{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Taletidskort registrering ved lov. {{forumTopicSubject}}

Ja der var sku en eller nogen der prøvede at hacke mig og der blev brugt et taletidskort 52706681 og det var da kun på et hængende hår at det blev opdaget og Facebook var hurtige og ligeså min Google og nu må jeg se for alt det skidt er slettet og vi ved jo alle at hvis nogen vil hacke ens pc er det jo en let sag - bare så hvordan systemet lægges ned en gang imellem.


Kommentarer på:  Taletidskort registrering ved lov.
  • #2   24. mar 2023 Weena det begyndt i går og nu burde der være styr på det og sådan folk der laver sådan noget sku have min lovs strengeste straf - Dødsstraf.

  • #4   24. mar 2023 Kedelig sag Leon og godt du var hurtig, men din overskrift er endnu vigtigere for den viser løsningen på utallige forbrydelser og svindel der foretages ved bevidst brug af taletidskort der ikke kan spores.
    Man behøver såmænd ikke forbyde taletidskort, men blot tilknytte køberens person.nr. når man køber et taletidskort.
    Kort sagt som Leon skriver - registrering smiley


  • #5   24. mar 2023 Ja tror vi er enig om at det er for let at lave svindel i Danmark og dem der gør det slipper alt for billigt og dødsstraf er vel ok da de kan ødelægge folks liv.

  • #7   24. mar 2023 Weena den sikreste måde er ved skydning så lider de ikke og ikke som man ku læse om folk der i USA fik dødsstraf og ikke ku død uanset hvilken gift de fik og ligeså dem der fik strøm det ku tage sin tid så ja en kugle er sikker to hvis det sku gå helt galt og Weena du skal huske at identitetstyveri er en grim ting.

  • #9   25. mar 2023 Weena jeg husker at der har været x-antal identitetstyverier i Danmark og tror stadigt at det sker - det var på tv på et tidspunkt og det var sku grimt at høre om og jeg ku jo også tage de svindler ude i den store verden som eksempelvis misbruger billeder af en soldat eller anden person og hvor sådan billeder misbruges til at flå kvinder for utroligt mange penge grundet at deres hjerte løber af med dem - men jeg forstår at du syntes det er ok og general tror jeg at svindler på nettet og andre steder har stor indflydelse på ødelæggelsen af folks næstekærlighed er entre sig til mistro.

Kommentér på:
Taletidskort registrering ved lov.

Annonce