{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nedslående nyheder.
  • #1   16. apr 2023 Ak Leon - hører vi snart om andet end nedslående nyheder? jeg synes snart alting er ved at kollapse ikke kun havets lunger.

    OT: Nå ja for nogle/mange er der da en god nyhed, de sidste 3 aktive atomkraftværker i Tyskland blev i går lukket ned. Hvis alt går hurtigt og uden større komplikationer, kan et atomkraftværk nedlægges om ti år. Men der kan også gå 15 til 20 år, før stedet eller de resterende bygninger kan frigives fra atomloven.


  • #4   16. apr 2023 Annella med tanken om at ting ikke er som det skal være syntes jeg det er et dårligt tidspunkt at lukke de atomkraftværker ned på og tænker på at ting bør gøres på det rette tidspunkt og det er ikke lige nu men jeg er Gudskelov ikke politiker ej heller kan jeg bestemme hvad de vil i Tyskland så det må være sådan.

  • #5   16. apr 2023 Jojo ja netop misbrug af vores klima og jeg gentager gerne hvad jeg sage under Corona og hvor luften blev ren og klar og verdens befolkninger pludseligt ku se ting i horisonten bjergkæder der ikke havde ku ses i 30 til 50.år ku pludseligt ses og nu går verden tilbage til den gamle gænge smiley

  • #6   16. apr 2023 Jojo hvis jeg var rengøringsminister i Danmark vil jeg plante træer alle de steder der er forurenet med sprøjtegift og ligeså der hvor giften PFAS er har en ide om at træer har en god og rensende indflydelse på moderjord altså at træernes rødder trækker giftene op af jorden.

  • #8   16. apr 2023 Jojo det var så et af de forgiftet steder og træer klare sig jo ellers fint der hvor der atomkraftværksulykkerne har fundet sted bare kig over imod Tjernobyl smiley

  • #10   17. apr 2023 Jojo ja Gudskelov smiley

Kommentér på:
Nedslående nyheder.

Annonce