{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

unge mænd der sprøjtet paraffinolie ind i kroppen. {{forumTopicSubject}}

Jeg har set et par udsendelser om de unge mennesker som sprøjter paraffinolie ind i deres muskler så de så mere farligt ud og først må jeg bare sige - hvordan ku de gøre det og ja de troede at de pissede det ud en uges tid efter og nu går de med store smerter og bliver opereret og tror de har tænkt FOCK hvorfor var jeg så dum.
Og så kommer vi jo til talen om hvorfor systemet bør betale for de unge menneskers dumhed og en af de unge mennesker sage sådan her at folk der jammer sig over at de nu sku have behandling - sku måske tænke på alle dem der ryger eller drikker og så er der dem der spiser for meget kage OSV og han har jo ret og er vi så ikke alle sammen dumme smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unge mænd der sprøjtet paraffinolie ind i kroppen.
  • #2   28. feb 2023 Jojo hvis du køre ekstremt kedeligt vil du nok ku komme ud på flere kilometer på en liter - men så skal du lade bilen rulle ned af bakke og i fri gear + køre op og køre 80.km i timen og lade den rulle i fri gear - men så skal du nok ikke køre til Holland da din frue så vil sove hele vejen smiley

  • #3   28. feb 2023 Jojo jeg er heller ikke en der træner og har vel aldrig været til det dersens med at gå på arbejdet og der efter gå til træning og betale for det eller sagt på anden måde da jeg i sin tid havde et laaaaaaangtidsforhold der tog jeg med fruen til fitness og drak en enkelt øl smiley

  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #4   28. feb 2023 Det er som doping i sportsgrene.

  • #5   28. feb 2023 Så ka de lære det. Har ikke nogen medlidenhed med nogen der gør noget SÅ DUMT!.

  • #6   28. feb 2023 J/L ja men har du ikke nogen usunde laster smiley

  • #7   1. mar 2023 #6.
    Det de har gjort er svær og sammenligne med.


  • #8   1. mar 2023 Her er ikke tale om usunde laster. Usunde laster kan man som regle ændre på, hvilket kroppen tar' godt imod.

    Men dét her er en direkte latterlig ting at gøre. Bare fordi, man i en fart, vil se 'stor og frygtindgydende' ud.



  • #9   1. mar 2023 Cris7 jeg syntes jo ikke mennesker med store muskler ser frygtindgydende ud ej heller tænker jeg i folk der er blevet fede grundet en stor kærlighed til kage og endog måske har fået sukkersyge ej heller tænker jeg i folk der er blevet dødsyge af rygning ej heller tænker jeg i folk der er blevet dødsyge grundet at de drikker ej heller tænker jeg i de folk der har fået lavet et par tatos og hvor farven kan have en grim virkning på kroppen ej heller tænker jeg på alle de der har fået brystimplantater og hvor det går gruligt galt og jeg ku forsætte og det kan godt være at de alle sammen har taget forkerte beslutninger på vejen men det opdages først når livserfaringen kommer smiley

Kommentér på:
unge mænd der sprøjtet paraffinolie ind i kroppen.

Annonce