{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Putins helt eget teater. {{forumTopicSubject}}

Ja igen kan sige andet end Putin har fået verdens opmærksomhed det sidste årstid og han må være noget af en jonglør med alle de bolde han har i luften og jeg vil endog kalde ham for en sprællemand og som den eneste han jeg fundet et billede af Putin i netop den situation hvor han ager sprællemand og ja undskylder gerne at han ser træt ud men hvem vil ikke det efter at havde været på så længe og jeg undre mig nu stadigt over at den Russiske befolkning ikke siger fra og mange soldater har jo i længere tid sagt fra og det er vel kun et spørgsmål om til før han bliver væltet af pinden og nyd nu det indsatte billede der findes kun det ene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Putins helt eget teater.
  • #2   1. okt 2022 Jojo ja jeg ku godt havde delt indlægget op og jeg tror stadigt på at det er Putin som har fået ødelagt den gasledning og krig er aldrig fair - ligeså må vi håbe at en afløser vil være en fredens mand - samtidigt ku jeg godt tænke mig at høre om hvor høj stemme procenten var de steder der var "valg" og kun folkets ryst kan afgøre hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.

  • #6   1. okt 2022 Jojo jeg vil gøre hvad jeg kan så det bliver letter at læse med og jeg ku godt tænke mig at høre om hvor meget de Russiske soldater som på dagen jo er blevet indbygger i de forskellige dele af landet fylder i procenter og det er jo let for Putin at prale med at der er 100% opbakning og ja Ukraine tror jeg vil være et frit land om kort tid - bare de får våben smiley

  • #14   4. okt 2022 Annella enig hvad offer han sine børn for.

  • #15   4. okt 2022 Annella - Jojo at bruge taktiske atomvåben gør vel kun at Putin må forvente et modsvar fra Ukraine + det fortæller mig kun hvor dårligt det går for Russerne eller sagt på anden måde for Putin.

Kommentér på:
Putins helt eget teater.

Annonce