{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
241 visninger | Oprettet:

Rentestigning 0,5 procent. {{forumTopicSubject}}

Ja en rentestigning på 0,5 procent lyder jo ikke af ret meget meeeeeeen hvis folk nu er i gang med at sku lave investeringer i eksempelvis nyt køkken og køkkenet så koster 100,000 - 120,000.kr ku en rentestigning da godt løbe op i 5,000 - 10,000.kr i mere pris og det er da også en slags penge og mange penge små gør et stort beløb smiley

Kommentarer på:  Rentestigning 0,5 procent.
  • #1   17. mar PSSSST Leon - er trillebøren den, du kører dine rentefortjenester hjem i? smiley

• #2   17. mar Leon - 0,5 % af 100.000 er altså “kun” 500 smiley

• #3   17. mar #2
    Cody

Leon - 0,5 % af 100.000 er altså “kun” 500 smiley

Leon deler gerne og har altid været spendabel smiley smiley smiley så jeg godkender ihvertfald de 5.000 - 10.000 kr. smiley

• #4   17. mar 500 kr eller 5000 kr.
    hvem tæller smiley
    Det betyder jo ikke en skid.
    Bare man bliver hørt.

• #5   17. mar Annella tak for smilet smiley

• #6   17. mar Cody N det opdaget jeg også efter og det er fordi jeg nogen gange leger med støre tal og det er jo ret simpel smiley

• #7   17. mar Annella jeg opdaget det lidt efter men der var jeg lukket ned smiley

• #8   17. mar Hello Kitty jeg kan forstå du har et problem med mig og hvis du vil mig noget ku du jo komme til min dør i stedet for at gemme dig bag en fake profil og du kan altså ikke ødelægge mit humør.

• #9   17. mar Har kun betydning for dem der har Flexlån (F1 - F3 - F5) eller banklån - men stadig LANGT til de renter der var, da vi købte vores hus.
    Dengang havde vi 2 kreditforeningslån på henholdsvis 20,2 % og 16,4 %
    I dag skylder vi stadig, men til et fastforrentet på 2 % og ingen anden gæld smiley

• #10   17. mar #8
    så så Leon - nu er Hello Kitty helt sikkert ikke en fake profil, selvom profilbilledet sikkert ikke viser hende selv.

• #11   17. mar Å.R. så har du/i være fornuftige smiley

• #12   17. mar Annella det sker at jeg ser flere profiler skrive nødagtigt det samme og helt det samme så hvordan skal jeg ku tænke anderledes og sjovt nok tror jeg et par her inde fra er i min nærhed - men jeg kan jo selvfølelig få en af mine gode internet venner til at fortælle mig om nødagtigt hvor i andre debattør er og det til trods for at det er mig så evigt ligegyldigt smiley

• #13   18. mar Leon :
    Tror du sætter dig selv lidt for højt igen igen og igen.
    Jeg har ikke en fake profil.
    Men det håber jeg da du har smiley
    For ingen mennesker kan da være så inkompetent irl og ovenikøbet sidde og reklamere med det online.
    Din fredstale dagligt. Harmonere ikke helt med send bare flere våben til krigen.
    Og nej tak ønsker ikke at besøge eksistenser som dig.
    Læser jo herinde du er pædofil.
    Vil ikke sættes i forbindelse med typer som dig.
    Tak men nej tak.
    Det har jeg dog alligevel mit liv for kært til smiley
    Og du ved lige børn leger bedst, så vi to har ikke noget at lege
    Sammen med. Da jeg ikke leger med hverken børn eller mentalt udfordret mennesker.
    Så tænker du skal lege med nogle af dine venner herinde fra eller gå ned i parken på bænken og find en der du kan lege lidt med.

• #14   18. mar Hello Kitty

Læser jo herinde du er pædofil.

Det der modbydelige svineri kan du ikke være bekendt.

Jeg er helt sikker på, jeg ikke behøver skære ud i pap, hvorfor man ikke antyder sådan noget om nogen som helst - medmindre man har noget at have det i.

• #15   18. mar #13 Hello Kitty

Det var da ellers et af de mest modbydelige indlæg som jeg længe har læst!

Hvad ialverden bilder du dig ind HK? At køre med på Brok's også modbydelige samligning, hører ingen steder hjemme.

Det er virkelig grimt at påstå at Leon er pædofil, du bør skamme dig rigtig meget!

• #16   18. mar Tja kan jo kun læse hvad jeg læser herinde.
    Og sætter man selv røven i klaske højde ja så må man jo ta de klask det giver.
    Og hvorfor jeg kan læse det herinde ved jeg jo ikke.

Klag til support. I ved jo hvordan i gør.

• #17   18. mar Hello Kitty

Jeg ved godt, du ikke er den skarpeste kniv i skuffen.

Alligevel er det helt ubegribeligt, at selv en som dig tydeligvis ikke har kontakt til den indre moralske stemme, der forhindrer dig i at fremsætte så grim, så ødelæggende og så destruktiv en påstand om et andet menneske.

Jeg kan ikke gennemskue, om du prøver at lege "hård hund", eller om du simpelthen er så fattesvag, at du ikke evner at overskue rækkevidden af sådan en påstand.

Hvis du positivt ved, at en og anden i dit nærområde er anklaget og dømt for pædofili, gør du ret i at advare forældrene i parken mod en potentiel fare.

Men at udtale sig sådan om et andet menneske, ganske grundløst, er ikke bare afskyeligt - det er juridisk også ærekrænkende.

At du mener at have læst et eller andet, et eller andet sted om Leon, er underordnet.
    Det er din skamløshed, der er mest foruroligende!

