet enhver ned som er imod ham, som skolens værste bølle der tager alle gemene kneb i brug.

De mennesker som stemmer på ham, må ha' et eller andet galt i knolden.

Tror I at Trump kan blive valgt igen?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk hvis 'psykopaten' Trump blev præsident igen!!!
  • #2   9. jun 2023 Man kan desværre ikke være sikker JoJo, for der er lidt for mange kugleskøre amerikanere, som kan li' een der er lige så skør som dem.

    Trump er lig med snyd, bedrag og løgn, sådan har han levet hele sit liv. Simpelthen en modbydelig mand.


  • #3   9. jun 2023 Det ville være en skam hvis han blev genvalgt….
    Men tænker måske også Bidden er for gammel til endnu en omgang.
    Han taber tråden og går som en gammel mand.
    Trump er desværre mere klar i hans tale og mere mobil og se på.
    Men han er efter min mening os mere ond.
    Og vil det ik også være en ulemper med han som præsident i forhold til krigen i Ukraine?
    Kunne ikke forestille mig han vil yde den samme hjælp som Bidden.


  • #6   10. jun 2023 Vi kan håbe på, at han er på vej i fængsel, så skulle det ikke være muligt, han bliver genvalgt.

    Han er en yderst speciel amerikaner, jeg kan ikke komme i tanke om nogen i amerikansk historie, der slår Trump, han er på ingen måder vindende.


  • #8   10. jun 2023 Jeg tror det er håbet om forandring alt for mange falder for.

    Nogle politikkere er yderst godt skåret for tungebåndet, meget overbevisende, siger det folk vil høre, men som normalen, så vender de på en tallerken, såsnart de har fået magten.

    Bare se på den regering vi selv har nu. Det er meget få som ikke ønsker et nyt valg.





  • #10   10. jun 2023 Jeg kan heller ikke tro på han bliver genvalgt smiley

  • #12   11. jun 2023 Ja, der bliver noget at gå igang med. Jeg bliver meget træt i mit hoved af at høre på amerikansk snak, der bliver sagt meget om samme ting og beskyldninger mangler der heller ikke.

    Jeg er begyndt at spørge mig selv: Hvem er mest psykopatisk Trump eller Putin, jeg kan ikke blive enig med mig selv.


  • #14   11. jun 2023 Jeg er enig i, at Trump er skudt i roen, men at forstå hans tankegang det gør jeg slet ikke og ej heller Putin. Jeg kan kun se ud fra det, jeg ser og hører og så, hvordan de handler og jeg tager dybt afstand fra dem begge.

  • #15   11. jun 2023 #13 Alis

    Det kan jo ikke afgøres, når vi ikke forstår Putins tankegang.
    Trump derimod kender vi alt for godt. Han er skudt i roen.jvf. Alis


    Vi kender mere til Putin's opvækst, liv, og mangeårige måde at være præsident/diktator på. Og han er lige så 'skudt i roen', som Trump, bare på en anden måde.

    Tilfældes har de dog dét, at de er de største løgnere begge to.




  • #21   12. jun 2023 De to omtalte Herrer er lavt af samme stykke stof på fabrikken da de blev klippet ud smiley
    Jeg ser ikke den store forskel på nogen af dem.
    Det er mig selv mig selv og så mig selv.
    De mangler empati begge to.
    Jeg ser dem som 2 meget ens personer.


Kommentér på:
Tænk hvis 'psykopaten' Trump blev præsident igen!!!

Annonce