{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

De danske WM trøjer {{forumTopicSubject}}

https://www.bt.dk/fodbold/alle-taler-om-det-dansk-vm-troeje-stjaeler-overskrifter-igen

Jeg må indrømme at jeg ikke forstod hvorfor Danmark spillede i sort mod Kroatien, når vi har så flotte rød/hvide farver normalt.

Det forstod jeg så da grunden kom frem.

Qatar Supreme Comittee for Delivery & Legacy, mener at det er helt forkert at påstå at flere tusinde immigrant arbejere har mistet livet.

Men det er jo fakta, at mindst 6.500 immigranter har mistet livet under bygningen af de mange arenaer. Ikke mindst levede under kummerlige forhold. Mange fik slet ikke deres løn, og hvis de klagede fik de frataget deres pas.

Hvis man ser det på den måde, er det vel en måde at vise afstand til det usympatiske styre. Et styre der købte sig til at holde WM.

Hvad mener I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De danske WM trøjer
  • #1   29. sep 2022 Jeg kan ikke forstå, hvorfor Danmark deltager, denne VM er jo allerede ødelagt på alle mulige måder, alt hvad der er gået forud for dette VM er så ubeskriveligt usmageligt.

    Tænk på alle de immigranter der har lidt, slidt og slæbt sig til døde i det rædselsfulde Ørkenland, ubegribeligt det kan vælges, til sådan en stor og glædelig begivenhed VM i fodbold normalt er.

    Jeg synes, de skal brænde de sorte grimme trøjer og blive hjemme, det er fuldstændig forkert, jeg så ikke den kamp mod Kroatien færdig, for jeg kunne ikke holde den spilledragt ud, ganske uklædelig.


  • #2   29. sep 2022 Jeg synes også at det var helt forkert at se landsholdet i sort.

    Men det er på en eller anden måde vigtigt at deltage i WM, for spillerne og deres job.

    Politisk er der også stor tale om ministeren skal møde op i en regnbuet heldragt. Nej, det skal hun ikke! Det er ikke den dagsorden som skal ses. smiley

    Så kunne hun hellere møde klædt som immigrantarbejder.





  • #5   29. sep 2022 #3 Jojo

    Rigtigt at sport ikke burde være politisk.

    Men Qatar har købt sig til WM.

    Qatar er og har aldrig været en fodbold nation, så der er tale om sportsvaskning, en måde at gøre sig populær på, anerkendt på. Fordi de har pengene til det.

    Dette med de trøje betyder intet, du ved godt at de i den Danske liga også skifter trøje alt efter modstanderens trøje. jvf. jojo

    Altså jojo, :D, jeg har spillet fodbold i mange år, før det blev normalt at piger spillede fodbold. Mener det var omkring 1977 jeg startede.

    Ja, man skifter trøjer, men de er stadig rød/hvide, farverne er bare anerledes sammensat.

    At spille i sort, Ups ja, det var trist at se. For mener ikke det burde ha' sket mod Kroatien.

    Man kunne ha' ventet og spillet med dem i Qatar.












  • #7   29. sep 2022 Man køber ikke rettigheder til WM.

    Man bliver udvalgt. Det kræver normalt at man er en fodboldnation, at man har kapasitit til mange store kampe, m.m.

    FIFA traf beslutningen i 2010 og det var af en eksekutivkomite med 22 medlemmer.

    Ingen tvivl om at penge gjorde udslaget, altså en form for korruption. Ellers ville Qatar aldrig ha' været med.

    Jeg elsker fodbold. Men der er efterhånden for mange penge med, så det ikke er rart at se på.






  • #8   30. sep 2022 Når man på 12 år ikke har kunnet finde ud af en boykot, så er det for sent og nu er det som om det er fodboldspillerne der har skylden.

Kommentér på:
De danske WM trøjer

Annonce