{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Ny regering i Sverige på plads {{forumTopicSubject}}

Valget i Sverige betød farvel til et mangeårigt socialdemokratisk politisk korrekt diktatur der har efterladt landet i multietnisk ragnarok hvor klan styrede parallel samfund udenfor myndighedernes kontrol breder sig overalt i samfundet.
Sverige er med sine omfattende mord, skyderier og bombesprængninger retteligt blevet døbt Europas Libanon.
En tilbagevenden til tidligere tiders tilstand er for længst passé og en ny regering kan højst håbe på en slags status quo hvilket i sig selv bliver en uoverstigelig udfordring.
Efter lange forhandlinger er de borgerlige partier enedes om en regering uden Sverigesdemokraterne der som det største parti i blå blok skal agere støtteparti.

https://ni.dk/ni-news/id/4442bddc-a43a-4227-8214-9289fd91bbc9/Tre-bl%C3%A5-partier-er-enige-om-at-danne-regering-i-Sverige

Danmark er heldigvis ikke i samme situation hvilket vi nok kan takke især DF for der gennem mange år har tvunget partierne til at tage udfordringerne med ikke vestlig indvandring alvorligt.
De fleste partier har idag kopieret den stramme indvandrerpolitik i deres program og derfor vil det kommende valg ikke have samme betydning som det svenske, men underligt nok kan mandatfordelingen efter valget resultere i samme scenarie som i Sverige.
Hvis Danmarks Demokraterne bliver vores største parti i blå blok kan de komme i samme situation som Sverigesdemokraterne i Sverige.

En lidt spøjs situation eller hvad mener i andre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny regering i Sverige på plads
  • #1   14. okt 2022 Dette er tallene for de årlige indvandringer i Sverige der i antal svarer til indbyggertallet i større svenske provinsbyer HVERT ÅR.

    2011: 97 905
    2012: 116 444
    2013: 121 718
    2014: 115 702
    2015: 115 104
    2016: 150 989
    2017: 135 563
    2018: 132 891
    2019: 117 776
    2020: 88 817
    2021: 95 163

    De “lave” tal i 20-21 skyldes udelukkende Corona situationen 🤨

    https://samnytt.se/ekeroth-sverige-pa-vag-att-sla-invandringsrekordet/

    Sverige er et skræmmeeksempel på hvad en politisk korrekt regering (statsminister) kan forårsage når den er helt ude af trit med sin befolkning.


  • #2   14. okt 2022 Ja Cody, vi ser i Danmark, hvad DF. Opnåede og det blev en splittelse af partiet.
    De ville ikke tage ansvar og det koster, og når S tydeligt strammer kursen, så vil vælgerne i Danmark nok vælge partier der kan og vil lede landet.

    Jeg er mere bange for vores rod med 14 partier, hvor vi får alle former for særstandpunkter som problemer, bare se på udrejsecentrer.


  • #3   14. okt 2022 Helt enig Brok S, men nu tog jeg udgangspunkt i hvad deres politik har haft af betydning for Danmark’s nuværende udlændige situation i forhold til den svenske ditto 😀

  • #4   14. okt 2022 Ja er spændt på hvordan en kommende regering i Danmark ser ud og forstår godt det skift i Sverige smiley

  • #5   14. okt 2022 Cody, husk på at den svenske befolkning har været total bag deres indvandring,
    jeg har set det med egne øjne da jeg boede i Sverige.

    Men nu hvor højre drejningen er gået helt i inflationens retning i hele Europa så ser det ud til, at gå amok.


  • #6   14. okt 2022 Brok S

    Skal det forståes sådan at du mener det går jättebra på indvandringsområdet i Sverige ?


  • #7   14. okt 2022 Cody, nej men den med, at befolkningen ikke stod bag den store indvandring
    er en misforståelse.


  • #9   14. okt 2022 Cody N jeg forstår godt det ud skriver og der har været meget ballade i Sverige også der for der er regeringsskifte.

