{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Bogstaveligt har Lars Løkke og regeringen taget skyklapper på. {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/selvfed-loekke-afviser-jeg-er-ikke-fed/9692730

Regeringen har nu hersket i 100 dage, hvor den normalt bliver annalyseret, men ingen ønsker rigtig at gøre det. For regeringen har ikke den store befolkning bag sig.

Meget som blev lovet, ups, er forsvundet i galaxens fjerne horisont.

Med lykke i blikket, glæder Lykke sig over at regeringen kan gøre som den vil. Ingen kan vælte den.

Hvad synes I om de 100 dage der er gået, har regeringen gjort et godt stykke arbejde?








Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bogstaveligt har Lars Løkke og regeringen taget skyklapper på.
  • #1   25. mar 2023 Den tænker jeg lige over.

  • #2   25. mar 2023 Okay. smiley

  • #3   28. mar 2023 Efter meningsmålingerne, hvad jeg sidst har hørt, så er S gået tilbage med 17 mandater, Venstre halveret og Lars Løkke ligeså gået tilbage. Og efter sigende, så har de så ikke flertal mere, så egentligt burde de kaste håndklædet i ringen og takke af.

    Det er også tvivlsomt om Jakob Elleman Jensen kommer tilbage.


  • #4   28. mar 2023 Ja, det burde de Jetset, men du kan være sikker på at det slet ikke kommer på tale.





  • #5   28. mar 2023 Hele "showet" om st. bededag, har haft den opgave at sløre andre ting.
    Pressen har været fokuseret på den sag, så man har kunnet skjule de ting, som man har gjort, eller IKKE har gjort.

    Nu kommer sygehussagerne frem i lyset, men hvilke andre ting, er det svært at gennemskue for nuværende.


  • #7   28. mar 2023 Regeringen går helt sikkert ikke af.

    Men rigtigt, hvis det mærkelige skulle ske, hvem så?

    Sandt, det var på ingen måde befolkningens ønske at komme af med St. Bededag, tværtimod.


  • #8   28. mar 2023 Har vi fået den den fornødne orientering om, hvorfor de ville afskaffe St. Bededag, de har begrundet det med øget militærudgifter, de har fået fra oppositionen en helt klart anden finansiering, men det ville de ikke høre på, så det blev vedtaget, St. Bededag bliver afskaffet 2024.

    Men MF kan bare fortsætte sit show, jeg er stensikker på, at det bliver hendes sidste.


  • #9   28. mar 2023 Det bliver forhåbentligt det sidste for dem alle tre. Mette, Lars og Elleman.

    Især Lars Løkke, kan ikke li ham.

    Der skal nye boller på suppen.



  • #11   28. mar 2023 Jeg synes, de er i en mærkelig position, jeg ser ikke nogen af dem, som før. MF er godt nok statsminister, men slet ikke som før. Lars Løkke er slet ikke den samme, som da han var statsminister, tilbagelænede og står bare som en lille mand og Venstre er ude.

Kommentér på:
Bogstaveligt har Lars Løkke og regeringen taget skyklapper på.

Annonce