{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
164 visninger | Oprettet:

Genbrugspolitik den er jeg helt med på :-) {{forumTopicSubject}}

Ja ingen skal være i tvivl om at jeg syntes genbrug er godt og jeg syntes så godt om genbrug at jeg kalder det for genbrugsguld og en ting jeg har sat sammen for en god veninde vil ku ses på det indsatte billede.
Men når jeg nu har lagt indlægget ind under politik er det fordi vores politiker jo nok ku bruge nogle gode genbrugs ideer og hvad er beder end at gå tilbage i Danmarkshistorien og se hvordan de små sygehuse - de små plejehjem - de små skoler - bus/tog forbindelser til alle de mindre byer ku få alle de små butikker så som købmand - slagter - bageri - skoforretning - cykelsmeden - boghandlen - hotel - tankstation - tøjforretning - lampebutikken - isenkræmmeren - det lokale rådhus - spejderforeningen - sportspladsen - smeden og ret mig hvis jeg mangler nogen butikker og alt dette her høre under genbrug og sådan butikker var der i de fleste byer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genbrugspolitik den er jeg helt med på :-)
  • #1   17. maj 2023 Omkring 1960 dukkede de første indkøbscentre op og siden da er det gået lodret ned ad bakke for lokale butikker, busruter, biblioteker, rådhuse, politistationer, posthuse og skoler m.m.
    Betegnelsen Udkantsdanmark opstod i 1992, men startede reelt i 60’erne.



    profilbillede
  • #2   17. maj 2023 Cody N du er nok nummeret ældre end mig og tænker at din aldre er et sted imellem Harald Blå Tand og grav balle manden og med den viden alderen så gør at du har den på din side tvivler jeg ikke på at du har ret jeg må dog sige at jeg fra min unge drengeår husker hvordan Høng Centeret opstod og det er vist nok et stort lyspunkt i Høng City endnu der sku være en pub center pubben smiley

  • #3   18. maj 2023 Cody N jeg tog jo dit indsatte profilbillede med i min betragtning omkring din alder smiley

  • #5   18. maj 2023 Hello Kitty ja en god gammeldags købmand hvor der er hygge jo jo det var en tid og om vi får den lille købmand igen - måske smiley

Kommentér på:
Genbrugspolitik den er jeg helt med på :-)

Annonce