{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
210 visninger | Oprettet:

Solo-u-Løkke {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/intern-kritik-solo-u-loekke/9777182

Det knirker og knager i samarbejdet internt i regeringen. Lars Løkke er blevet så egenrådig at han siger og gør hvad der passer ham, uden at ting har været drøftet i baglandet.

Det var ellers så rart at ha' været fri for ham inden sidste valg. Han er både utroværdig og føler sig berettiget til meget, som man også har kunnet se på hans tid som Statsminister.

Det var en broget skare han fik samlet i sit parti Moderaterne, hvor flere havde/har temmelig flossede kanter.

Han mente een ting før valget, og noget helt andet efter valget. Han kommer med hjemmestrikkede sætninger, som ingen kan forstå meningen med, andre end ham selv, hvis han ikke lige kan begrunde sine valg.

Han har også lagt sig ud med Grønland.
https://avisendanmark.dk/danmark/loekke-paa-konfrontationskurs-har-lagt-sig-ud-med-et-helt-land

I 2020 udtalte han at flere partier skulle være med i beslutningsprocesser, 'for flere hoveder tænker bedre end eet!

Samt; "I et åbent demokrati har vi krav på at kende sandheden"

Det har han så lige glemt alt om nu.

Jeg har altid kaldt L.L for en tumledukke, I véd dem man forsøger at vælte men som straks rejser sig.

Hvad mener I om Lars Løkke ?

Vil han 'for enhver pris' igen være Statminister?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solo-u-Løkke
  • #1   25. maj 2023 Cris7 selv om jeg følger med i politikkens verden ser jeg de fleste politiker komme med en masse og som jeg altid har sagt er det svært at gøre alle tilfredse og Lars Lykke er politiker som alle de andre i folketinget og hvorfor sku der pludseligt tales grønlandsk i folketinget og var det bare for at få opmærksomhed at Aki-Matilda pludselig begyndte at tale grønlandsk og som de fleste politiker i folketinget ikke forstår og jeg læste i går om hvordan Grønlandslandstyre formand også pludseligt var kommet på en helt masse omkring Grønland.

  • #2   25. maj 2023 Ja, det var et sært stunt at der pludselig kun blev talt grønlandsk.

    Det er også helt rigtigt at det mere er normalen at politikkere mener eet før et valg og noget andet bagefter.

    Men jeg bryder mig bare ikke om Lars Løkke, hvilket andre naturligvis kan ha' en anden mening om. smiley




  • #3   25. maj 2023 Cris7 ku du tænke dig at være politiker og det som høre til smiley

  • #4   25. maj 2023 Absolut ikke, Leon. smiley

    Så skal jeg jo lære at lyve, manipulere og lave 'rævekager' først. Så nej tak.

    Pensionen og de andre goder, vil jeg dog nok ikke ha' noget imod. smiley



  • #6   28. maj 2023 Jeg er enig Alis. smiley

    Jeg mener også at Lars Løkke er bund uhæderlig.

    Det kan for den sags skyld også gælde flere andre politikkere, men Lars Løkke har trods alt været Statminister af et par omgange.

    Når man samlet set, igennem tiden, ser på de problemer han har været indviklet i, også da han var 'fritgående', så tegner der sig et billede.






Kommentér på:
Solo-u-Løkke

Annonce