• #18   18. mar Vil gerne være en sløv kniv i skuffen som man ikke skære sig på.
    Det kan jeg leve med.
    For hvis du skal forestille dig at være den skarpe.
    Så lad mig endelig være den sløve kniv smiley
    Kan godt gå.

Så liker jeg lige dit skriv.
    For du er jo så skarp at du først kalder dig Astrid og dernæst weena.
    Det må jeg sige smiley
    Det er flot smiley

• #19   18. mar Hello Kitty

Når jeg skriver, at du ikke er den skarpeste kniv i skuffen, er det fordi du - mildest talt - ikke er særlig begavet.

Det er lige før, jeg håber, jeg tage fejl, men det virker som om, du ikke forstår alvoren i det at beskylde/viderebringe grundløse beskyldninger om pædofili.
    Ej heller at sådan en anklage er injurierende og derfor strafbar.

De ord i dette svar, som jeg tror, du kan have svært ved at forstå, har jeg sat i kursiv.

• #20   18. mar Jamen du må mene og synes om mig hvad du vil. Det er helt ok.

• #21   18. mar Hello Kitty

Dine beskyldninger om pædofili er derimod ikke ok.
    De er også strafbare.

• #22   18. mar Jeg beskylder ikke. Jeg skriver bare hvad jeg har læst herinde.
    Så bare bare ta det roligt.

• #23   18. mar Hello Kitty

Du fatter vitterlig intet af alvoren i det her.

• #24   18. mar Så er det jo godt du gør

• #25   18. mar Åh Gud!

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!

• #26   18. mar Hello Kitty du er gået over stregen og jeg har taget et kopi af din tale og vil tage kontakt til dem der er klogere end mig omkring og at der kan pjattes omkring ting er en ting men vil ikke leve med sådan beskyldning/påstand og jeg ku levende forstille mig at du vil høre nærmere.

• #27   18. mar Ja jeg er gået over stegen herinde ved at læse hvad der står skrevet.
    Det er åbenbart ok nogen opfinder løgne herinde og andre må ikke.
    Men hvis mig lige hvis jeg skriver det ordret.
    Jeg på peger som bare hvad jeg læser.
    Om det er sandt eller ej hvad kun 1 person.

• #28   18. mar Hello Kitty

Du er ikke gået over stegen.

Du er derimod gået over stregen.

Her er den sætning, der har vakt afsky, væmmelse og afstandtagen:

"Og nej tak ønsker ikke at besøge eksistenser som dig.
    Læser jo herinde du er pædofil."

Hvor er i øvrigt "herinde"?
    Er det "noget" du har læst, noget som du kan delagtiggøre os andre i?

• #29   18. mar Du bliver ved.
    Du går ret og jeg får fred fra dig.
    Nu tolker du jo med garanti min stilheden som jeg er bange eller du har vundet.
    Gør bare det.

• #30   18. mar Nej, jeg "går" ikke ret, jeg "får" heller ikke ret - for det er slet ikke det, det handler om.

Havde du forsøgt at dække dig ind under, at du bare prøvede at være morsom eller joke - så havde det været en anden sag.
    Du prøver heller ikke engang at hoste op med en undskyldning.

Jeg ved simpelthen ikke, hvad der er værst.

• #31   18. mar Undskyldningen kan komme når brok får sin.

• #32   18. mar Det er dog helt utroligt, som det er blevet beskidt at komme på BaBoom
    Ingen kender hinanden personlig, alligevel fyger det med beskyldninger og grimt sprog mod hinanden.
    Ingen, absolut ingen andre sites jeg ER eller har været på, har jeg oplevet noget lignende.
    Kan sandelig godt forstå, at her "kun" er tordenskjolds soldater, for nye vil løbe skrigende bort - så sørgeligt

Nogen forslag til, hvordan det kan stoppes ?

• #33   18. mar Ja.

• #34   18. mar Å.R. jeg tænker på om hvad du syntes er ok dette her indlæg er gået fra som overskriften siger Rentestigning 0,5 procent til at jeg sku være pædofil og debatten omkring det med rentestigningen ku være fin - men en profil der gemmer sig altså ikke vil sætte navn til sine indlæg og jeg syntes også der findes få der ødelægger debatterne eksempelvis også ved blokeringer så dem de sviner ikke kan forsvare sig.

• #35   18. mar Jeg har skrevet en større smøre til support og jeg håber ikke at debattørerne vil ku se forskel for det er ikke mit ønske.

• #36   18. mar Leon

Godt at du minder om, hvordan den her tråd startede, og hvordan den udviklede sig.

• #37   18. mar Enig Leon

Tidligere i tråden (før det gik amok) kommenterede jeg også dit emne.
    For ikke længe siden, var du også inde på at jeg var her for lidt - faktisk har jeg været her siden 2014.
    Kan også se på måden meget skrives på, at vi er en del som har fulgtes ad lige siden mingler - Mandala - AgeForce med flere - men sproget, SPROGET har ALDRIG været så slemt som nu. - det er det, som jeg synes er kedeligt.
    Og for den sags skyld : Hvorfor ikke oprette en "skændes" tråd ?
    Når man så vil beskylde eller skændes, kan man jo bare vende tilbage til den tråd, har man først deltaget èn gang, vises det jo foroven på flaget.

• #38   18. mar Nu vil jeg gå med hunden, efterfulgt af et dejligt bad, inden vores gæster indfinder sig smiley

Kikker ind i morgen, og ser om der er faldet lidt ro på her smiley

• #39   18. mar Å.R. syntes jeg har skrevet at du er kommet mere på og det er jo dejligt og vi kan da godt debatter pænt med hinanden smiley

• #40   18. mar Å.R. god dag smiley

Kommentér på:
Rentestigning 0,5 procent.

Annonce