{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Betal, eller bliv anholdt! {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/krimi/politiet-advarer-betal-nu-eller-bliv-anholdt/9689057

Der er blevet givet en uge til folk der skylder penge, og undladt forsøg på at få en afbetaling i stand. De har mulighed nu, for at få en aftale med fogedretten, så de kan få rettet op på deres skyld.

Hvis ikke bliver de anholdt, og det kan ha' endnu dyrere konsekenveser.

Er det ikke rimeligt at man nu sørger for at skyldnere tager deres ansvar?






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Betal, eller bliv anholdt!
  • #2   23. mar 2023 Jeg har ikke kendskab til hvordan tingene foregår mht. fogedretten.

    Uanset hvordan man ser på det, så er det godt hvis det virker.

    Alt for mange skylder penge til højre og venstre, forsøger at undgå at betale, hvilket går ud over alle.





  • #6   23. mar 2023 I al for lang tid har mange skyldnere været ligeglad med at betale deres gæld. Flere håber på at den bliver forældet, hvilket den ikke gør, eller at de kan søge gældsanering.

    Det er ganske enkelt ikke fair, hverken overfor firmaer, det offentlige, eller børnebidrag.

    Det er heller ikke iorden for dem som altid har betalt, og skal betale mere for andres idioti.




  • #8   23. mar 2023 #7

    Bla. et par kollegaer der forsøgte at snog sig udenom.

    Samt et familiemedlem, der havde børn med 3 forskellige kvinder, men aldrig betalte til børnebidrag, for det synes han var højst irriterende, og fik henlæggelse på henlæggelse af en eller anden grund.


  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #16   23. mar 2023 Ja EB er godt nok i gang med lidt venstrehånds arbejde.

    De blander privat gæld og offentlig gæld sammen.

    Offentlig gæld kan til enhver tid beslaglægges ved ens arbejdsgiver.

    Problemet i lufthavnen er som jeg har set når folk på overførsels indkomst
    vil rejse på ferie, når de skal være til rådighed for jobformidlingen.

    Men at de ikke snart kan finde ud af en ordning, hvor politiet ikke bare bruges som taxa.


  • #17   23. mar 2023 Ak ja med tanken om hvad jeg læser har jeg i en tid af mit liv mødt fogedretten og de er altså ikke onde og der kom styr på det dengang og så igen for 13 - 14 - 15.år siden var jeg forbi 2 gange og det var sku noget spøjs noget den ene gang blev jeg kaldt ind i et tomt rum med en fladskærm + et par stole og jeg sad så og talte et en sort skærm - den anden gang var på anden sal på vores lokale rådhus og hvor jeg blev kaldt ind til en sød og rar dame som fortalte mig at det der nu sku ske var et telefonmøde og hvor personen i den anden ende af røret ligeså godt ku sidde på en bodega i København og han talte ikke særlig pænt til den rare dame og det fortalte jeg også den rare dame bagefter.

  • #19   23. mar 2023 De skyldnere jeg foragter mest er konkursrytterne der efterlader sig utallige ofre hvergang de går nedenom og det er en skamplet på retssystemet og ikke mindst retsfølelsen at det overhovedet kan lade sig gøre 🤨

  • #20   23. mar 2023 Cody N enig og at de kan blive ved må selv den tåbeligste politiker da ku se er helt væk smiley

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #21   24. mar 2023 Jo jo, hvilke damer?

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 270 Svar: 2.106
    #23   24. mar 2023 jo jo, hvad skal de så blandes ind i dit ?

  • #24   24. mar 2023 Fogedretten kan også bruges i arvesager.
    Jeg havde for nogle år siden et krav på femtentusinde kroner på et bo som de tre arvinger ikke ville betale, det var privat skifte, de mente der var tale om en gave til afdøde!
    Jeg tog dem i fogedretten, det kan man uden advokatbistand, de betalte tre dage før vi skulle i retten!
    De tre arvinger fik hver en kvart million i arv!
    Man kender ikke sine medmennesker før man har arvet med dem.
    Så jeg har stadig til gode at komme en tur i fogedretten.


Kommentér på:
Betal, eller bliv anholdt!

Annonce