{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Rentestigning 0,5 procent. {{forumTopicSubject}}

Ja en rentestigning på 0,5 procent lyder jo ikke af ret meget meeeeeeen hvis folk nu er i gang med at sku lave investeringer i eksempelvis nyt køkken og køkkenet så koster 100,000 - 120,000.kr ku en rentestigning da godt løbe op i 5,000 - 10,000.kr i mere pris og det er da også en slags penge og mange penge små gør et stort beløb smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rentestigning 0,5 procent.
  • #1   17. mar 2023 PSSSST Leon - er trillebøren den, du kører dine rentefortjenester hjem i? smiley

  • #2   17. mar 2023 Leon - 0,5 % af 100.000 er altså “kun” 500 smiley

  • #3   17. mar 2023 #2
    Cody


    Leon - 0,5 % af 100.000 er altså “kun” 500 smiley

    Leon deler gerne og har altid været spendabel smiley smiley smiley så jeg godkender ihvertfald de 5.000 - 10.000 kr. smiley


  • #5   17. mar 2023 Annella tak for smilet smiley

  • #6   17. mar 2023 Cody N det opdaget jeg også efter og det er fordi jeg nogen gange leger med støre tal og det er jo ret simpel smiley

  • #7   17. mar 2023 Annella jeg opdaget det lidt efter men der var jeg lukket ned smiley

  • #8   17. mar 2023 Hello Kitty jeg kan forstå du har et problem med mig og hvis du vil mig noget ku du jo komme til min dør i stedet for at gemme dig bag en fake profil og du kan altså ikke ødelægge mit humør.

  • #9   17. mar 2023 Har kun betydning for dem der har Flexlån (F1 - F3 - F5) eller banklån - men stadig LANGT til de renter der var, da vi købte vores hus.
    Dengang havde vi 2 kreditforeningslån på henholdsvis 20,2 % og 16,4 %
    I dag skylder vi stadig, men til et fastforrentet på 2 % og ingen anden gæld smiley


  • #10   17. mar 2023 #8
    så så Leon - nu er Hello Kitty helt sikkert ikke en fake profil, selvom profilbilledet sikkert ikke viser hende selv.


  • #11   17. mar 2023 Å.R. så har du/i være fornuftige smiley

  • #12   17. mar 2023 Annella det sker at jeg ser flere profiler skrive nødagtigt det samme og helt det samme så hvordan skal jeg ku tænke anderledes og sjovt nok tror jeg et par her inde fra er i min nærhed - men jeg kan jo selvfølelig få en af mine gode internet venner til at fortælle mig om nødagtigt hvor i andre debattør er og det til trods for at det er mig så evigt ligegyldigt smiley

  • #15   18. mar 2023 #13 Hello Kitty

    Det var da ellers et af de mest modbydelige indlæg som jeg længe har læst!

    Hvad ialverden bilder du dig ind HK? At køre med på Brok's også modbydelige samligning, hører ingen steder hjemme.

    Det er virkelig grimt at påstå at Leon er pædofil, du bør skamme dig rigtig meget!


  • #26   18. mar 2023 Hello Kitty du er gået over stregen og jeg har taget et kopi af din tale og vil tage kontakt til dem der er klogere end mig omkring og at der kan pjattes omkring ting er en ting men vil ikke leve med sådan beskyldning/påstand og jeg ku levende forstille mig at du vil høre nærmere.

  • #32   18. mar 2023 Det er dog helt utroligt, som det er blevet beskidt at komme på BaBoom
    Ingen kender hinanden personlig, alligevel fyger det med beskyldninger og grimt sprog mod hinanden.
    Ingen, absolut ingen andre sites jeg ER eller har været på, har jeg oplevet noget lignende.
    Kan sandelig godt forstå, at her "kun" er tordenskjolds soldater, for nye vil løbe skrigende bort - så sørgeligt

    Nogen forslag til, hvordan det kan stoppes ?


  • #33   18. mar 2023 Ja.

  • #34   18. mar 2023 Å.R. jeg tænker på om hvad du syntes er ok dette her indlæg er gået fra som overskriften siger Rentestigning 0,5 procent til at jeg sku være pædofil og debatten omkring det med rentestigningen ku være fin - men en profil der gemmer sig altså ikke vil sætte navn til sine indlæg og jeg syntes også der findes få der ødelægger debatterne eksempelvis også ved blokeringer så dem de sviner ikke kan forsvare sig.

  • #35   18. mar 2023 Jeg har skrevet en større smøre til support og jeg håber ikke at debattørerne vil ku se forskel for det er ikke mit ønske.

  • #37   18. mar 2023 Enig Leon

    Tidligere i tråden (før det gik amok) kommenterede jeg også dit emne.
    For ikke længe siden, var du også inde på at jeg var her for lidt - faktisk har jeg været her siden 2014.
    Kan også se på måden meget skrives på, at vi er en del som har fulgtes ad lige siden mingler - Mandala - AgeForce med flere - men sproget, SPROGET har ALDRIG været så slemt som nu. - det er det, som jeg synes er kedeligt.
    Og for den sags skyld : Hvorfor ikke oprette en "skændes" tråd ?
    Når man så vil beskylde eller skændes, kan man jo bare vende tilbage til den tråd, har man først deltaget èn gang, vises det jo foroven på flaget.


  • #38   18. mar 2023 Nu vil jeg gå med hunden, efterfulgt af et dejligt bad, inden vores gæster indfinder sig smiley

    Kikker ind i morgen, og ser om der er faldet lidt ro på her smiley


  • #39   18. mar 2023 Å.R. syntes jeg har skrevet at du er kommet mere på og det er jo dejligt og vi kan da godt debatter pænt med hinanden smiley

  • #40   18. mar 2023 Å.R. god dag smiley

Kommentér på:
Rentestigning 0,5 procent.

Annonce