{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
118 visninger | Oprettet:

140.000 modtog hjemmeplejebesøg i 2021. {{forumTopicSubject}}

Ja 140.000 modtog hjemmepleje besøg i 2021 der er i gennemsnit 383 der besøges om dagen så er der dem der modtager flere eller mange besøg om dagen og hvorfor der er tid på et hjemmeplejebesøg ku jeg nu godt tænke mig at høre om og hvorfor mikro mad - hvorfor ingen rengøring - hvorfor kun et bad x-antal gange på et måned - hvorfor er der ikke tid til at sige hej til de ældre og den sociale kontakt mangler efter at det rødjaket postbud ikke længere findes - dog ved jeg at der også findes gode hjemmeplejer som giver sig tid til de ældre Gudskelov.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  140.000 modtog hjemmeplejebesøg i 2021.
  • #1   24. jan 2023 Ja, det er frygteligt at der ikke lige er bare en smule tid til lidt social kontakt.

    Ikke mindst at der hele tiden kommer nye ansigter ind i hjemmet.

    Jeg har fortalt dette før, måske kan I ikke huske det, så jeg gør det lige igen.

    Da min far og jeg mistede min mor, var han også alvorligt syg. Jeg var selv syg, og der var ting jeg ikke kunne klare alene. Der skulle komme en ny plejer igen igen, som den tidligere skulle skulle sætte ind i tingene.

    Jeg venter sammen med min far, og kigger lidt ud af vinduet. Nede ved et af træerne er en ung udlændig, som står og laver cirkelspark mod træet.

    Åh nej, tænker jeg, forhåbentlig er det ikke ham! Han så absolut ikke tillidsvækkende ud, mere truende. Man er jo meget 'ømskindet' når det kommer til hvem som skal tage sig af sin nærmeste.

    Men jo, det var ham!

    Det viste sig at han var det sødeste og rareste menneske. Høflig, oprigtig, og tydeligt nød de samtaler han havde med min far. Han blev også helt pjattet med min fars handicappede fugl, der snakkede som et vandfald. Han var virkelig god til det job.

    Men ja, trods han gerne ville ha' blevet, blev han sendt andetsteds hen, og en ny kom.












  • #2   24. jan 2023 Leon, dit spørgsmål,,,,,,,Hvorfor kan besvaret med meget enkelt penge hænder Politik.

    Den sociale kontakt er ikke på kommunens budget. men hvis du ser dig om findes der

    alle mulige frivillige tilbud. hvis man ønsker det.





  • #3   24. jan 2023 Brok S fortæl fortæl smiley

  • #4   24. jan 2023 Leon google er din ven, men kan da sige Røde Kors, Ældre sagen m,m.

  • #5   24. jan 2023 Brok S taaaaaaak smiley

Kommentér på:
140.000 modtog hjemmeplejebesøg i 2021.

Annonce