{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rusland i stolen
  • #1   31. mar 2023 Og som forventet kræver Uraine selvfølgelig Ruslands udelukkelse i FN's sikkerhedsråd, det har Zelenskyj nu forsøgt at få gennemført i snart et år men indtil dato heldigvis uden held.

  • #2   31. mar 2023 Selvfølgelig skal Rusland ikke overtage formandskabet for sikkerhedsrådet i FN - Zelenskyj har helt ret i at det ville være komplet uhørt.

    Man inviterer sku da heller ikke en overfaldsmand ind i dommerpanelet 🙄


  • #3   31. mar 2023 Selvfølgelig skal alle overholde spilleregler også dem der er imod Rusland.

  • #4   2. apr 2023 #2
    Cody


    Zelenskyj fordrer og fordrer og fordrer.........

    De Forenede Nationers charter (UNO)
    blev godkendt af Churchill, Roosevelt og Stalin på Yalta-konferencen (februar 1945) og underskrevet af 50 stiftende stater i San Francisco i juni 1945.

    Dette etablerede også Sikkerhedsrådet med dets 5 permanente medlemmer med vetorettigheder (Storbritannien, USA, USSR, Frankrig og Kina, sidstnævnte repræsenteret af National China = Taiwan i 1949-71). Sædet for USSR gik til Den Russiske Føderation fra 1992.

    Man kan måske ikke lide konstruktionen af ​​FN-organerne. Men en reel ændring ville kun være mulig ved at opløse UNO og genetablere den med et nyt charter.

    Jeg mener, på trods af alle FN's svagheder, ville det være en katastrofal mulighed.

    Og forøvrigt før Rusland fjernes fra FN's Sikkerhedsråd, skulle USA for længst have været fjernt, USA er konstant i krig.


  • #6   2. apr 2023 Alis er de ikke allerede der, hvor mange siger, vi er afhængige af USA vores såkaldte store ven,

  • #7   2. apr 2023 Annella ja og du gentager dig selv, men det bliver det bestemt ikke mere sandt af.
    Han hverken fordrer eller forlanger noget som helst for det kan han i sagens natur ikke så hvorfor gentager du overhovedet den usandhed ?
    Hvis du blot afstod fra dine biaserede omskrivninger og linkede til dine historier vil du fremstå langt mere troværdig.


  • #8   2. apr 2023 #7
    Cody


    her finder du flere sider om, hvad Selelnskyj fordrer på tysk
    hedder fordrer - FORDERN

    https://www.google.com/search?q=selenskyj+fordert+und+fordert&rlz=1C1CHBD_deDE781DE781&oq=selenskyj+fordert+und+fordert&aqs=chrome..69i57.9505j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    Og du med din blaserede overlegenhed, den kan du godt aflægge over for mig, det er dit problem, hvis du ikke forstår eller følger med i, hvad der sker uden for lille Danmark.


  • #9   2. apr 2023 #5 Alis - #6 Brok

    Den globale magtbalance skifter. En supermagts styre er ikke længere ubegrænset, og USA vil helt sikkert i fremtiden have langt mindre global indflydelse.

    Et af USA's største problemer vil fremover blive deres omgang med et stadig mere og mere magtfuldt Kina.



  • #10   3. apr 2023 Ak ak Annella er vi nu nået dertil at JEG skal lære DIG tysk 😳

    https://www.linguee.dk/tysk-dansk/overs%C3%A6ttelse/fordert.html

    Zelenskij fordert = Zelenskij opfordrer !

    Da ist ein riesiger unterschied 🤔


  • #11   3. apr 2023 Ak ak Cody

    er vi nu IGEN nået dertil, hvor jeg IGEN skal forklare, at opfordrer hedder auffordern på tysk og fordrer/kræver hedder fordern.

    Men du har ret i, da ist ein riesiger Unterschied - den forstår du bare ikke og for at forbedre dine tyske kundskaber så skrives Unterschied med stort U.

    Die Entführer forderten ein hohes Lösegeld.

    Kidnapperne opfordrede ikke en stor løsesum - de forlangte/krævede en stor løsesum.

    Du må anstrenge dig noget mere for at kunne bevise min fejlagtige oversættelser, den kunne måske endda føre til, at jeg mister mit tolkelicens.

    Jeg beundrer mænd med format, du og jojo er ikke blandt dem, i passer bedre ind i en gruppe af sladrekællinger.

    De eneste to mænd, der viser format her på BB er Leon og Brok, de sidder begge ikke bare og plaprer løs om noget, de ikke aner det mindste om.


Kommentér på:
Rusland i stolen

Annonce