{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
232 visninger | Oprettet:

Hvem fik ideen om Supersygehuse. OSV. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om de dersens supersygehuse som både er blevet rigtigt meget dyre + de er så svære at finde rundt i at der er sat stifinder som kan hjælpe folk med at finde rundt på de supersygehuse.
Jeg ku så samtidig godt tænke mig at høre hvem der har fundet på de store psykiatrisygehuse og tænker på hvordan de ikke har den ønsket effekt med at gøre folk raske.
Plejehjem og andet inden for plejesektoren syge - handicappet og vores ældre tager jeg ind i min tale om hvad jeg netop vil kalde Danmarks plejesystem.
Og kan jeg ikke bare kalde de forskellige supersygehuse - psykiatrisygehuse og plejehjem + det løse for sundhedsfabrikker og er det ikke ligesom hvis man tager en skovl og kalder den for en skovl og en spade for en spade.
Og hvem husker ikke de små sygehuse som tog sig at de mindre opgaver og hvor der var ro på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem fik ideen om Supersygehuse. OSV.
  • #2   15. nov 2022 Snarere den evindelige neo liberale kamp for mere effektivitet, bedre service og grønnere bundlinje, men som vi alle ved resulterer i det stik modsatte 🤨

  • #3   16. nov 2022 Jojo det ku det jo være smiley

  • #4   16. nov 2022 Cody N hum ja ting der effektiviseres kan gå hen og blive det modsatte og bedre service ja hvis det ku ha sin rigtighed må det være sku det være hvis sundhedspersonalet ikke sku sidde foran en pc og ja grønne bundlinjer - det kommer nok aldrig til at ske - så ja vi er enig.

  • #5   16. nov 2022 Hvem fandt på supersygehusene?
    Idéen om at oprette supersygehuse blev skabt af VK-regeringen op til valget i 2007. Det betyder, at hver af supersygehusene skal have fælles akutmodtagelse og som udgangspunkt dække et område med mindst 200.000 borgere.


    Nu er der jo altid fordele og ulemper ved den slags,

    Men jeg har lige været på et af dem 2 gange på en måned og det var luksus.

    Jeg husker tidligere, hvor senge stod på gangene så, noget godt har det lavet.

    Men den gennerelle sundhedssystem må vi jo nok se langt efter med det folketing vi har stemt ind.

    Og vi skal jo huske, at vores statskasse ikke er bundløs.



Kommentér på:
Hvem fik ideen om Supersygehuse. OSV.

Annonce