{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Politisk klovneri i Køge Kommune. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er der igen politisk klovneri i Køge Kommune nu har de gang igen med at vil have de stakkels beboer ud af den trailerpark og jeg syntes de sku lade folk bo i den trailerpark for det må give dem der gerne vil bo sådan fred i sjælen og samtidigt ku man vel sige at politikerne måske sku søger for at der er lejligheder til alle og der ku man jo sige at det er generals for hele Danmark og Køge Kommunes politiker behøves jo ikke gøre de beboer i trailerpakken hjemløse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politisk klovneri i Køge Kommune.
  • #1   11. jan 2023 Leon, hvorfor bliver disse Trailerpark borgere smidt ud af deres respektive lejligheder, der er en grund, og du kender den sikkert, ingen er vel født til gaden.

    Jeg kan ikke helt følge, at de er stakkels borgere, ingen i DK kan bo gratis ej heller kan vi have Trailerparker over alt, hvor de kan have deres egne regler.

    Hjemløshed kan diskuteres.


  • #2   11. jan 2023 Jetset de bor da ikke gratis og nogen har jo solgt deres hus andre vil bare ikke køre et liv med økonomisk kaos - lade den økonomiske verden styre dem og det jeg så fra den trailerpark var da kun godt - de var alle sammen et støre sammenhold og du skriver ingen er født til gaden - vil du vædde og hjemløse der kan jeg fortælle dig at jeg på et tidspunkt i mit liv levede på mine venners Guds nåde - grundet jeg ikke vil være på Kettrup gård oppe i mellem Lykken og Blokhus - jeg var 16/17.år den gang - jeg fik så noget lykke på Guldbæk frugtgård oppe ved Svenstrup - jo jeg husker hele min historie også da jeg som 4-5.årig stod og ventet på bussen i Stor Konges gade om aften - ventet fordi min mor sku komme med bussen smiley

  • #3   11. jan 2023 Leon, hvis ikke folk der har det svært skal rette sig ind efter reglerne, så er spørgsmålet Leon, hvor mange Trailerparker bliver der så.

    Den største skandale var i tidernes morgen, hvordan Christiania blev grundlagt.

    Man kan ikke lave den slags boformer, hvor alle andre skal betale for dem.


  • #4   12. jan 2023 Brok S fordi der findes folk der ønsker at bo i en trailerpark behøves resten af Danmark jo ikke betale for dem og mon ikke de har en eller anden form for indtægt smiley

  • #5   12. jan 2023 Brok S Christiania ja hvad skal jeg sige om Christiania det er ikke min kop te - men Christiania overlever ikke længe.

  • #6   12. jan 2023 Leon 1971 til nu så.

    Christiania er et byområde i København, der blev etableret i 1971, da en gruppe mennesker besatte den tidligere Bådsmandsstræde Kaserne på Christianshavn og døbte området Fristaden Christiania. Siden begyndelsen har bydelen været præget af eksperimenter med boligformer, organisation og arkitektur, ligesom området er kendt for at være centrum for hashhandel. Christiania udgør desuden et rekreativt område og tiltrækker hvert år turister i tusindtal.

    Overlever stadig, så måske bliver det også 75 år.


  • #8   12. jan 2023 Brok S jeg husker godt hvordan Christiania opstod smiley

  • #9   12. jan 2023 Hello Kitty ja netop og der skal være plads til alle og hvorfor så ikke ude i naturen smiley

  • #10   12. jan 2023 Leon, hvorfor tror du så Christiania ikke overlever.?

    Men mener du ikke der skal være regler for, hvordan folk må bo?

    Køb en gammel folkevogns rugbrød, og kør rundt i Danmark parker i vejsiden eller på en P plads. Få udbetalt din kontanthjælp m.m. uden skat og afgifter.

    Leon i Danmark har vi Demokrati og derfor kan landet ikke ledes uden regler.

    Men det er en skøn tanke til en lang ferietur, men leve uden indtægt og køre rundt er utopi, i den frie verden.


  • #11   12. jan 2023 Brok S nu taler du om at køre rundt i et gammelt folkevognsrugbrød og holde på de forskellige parkeringspladser rundt om i Danmark ja men du betaler stadigt skat - vægtafgift og forsikring og grunden til at jeg tvivler på Christianias overlevelse er de nye regler omkring Christiania - så taler du om regler omkring hvordan folk skal bo og ja de skal jo være der - men derfor ku man godt lave eksperimenter at have en lille hytte + en smugle græs behøves jo ikke koste flere millioner og jeg ku være ligeglad for jeg bor godt men jeg tænker på andre smiley

  • #13   12. jan 2023 Leon, der er ikke plads i et samfund, hvor demokrati er styreformen til ikke godkendte
    leveforme.

