{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplysning/propaganda
  • #3   22. feb 2023 Spejlet er altså opfundet af en årsag !

  • #4   22. feb 2023 Ja men nogle steder står der forringet billedkvalitet. så vi er stadig enige om intet.

  • #5   22. feb 2023 Hello Kitty fulgte du talen.

  • #14   22. feb 2023 Astrid, mener du ikke Nato direkte hjælper med krigens forlængelse og ikke vil stoppe den.

  • #23   23. feb 2023 Alis #9

    “ citat "Hvis Nato ønskede at stoppe krigen, så ville krigen stoppe. Hvis Nato ønskede forhandlinger, så ville der komme forhandlinger. Hvorfor gør Nato ikke det? Hvorfor bliver man i stedet ved og ved og ved med at sende våben til Ukraine? ”

    Hvis du udskifter ordet “Nato med navnet Putin” har du svaret på det sidste spørgsmål i citatet, men det passer jo ikke ind i din og MarieKrarup’s manipulerede virkelighed.

    Lad os så lige gøre status og se hvad Putin har opnået ved at overfalde sit naboland fordi de foretrækker vesten fremfor østen.

    Før overfaldet på Ukraine ønskede hverken Sverige eller Finland et Nato medlemskab, men nu er begge store tilhængere af medlemskab hvilket betyder at den lille lede terrorist nu får yderligere 1300 km. grænse mod et NATO-land at bekymre sig om.

    Sådan går det når man opfører sig som en slyngelstat der tilmed gennem et helt år har truet sine nabolande 🤨

    https://nyheder.tv2.dk/udland/2023-02-14-ruslands-propagandamaskine-truer-naboerne-igen-og-igen-de-har-underskrevet-deres


  • #24   23. feb 2023 Der findes en sandhed min min min min og min og til sidst min så ingen over eller under
    hvad Cody tror og mener.

    Skøn med debat bare jeg får ret.


  • #26   10. apr 2023 #24
    Brok


    Der findes en sandhed min min min min og min og til sidst min så ingen over eller under
    hvad Cody tror og mener.

    Skøn med debat bare jeg får ret.


    Nogle kommentatorer ser ud til at fået fjernundervisning fra militærakademiet. Hvert individ ved næsten mere end ukrainerne og russerne selv. Eksperter, efterretningstjenester osv. fra ind- og udland er ikke længere nødvendige. Spørg vores militæreksperter på sofaen i stuen, og de vil fortælle os, hvordan og hvornår denne krig ender.


Kommentér på:
Oplysning/propaganda

Annonce