{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
294 visninger | Oprettet:

Parkringsvagter og deres galskab. {{forumTopicSubject}}

Jeg talte med en veninde i dag og hun fortale om hvordan hun havde fået en parkeringsbøde for at holde på den hvide linje og jeg har jo hørt om mange der har fået en bøde og hvor jeg tænker at det er helt væk og det får mig til at tænke på om parkeringsvagter får en form for seksuel stimulans når de uddeler parkeringsbøder og jo flere bøder vagten kan give på en dag jo federe stimulans.
Eller har i en anden mening om sådan bøde Fetish.

Kommentarer på:  Parkringsvagter og deres galskab.
  • #1   1. feb Leon, er det vagterne eller deres arbejdsgivere du klager over?

• #2   2. feb Det lugter af, at parkeringsvagterne er provisionslønnede.
    Jo flere bøder, jo mere får de i løn/bonus!

• #4   2. feb Jeg elsker, at en dumme bøde kan bruges sexistisk, Men måske søger de job andet sted.

profilbillede
  • Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

Følger: 7 Følgere: 22 Emner: 232 Svar: 2.166
    #5   2. feb Du har ret Leon
    Parkerings selskaber bliver kald El Mafioso og de bruger nogen af de samme metoder.
    Hvis du ikke har en vidne med sløser de også gerne med de 3 minutter regler

• #6   2. feb Der findes mange måder, at snyde på, og ud over de her snydere, så har kommuner m.m. også deres vagter.

Så en næsten sikker parkering er vigtig.

eller kampen om ret er jo meget langvarig.

https://www.parkeringsklagenaevnet.dk/
    https://www.parkeringsklagenaevnet.dk/da/tilsluttede-selskaber/

• #7   2. feb #3
    JEPS - overholder man parkeringsreglerne, får man ingen bøde smiley

Forkert. Selv har jeg fået 3 trukket tilbage, for jeg holdt helt lovligt. Og kunne bevise det.

Der er sikkert også et 'mål' af parkeringsafgifter som parkeringsvagter skal opnå for at beholde deres arbejde.

Ikke mindst er skiltningen uforståelig mange steder.

• #8   2. feb Nu er P afgifter jo udstedt af forskellige, så derfor stor forskel i klager.

Hvis du vil klage over en parkeringsafgift, skal den sendes til den myndighed, som har udstedt afgiften. Det kan være politiet, kommunen eller det private firma, der udsteder parkeringsafgifter på en privat parkeringsplads.

• #9   2. feb #8 Brok

Ja, forskellige P firmaer, med forskellige måder/regler.

Kommuner ansætter disse forskellige firmaer, og dermed løber fra deres eget ansvar. Og, der har virkelig været mange problemer.

Fx. At man også skal være opmærksom på, hvis man har elbil, at den vejer mere end en benzindreven bil, og at der er små skilte som også drejer sig om vægt.

Jeg kan ikke li' parkeringsvagter, eller måske nærmere dem de arbejder for, sådan set lidt ligegyldtigt.

Jeg kan ikke li' dem!

• #10   2. feb Ja man kan vel godt sige at parkeringspladser/parkeringsvagter er blevet en stor pengemaskine og hvis i lige giver mig liv til at overdrive kan se de blinde blive parkeringsvagt.

• #11   3. feb At være P vagt er vel ok, job, for mig er det et helt legitimt job.

• #12   3. feb Brok S respekt for din tale og ja et job er et job smiley

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#13   3. feb Leon
    Brok S respekt for din tale og ja et job er et job

Det er jeg bestemt ikke enig ind Leon, F.eks. ville jeg blive fyret i så et slags job efter kun få dage.

Jeg kunne ikke drømme om at gi en bøde til en gammelt dame fordi hun holder med få centimeter på en hvid linje, hun har hverken drukket, kørt for stærk, bragt andet liv i fare eller er til skade for samfundet. smiley

• #14   3. feb Jo jo, hvordan ser du på en bil, at den er parkeret af en gammel dame?

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#15   3. feb Det skal jeg fortælle dig Brok.
    Her i byen ligger parkervagter på lur, og kun få er kendt med de tre minutter regel, Her i byen kalder vi dem kratluskere.

Men pyt med det, hvis jeg opdagede en gammelt dame, eller herre parkere forkert ville jeg forklare hvorfor de ville få en bøde og bede dem at rette op.

Har du mødt en kratlusker som var flinke Brok smiley

Jeg har faktisk mødt flere flinke politi betjente, men aldrig en flink kratlusker

• #16   4. feb Jo jo, nu kommer jeg jo ikke i den slags byer hvor kriminaliteten er så høj, at p vagter må gemme sig for, at finde overtrædelse af parkerede biler.

Men stadig er det at være P vagt mere legitimt end arbejdsvægring, på grund af livsfare for selvtægt m.m.

• Jojo
    Jojo Online Tilmeldt:
    dec 2021

#17   4. feb Brok
    Jo jo, nu kommer jeg jo ikke i den slags byer hvor kriminaliteten er så høj, at p vagter må gemme sig for, at finde overtrædelse af parkerede biler.

Men stadig er det at være P vagt mere legitimt end arbejdsvægring, på grund af livsfare for selvtægt m.m.

Jeg kan godt lide humor Brok og jeg lever et godt liv bland de kriminelle og kratluskere

• #18   4. feb Du er en heldig mand, lev livet farligt her på vore gamle dage, spis med kniv. smiley

Kommentér på:
Parkringsvagter og deres galskab.

Annonce