95 visninger
|
Oprettet:
Dragshow. {{forumTopicSubject}}
Ja om i har hørt det vides ikke men der skal være Dragshow på Frederiksberg bibliotek for børn og voksende og jeg har godt nok hørt om en del der er utilfredse - men også hørt om mange der skal ind på Frederiksberg bibliotek og jeg syntes selv at det er fantastisk at se en drage Queen forvandling og de kan være utroligt smukke i deres kostumer.
mar 2023
Følger: 8 Følgere: 4 Emner: 17 Svar: 135
Du får et billede af Tysklands kendteste Dragqueen Olivia Jonas, det er een og samme person på billedet, da der er ophavsret på billedet, må jeg kun sætte et link ind. Olivia Jones er meget afholdt og repekteret i Tyskland, jeg selv har også altid utrolig godt kunne lide 'hende'
https://images.t-online.de/2021/09/61607810v4/0x0:640x360/fit-in/768x0/oliver-knoebel-ist-olivia-jones.jpg
dec 2014
Følger: 136 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.341 Svar: 6.975
dec 2021
Følger: 7 Følgere: 22 Emner: 232 Svar: 2.136
Alt er relativt, og det gælder også dragshows.
Jeg fandt denne mand/kvinde in Easter paraden in New York for par år siden.
Alle måtte fotografere hende og få selfies, jeg nøjedes med første, og i første omgang var jeg overbevist om at det var en kvinde.
Muligt pga. hendes make up
dec 2014
dec 2014
Følger: 16 Følgere: 72 Emner: 185 Svar: 2.616
Hvis man har lyst til at se dragshow, så er det jo helt frivilligt.
Problemet er den massive 'indsats' om man vil, som bliver gjort for at promovere det homoseksuelle miljø. Eller alle bogstaver LGBT + osv. Til selv små børn.
Al den skøre idé omkring kønsneutralitet osv.
Lige inden showet, på biblioteket, var der et interwieu med en fra Regnbue et eller andet, kan desværre ikke huske. (Måske kan det findes online.)
Han var selv homoseksuel, og han brød sig heller ikke om denne form for profilering. Han var ganske fornuft omkring det hele.
Men det er helt sikkert ikke iorden, med de forfærdelige kommentarer som er blevet lagt.
For det er jo ikke argumenter mod, men direkte hadefulde.
dec 2014
Dragshow.