{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
255 visninger | Oprettet:

Forbuds Danmark JA JA og Leons 12.bud. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil prøve noget nyt og nu må jeg jo se hvordan i reager og det blev til Leons 12 bud smiley

1. du må ikke ryge og det er faktisk blevet til noget alla en synd og koster kassen.

2. du må ikke begære den næste du møder og tænker på det dersens med at den du møder ku føle sig krænket - altså husk en tro og love erklæring.

3. du må ikke have andre statsminister.

4. du må ikke misbruge statsministerens navn.

5. du må ikke stjæle.

6. du må ikke dyrke svindel.

7. du må ikke snyde i skat.

8. du må ikke slå ihjel.

9. du skal ære din far og mor.

10. du skal være loyal.

11. du skal søger for at holde søndagsfri.

12. du skal altid være hjælpsom og give næstekærlighed.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbuds Danmark JA JA og Leons 12.bud.
  • #2   11. maj 2023 Ja jeg “røg” allerede på bud nr.1 smiley

  • #4   11. maj 2023 Ja Kitty vi tilhører vel efterhånden den mest forhadte gruppe mennesker i den vestlige verden vil jeg tro smiley

  • #5   11. maj 2023

    profilbillede
  • #8   11. maj 2023 Ha ha - ja jeg er allerede på nr. 3 😶‍🌫️

  • #10   11. maj 2023 Ja, fy til jer. Men er det ikke besværligt at ryge, for der jo ikke nogen steder, der må ryges i dag undtagen hjemme på matriklen smiley

    Jeg er x-ryger, stoppede med en kold tyrker, ikke nogen hjælp af nogen art, kun min vilje, ååårrr pudser lige min glorie smiley - og så har jeg også søndagsarbejde af og til, men det er vel ikke det værste af de 12 bud, mon man kan få en karakter smiley


  • #11   11. maj 2023 Hej Jetset
    Jeg har ingen problemer hverken på mit deltidsjob, hjemme (udestuen) eller i vores gamle dieselhakker af en bil og heldigvis deler jeg min interesse for tobak med min hustru smiley

    Jeg må nok erkende at jeg også snyder lidt i skat for jeg køber min pibetobak i udlandet til under det halve i pris og tolden har endnu ikke gennemskuet de små anonyme pakker med 1 kilo tobak som jeg modtager hver anden måned 😬 smiley

    Fruen bryder sig ikke om min tobak så hun ryger det dyre danske 😅


  • #12   11. maj 2023 Hello Kitty jeg tænker på hvordan vi vil bliver mindre stresset ved mindre arbejde og jeg ved jo godt at nogen jo skal arbejde om Søndagen smiley

  • #13   11. maj 2023 Cody N - Hello Kitty jeg ser ikke et problem i at folk ryger - men jeg ser jo hvordan eks ryger bliver meget ekstrem i deres rygerholdninger og ja ryger er nok det mest jagtet folkefærd i Danmark smiley

  • #14   11. maj 2023 Jetset - Hello Kitty - Cody N jeg husker hvordan jeg i 1984 købte en pakke nicorette tyggegummi og hvor jeg delte tyggegummiet i halve stykker og efter at havde brugt en halv pakke var jeg stoppet og gav resten væk og ja man skal være på når man ønsker at stoppe og syntes det var let og jeg har Gudskelov aldrig være en ekstrem eks ryger smiley

  • #15   11. maj 2023 For 6 år siden stoppede jeg med at ryge (efter blodproppen).

    Da fandt jeg ud af, at det er lettere at stoppe med at ryge, end det er at stoppe med at SPISE.


  • #16   11. maj 2023 Busmann ja og ku du så bare holde op på et splitsekund smiley

  • #17   12. maj 2023 Æhm ooookay, er det gennemtænkt det du skriver? .

    3. du må ikke have andre statsminister.

    4. du må ikke misbruge statsministerens navn.

    Hvordan skulle jeg have en anden statsminister end den der er valgt?.
    Hvordan skulle jeg misbruge statsministerens navn?.

    11. kan også gradbøjes smiley på mit gamle arbejde, arbejdede jeg næsten hver anden søndag. Men så havde man fri i 3 dage næste weekend smiley


  • #18   12. maj 2023 J/L - Husk nu på at det er Leon’s egne 12 bud smiley

  • #19   12. maj 2023 J/L vi har forhåbentlig kun en statsminister af gangen og vi må vel ikke misbruge statsministerens navn ligesom vi ikke må misbruge andres navne og hvis alle ku holder Søndagsfri vil mange måske slippe for stress smiley

Kommentér på:
Forbuds Danmark JA JA og Leons 12.bud.

Annonce