    Har du nogensinde prøvet, at stå uden adresse, og så se hvor besværligt det er.

    Prøv at lave en bank konto, hvis du ikke har en adresse o.s.v.

    Leon drømmen om lejrbålet uden ansvar for omgivelserne kan ikke bruges som levegrundlag i et samfund som Danmark. ikke engang som ferie, hvor der også er regler.

    Og mærkelig, at du nu hvor Christiania har rettet meget ind efter regler om betaling af både El, og renovation m.m. så mener du de snart lukker.

    Vi kan da ikke undvære de frie mennesker og alle hashboderne som hjælper til med kriminaliteten i København.


  • #15   12. jan 2023 Leon, jeg kan huske år tilbage, hvor du skrev om din opvækst, så jeg ved godt, at den ikke har været for god - hvis du også læser i mit indlæg #1, så slutter jeg af med, at hjemløshed godt kan diskuteres.

    Du har ikke haft en chance for at kunne bestemme over din lorte opvækst, før du blev så gammel, at du kunne sige fra, fra for offentlighedens "gode" tilbud, uden tryghed og kærlighed, vores barndom præger vores voksenliv, det kan der ikke være tvivl om, men trods det, du har været igennem, så fornemmer jeg, at du har en god bolig, som du er glad for at bo i, det er altid rart, at vi kan lukke vores dør, have varme, mad i køleskabet og så se lidt TV og sove trygt smiley smiley


  • #16   12. jan 2023 #5 Leon, jeg tror du har meget ret i, at daværende Christiania er død, og meget få huse på Christiania er noget værd. Men beliggenheden og dermed også grunden er guld værd og nu skal der bygges mange boliger på Christiania

    https://fagbladetboligen.dk/alle-nyheder/2022/august/christiania-siger-ja-til-regeringens-plan-om-almene-boliger/

    Så det kan være, de bliver til at betale for alm mennesker smiley


  • #17   12. jan 2023 Brok S - Annella vi ser og mærker en verden med store forandringer og det gør at ting må prøves i Danmark og trailerparker findes jo rundt omkring i verden og jeg undre mig over vores politikers snæversyn som kun tænker i supersygehuse og tænk jeg ku faktisk ikke finde andet sådan lige hurtigt smiley

  • #18   12. jan 2023 Jetset almene boliger også tænker jeg på hvordan de almene boligselvskaber for x-antal år siden fik besked på at de sku sparre over en milliard over x-antal år og det tror jeg stadigt de almene boligselvskaber slås med - der er blevet skåret helt ind til benet og almene boliger på Amager i og på Christiania med voldene det kan ikke blive en billig husleje og Jetset har du et gæt på en huslejer smiley

  • #19   12. jan 2023 Leon, bare tænk på du ikke kan få hverken kontanthjælp eller pension m.m.
    hvis vi ikke kan få en bank konto.

    Du kan i dag ikke få udbetalt penge, hvis du ikke har en nem konto. og en nem konto i banken kræver cpr nr. og adresse. Så Leon det er i Danmark ikke muligt, at både være total fri, hvis man vil have penge.


  • #20   12. jan 2023 Brok S ja og det ku jeg nok gå hen og kalde for en skandale og tænker på alle dem der bare ikke kan overskue den overvågningspolitik.

  • #21   12. jan 2023 Leon, jeg ved godt, hvad det koster at have en bolig på Christianshavn, jeg var heldig i 2002, lige før, det blev eksklusivt - men synes, der er meget charmerende på Christianshavn - og det ligger jo lige i smørhullet til alt og Metroen kom i 2005 lige til døren.

    Nu skal de stå klar efter planen i 2031 - og alt efter størrelse, bliver prisen sat, jeg synes det er svært - som det er nu på Christianshavn, så er det hamrende dyrt at leje en bolig der, så jeg tør ikke gætte.


  • #22   12. jan 2023 Ja selve tanken ved fristaden er total væk, nu er de blevet en del af det normale danske samfund, hvor der betales som udenfor på Christianshavn.
    Men det har mistet hyggen som ungdomsoprør, Thy lejr m.m. er ikke en boform der kan fungere i et gennem reguleret samfund.


  • #23   12. jan 2023 Jetset ja der er dejligt på Christianshavn jeg har kun kørt hurtigt igennem bus - bil - motorcykel og sejlet lidt med robåd i kanalerne - længesiden smiley

  • #24   12. jan 2023 Brok S du er ved at være tilbage i 1979 smiley

  • #25   12. jan 2023 Leon, nu har du lige fortalt, at Christiania nok snart forsvinder, så jeg fortæller lidt om hvad der er sket, og ja den forsvinder som Fristad.

Kommentér på:
Politisk klovneri i Køge Kommune.

Annonce