{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Ak ak Sverige {{forumTopicSubject}}

Der er vel efterhånden ikke den kriminalitetsstatistik hvor Sverige ikke ligger i toppen og nu har rigspolitichefen og flere politichefer taget bladet fra munden.
Bandekriminalitet og klansamfund vokser ukontrolleret med rekordmange drab til følge og politiet er ofte magtesløse fordi ingen tør tale med politiet.
https://www.berlingske.dk/internationalt/svenske-politichefer-kriminaliteten-er-paa-et-aldrig-foer-set

Tænk engang at det ikke er mere end 15 år siden at Sverige var foregangsland og indtog dukserollen i Europa.

Soc.demokratiet med Stefan Löfven i spidsen har med mediernes hjælp udskammet enhver kritik af indvandringen og ødelagt det trygge Sverige med sin komplet forfejlede indvandringspolitik.
Samme Löfven der gentagne gange paradoksalt nok brugte Danmark som skrækeksempel på fremmedfjendsk indvandringspolitik !

Svenskerne var uhyggeligt længe om at se realiteterne i øjnene og spørgsmålet er nu om det er for sent at vende udviklingen og vinde kampen mod klanstyrede parallelsamfund og gadebander.

Hvad tror i andre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ak ak Sverige
  • #1   6. feb 2023 Sverige har, så vidt jeg ved, samme lovgivning som Danmark hvad religionsudøvelse angår og det betyder at religion er en privat sag, men trods det har Sverige tilladt bønnekald fra tre moskeer i Sverige.
    Det er åbenbart ikke nok for i en forstad til Stockholm indkaldes der nu ulovligt til bøn tidligt om morgenen som en borger indfangede på nedenstående video.

    https://samnytt.se/video-boneutrop-i-stockholmsnatten-allahu-akbar/

    For muslimer er religionsudøvelse bestemt ikke en privat sag og mon ikke det er en af årsagerne til de sørgelige tilstande i vores naboland.



    profilbillede
  • #3   6. feb 2023 Cody N ja hvis man er gæst i et land skal man følge skik eller land fly smiley

  • #4   6. feb 2023 Xanadu Z kirken stod der vel da du valgte den som nabo - sygehuset ligeså - moske er nok kommet til senere og den larmer ikke og jeg smiler af din tale om skimmelsvamp og ser at du har humoristisk sans smiley

  • #6   6. feb 2023 Xanadu Z jeg smiler og husker da jeg som barn var på ferie i Tycho Brahe alle i den ende hvor kirken ligger lige ved siden af og det er på Amager smiley

  • #9   6. feb 2023 Xanadu:

    Som skrevet står i oplægget er det Sveriges fremtid der ligger mig på sinde, men hvad religion angår er forskellen på frihed og lighed godt illustreret ved kirkeklokkerne som symboliserer vores statsreligion til forskel fra andre religioner der ikke har denne tilladelse til at vække dig smiley

    Det kunne ikke falde mig ind at være pikeret på svenskernes vegne, men jeg finder det overmåde besynderligt at deres regering overhovedet tillader muslimsk bønnekald over højtalere 😲



  • #13   6. feb 2023 JoJo jeg sidder lige nu og ser dr1 hvor en tyrkisk journalist og skribent beretter at Erdogan har bevilget mia. til bygningssikring fordi Tyrkiet ligger mellem den Nord og øst anatolske forkastning og er derfor meget ofte udsat for jordskælv.
    Problemet er blot at de dyre bygningssikringer kun er foretaget i de områder hvor Erdogans kernevælgere bor og det omfatter desværre ikke det ramte område smiley


  • #17   6. feb 2023 Xanadu.

    Jeg fornemmer tydeligt din indignation over min holdning, men lige såvel som du ikke behøver bo i det tyrkiske epicenter for at ytre din mening derom behøver jeg heller ikke bo nær den pågældende svenske moske’ for at ytre min mening derom !
    Til din orientering har jeg de seneste to årtier udtrykt min modvilje over den støt stigende indvandring fra især muslimske lande på dette og flere andre fora, alene udfra kulturens negative impact der medfører tilstande der ligner de svenske, franske, italienske m.v..
    Sluttelig vil jeg påpege at ingen er forpligtet til at kommentere emner der er dem imod smiley


  • #20   6. feb 2023 Helt enig JoJo og godt man ikke behøver bo i de ramte områder for at ytre sig derom 😅

  • #22   6. feb 2023 Xanadu - jeg er totalt afslapper og hvis jeg slapper mere af skider jeg i bukserne 😬

  • #24   6. feb 2023 Xanadu

    Det ville pynte på debatten hvis du delagtiggjorde forummet i dine egne meninger om substansen i de emner der lægges op.
    Ingen bliver vist klogere af smarte “oneliner” indlæg 🤔


  • #25   6. feb 2023 Jeg tænker på hvem der syntes at det er mig der skriver siden mit navn bliver nævnt og jeg siger bare jeg er kun mig ingen fake profil.

