{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Sku et godt signal af Helle Thorning. {{forumTopicSubject}}

Ja læste lige om hvordan vores tidligere Statsminister Helle Thorning var i Qatar hvor hun viste regnbue farver og jeg går selv ind for at alle må have deres friheder.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/VM2022/thornings-protest-paa-stadion-med-regnbuestriber/9520557

Kommentarer på:  Sku et godt signal af Helle Thorning.
  • #2   20. nov 2022 Hvis man skal promovere noget i et muslimsk land, så så jeg gerne, ar hun kæmpede
    For kvinderne i Iran end for LGBT over hele verden.
    Billige point til se og hør.

Jeg tror stadig de er muslimer når hun er taget hjem.

• #4   20. nov 2022 Jo jo, måske skulle du prøve, at forstå dansk lige så godt som Thorning forstår Engelsk.

• #7   21. nov 2022 Billige point. Der er ingen der tør at gøre en tidligere statsminister noget.

• #8   21. nov 2022 Ja jeg griner og Alis C måske du har ret - men derfor syntes jeg stadigt Helle Thorning sender et godt signal om frihed smiley

• #9   21. nov 2022 Leon - Jeg var en af dem, der fejrede Thornings sejr da hun blev statsminister, vi var mange, der troede at nu skulle der endelig føres socialdemokratisk politik. Så ansatte hun Bjarne Corydon som finansminister og så fortsatte man som den forrige blå regering.
    Hun er levebrødspolitiker, og jeg tror ikke der er så mange idealer der.

Hendes demonstration er da i orden, men jeg lægger ikke noget i den.

Kommentér på:
Sku et godt signal af Helle Thorning.

Annonce