{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Se her det har jeg sagt i årevis.
  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #1   28. okt 2022 Det jeg husker beldst var da vi begyndte, at lave kompost af madaffaldet.
    Jeg tror ikke jeg lærte om co2, men vi begyndte ar brænde alt affald, så virkelig fremskridt.
    Desværre er der alt for mange selvbestaltede kloge hoveder.

    Havde vi bare stoppet inden den første HGF. Så var jorden rundt i 80 dage fremtiden.



  • #2   28. okt 2022 Brok S jaaa men hvis ikke haveaffald blev kørt væk vil det jo gavne biouniverset og jordbunden vil være sundere end den mange steder er nu og de steder hvor man har ansat viceværter kun køkkenaffald jo blive behandlet på stedet der skal så være plads til det og at grave sit køkkenaffald ned gør også jorden sund og det ses eksempelvis på at der er orme i jorden og flere af slagsen smiley

  • Brok S
    Brok S Online Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #3   28. okt 2022 Ja Leon i en verden som vores, hvor vi på grund af udvikling, hvor vi har brændt masser af co2 af, kan vi sagtens, men vi har jo svinet i mange mange år.
    Som du kan se på billedet herunder ser vi hvordan Amager fælled så ud i ca 1960 så det du ser på billedet var en kopi, hvor der er mange mange år til den luksus som vi har brugt.
    Dine blade i haven er godt men med 6 mill indbyggere varer det længe inden store dele af verden kommer dertil.


    profilbillede
  • #4   28. okt 2022 Brok S jeg er helt enig i at der i flere generationer er blevet svinet + overforbruget i hele verden og os i de velfærdslande burde give en klimaløn til alle de lande hvor der forsøges at rydde op eksempelvis i det plastiksvineri og det kan ikke ske hurtigt nok.

Kommentér på:
Se her det har jeg sagt i årevis.

Annonce