  • #27   6. feb 2023 Jeg har som JoJo også fornemmelsen af at der bag Xanadu trolden gemmer sig en gammel kending der keder sig fordi ingen gider hans el. hendes gamle profil 🤔

  • #29   7. feb 2023 Xanadu

    Tak for en regulær kommentar 👍🏼


  • #31   8. feb 2023
    Svenskerne var uhyggeligt længe om at se realiteterne i øjnene og spørgsmålet er nu om det er for sent at vende udviklingen og vinde kampen mod klanstyrede parallelsamfund og gadebander. Jr. trådoplægget


    Jo, det er desværre meget for sent. Sverige det skønne land er blevet til Wild West på en moderne måde med knive og smart guns, Sverige har top score i drab i EU, er det nu vi siger, utak er verdens løn, men det siger også, at det nytter ikke at være gæstfri åbenbart. Vi har i DK hørt for, at vi ikke har taget godt imod den indvandring/flygtninge strøm vi har haft og det er derfor, vi har så mange problemer i DK. Jeg mangler virkelig at få en god forklaring der giver mening.

    Uanset hvad, så er der ikke noget, der er tilfredsstillende - intet kan bruges i Skandinavien, hvad fanden laver de så her - ingen har sendt bud efter dem.




  • #33   8. feb 2023 Jetset det må være op til Svenskerne at ryde op og søger for at lov og orden kommer tilbage i Sverige smiley

  • #34   8. feb 2023 Xanadu Z Der skal jo stadigt være to til en tango smiley

  • #36   8. feb 2023 #35 - Jeg vil tage hatten af for dig, hvis du kan dokumentere det.

  • #38   8. feb 2023 Nu vil Sverige skærpe terror lovgivningen grundet øgede terrortrusler som menes at være en følge af Paludan’s koran afbrænding.

    https://www.berlingske.dk/internationalt/sverige-skaerper-terrorlov-koranafbraending-oeger-trusselsniveau

    Den udmelding er ren populisme for præcis samme udmelding kom de med i sommers.

    https://jyllands-posten.dk/international/ECE14141951/sverige-haaber-indsats-mod-terror-vil-overbevise-tyrkiet/

    Sverige kan ikke bebrejde andre for de islamiske terrortrusler for den har været deres faste følgesvend siden årtusindeskiftet iflg. en google søgning.
    Her er en artikel fra 2010 hvor islamisten “Maximus” truer Danmark med et terrorangreb fra sin celle i Sverige fordi vi angiveligt er islams fjende.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4261560.ece

    Jeg synes Sverige’s regering bør rejse til Canada og studere den mentor ordning som JoJo har omtalt tidligere.
    Gætter på at det vil kræve adskillige tusinde fuldtidsstillinger at implementere ordningen i Sverige, men noget skal der jo ske for de kan jo ikke blive ved med at kaste skylden på Paludan 🤔


  • #39   8. feb 2023 Det er tilsyneladende ikke kun Paludan der er skyld i Erdogans vrede.

    “ Tyrkiets kritik mod Sverige vokser efter sidste uges ophængning af en Erdogan-dukke i Stockholm. Nu efterlyser en svensk avis satiretegninger, der håner præsidenten.”

    Det var en pro kurdisk gruppe der stod bag “hængningen” af Erdogan i en lygtepæl.
    Artiklen er fra d.20 januar og bag betalingsmur, men det meste af budskabet er synligt.

    https://politiken.dk/udland/art9173152/Svensk-avis-efterlyser-tegninger-der-h%C3%A5ner-Erdogan


  • #41   8. feb 2023 Ja og ikke nok med det så bliver han også voldsomt kritiseret for sin håndtering af krisen og det har ført til at adgangen til Twitter er blevet minimeret for at forhindre at kritikken spreder sig.
    Desværre rammer det også evt. overlevende i ruinerne der også bruger Twitter

    https://www.berlingske.dk/internationalt/brugen-af-twitter-i-tyrkiet-begraenses-efter-jordskaelv


Kommentér på:
Ak ak Sverige

Annonce