  • #10   15. okt 2022 Brok S

    Hvis befolkningen skal støtte op om indvandringen skal man give dem mulighed for at forholde sig konstruktivt til indvandring og det kræver som minimum at medier og politikere er åbne og ærlige omkring indvandringen samt adgang til offentlige statistikker der underbygger dette.
    Ingen af delene var tilstede i Sverige - til gengæld udskammedes enhver der forholdt sig kritisk til indvandringen.
    Sådan har det været de sidste 10 år, men selvfølgelig kan man ikke holde befolkningen for nar så længe og derfor er tilslutningen til SD vokset markant de senere år og minsandten om ikke statistikker omkring indvandringen pludselig blev indført sidste år og selv Statsminister Löfven ville nu pludselig indrømme at indvandringen måske hang sammen med den øgede kriminalitet.
    Når man som Sverige tabuiserer kritik af indvandring giver det bagslag på et tidspunkt, men desværre for Sverige kom det bagslag alt for sent og en ny regering kan højest håbe på at problemerne stagnerer når de stopper asyl og migrantstrømmen, men desværre for Sverige overtager konventionerne hvor den den røde regering slap idet familiesammenføringer og fødselsrate desværre sikrer en fortsat stigning.

    https://jyllands-posten.dk/international/ECE3281416/Indvandrerkriminalitet---Sveriges-store-tabu/

    Konklusionen må derfor være at flertallet svenskere bakkede op om indvandringspolitikken fordi de troede det gik forrygende.


  • #11   15. okt 2022 Cody, livet i Sverige var ikke hos en flok uvidende fjolser, bare nogle der tænkte anderledes.

  • #13   15. okt 2022 Alis, du må da kunne se hvad der er sket med Sverige, selv om du prøver at se bort fra de problemer indvandringen har skabt.

    Når et fredeligt land som i årtider var neutrale ser deres fredelige land forandres til
    det mest kriminelle og flere byer ligner noget der ligner borgerkrig med skyderi og mord dagligt.
    Antallet af skyderier i Sverige er ved at slå alle rekorder.

    Alis jeg vil tillade mig, at kalde dig vilje blind.
    Og mon ikke vi snart ser som på billedet


    profilbillede
  • #14   15. okt 2022 Alis C

    Læs de sidste to linjer i dit indlæg og fortæl os lige om du stadig mener at befolkningens opbakning har givet det gode resultat som du skriver 🤔

    Hvis dit svar er ja vil jeg mene at du ville føle dig godt hjemme i Libanon !


  • #16   15. okt 2022 Alis, ingen tvinger dig til, at være racist og hvis du med den udlægning af mit indlæg vil beskylde mig for det er du en kæmpe tåbe.

    Jeg er virkelig rasende på dig over dit nedværdigende indlæg.



  • #17   16. okt 2022 Alis
    “ Sverige prøvede med mere imødekommenhed, men danske DFere ville ikke acceptere, at vores naboland måske havde held med nogle metoder, som danske DFere ikke ville acceptere.”

    Det er simpelthen det mest tåbelige postulat du kommer med her 🙄
    Du tror vel ikke seriøst på at DF kan bestemme over Sveriges udlændinge politik ?
    Nu må du altså blive seriøs Alis 🤨


  • #20   16. okt 2022 Alis, du er helt udenfor normal tilgang til fornuft.

    Men at du kalder mig racist er godt nok noget af det mest stupide der findes.

    Jeg er både gift og har levet sammen med udlændinge i flere år.

    Så knyt lige dit had til folk der ikke elsker alt fremmed.



  • #22   17. okt 2022 Så bliver jagten på flygtninge også fri i Sverige. smiley
    Hvor må de mennesker være? Jr. Alis


    I deres hjemlande, de blev ikke tilfreds i Sverige, hvor de selv valgte og blev modtaget med kyshånd, her kan I frit forme jer, men det var så ikke godt nok, det blev betalt med deres mentalitet af kriminalitet og vold, nøjagtigt det, de rejste fra, de kan ikke undvære krig og vold, men du elsker dem, det er sådan nogen jeg kalder landsforræder, for du skal bare ikke tillade dig at kalde os racister, hvad bilder du dig ind.


Kommentér på:
Ny regering i Sverige på plads

Annonce