{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk hvis Putin ku sluge den bitter pille og tale fred.
  • #1   4. maj 2023 EB bliver sig selv tro med sit gamle slogan - ”Tør hvor andre tier” - selvom de har skiftet det ud til ”Når ingen andre tør”.

    Men bortset fra det, hvem skulle Putin tale fred med, når Zelenskyj nægter at tale med ham og ligeledes per dekret har forbudt alle ukrainere at tale med Rusland/Putin?


  • #2   4. maj 2023 #1
    Så skal Zelinskij igen igen, eller som sædvanlig lige have skylden!

    Istedet for først og fremmest at sige at Putin skal stoppe sin ulovlige krig. Stoppe sin nedslagtning af folk i et selvstændigt land, hvilket han INGEN ret har til.

    Putin har aldrig haft intentioner om at gi' sig på nogen måde, eller tale fred før han har opnået/fået det han ønskede.

    Ja, det ville være godt hvis Putin kunne sluge den bitre pille, den der smager af 'mandler'.



  • #3   4. maj 2023 #2

    #1
    Så skal Zelinskij igen igen, eller som sædvanlig lige have skylden!

    Putin har aldrig haft intentioner om at gi' sig på nogen måde, eller tale fred før han har opnået/fået det han ønskede.


    Og hvad er det Putin ønsker, du har da sikkert et link, der beviser din påstand?

    Og fortæl mig, hvem Putin skal tale fred med, hvis ikke med Zelenskyj?


  • #5   4. maj 2023 #3

    Og hvad er det Putin ønsker, du har da sikkert et link, der beviser din påstand?

    Det er min mening. For når man ser på Putin's liv og baggrund, så er han grundigt oplært til at leve på løgn og manipulation. Samt gennemtrumfet sin egen vilje, koste hvad det vil. Som der tidligere er skrevet:

    - Den pessimistiske udlægning af det her er, at Putin løber om hjørner med os alle sammen igen. Han har en fordækt dagsorden, sagde Mette Skak, lektor og ekspert på sikkerhedspolitik i Rusland og Østeuropa fra Aarhus Universitet, onsdag formiddag.
    jvf. dr.dk


    Og fortæl mig, hvem Putin skal tale fred med, hvis ikke med Zelenskyj?
    jvf. #3


    Putin har opstillet en række krav, hvor nogle af dem måske godt kunne imødekommes, mens andre slet ikke kan komme på tale. Det véd han, så der er reelt ikke tale om et forsøg på at få fred.

    Og igen, husk hvem der angreb og startede krigen.


  • #6   6. maj 2023 Undskyld Leon jeg lige bruger din tråd. Jeg ønsker ikke at skabe ballade.

    Men det tog godt nok ikke længe før Annella brød sit løfte om at oprette et trådemne, endda endnu et omkring krigen.

    Jeg har kommenteret på Annella's indlæg her, svaret på hendes spørgsmål, på en ordentlig debat måde. Vi er på ingen måde enige omkring ting der sker iforhold til krigen.

    Men derfor burde vi alligevel være istand til at debattere den.

    Jeg må indrømme at jeg har lidt svært ved at forstå, hvorfor man besvarer i et trådemne, hvor personen har blokeret mere eller mindre alle andre her, udelukker andre, fordi man ikke er enig med vedkommende.

    Hvorfor?



  • #7   7. maj 2023 Cris7 du behøves ikke undskylde og du skal jo ku svare på en eller anden måde og det blev så her smiley

Kommentér på:
Tænk hvis Putin ku sluge den bitter pille og tale fred.

Annonce