{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Utroligt hvad minister skal stå model til. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så Statsministeren + flere minister komme med et prisloft over varmeregningerne El/varme og jeg sad og tænkte på hvad statsministeren og de andre minister måtte stå model til og da især med tanken om at de står og vil hjælpe Danmark i den svære tid og jeg var sku nok gået min vej og tænkt at det måtte de selv om - jeg er faktisk over i at kalde journalisterne for en børnehave flok - grundet at det jo ikke er let at gøre alle tilpas.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utroligt hvad minister skal stå model til.
  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #1   15. sep 2022 Jeg har aldrig misundt politikere. Det er et utaknemmeligt arbejde, og de er i mediernes søgelys konstant, og ikke kun for deres arbejde, men også deres privatliv kan nemt ende på forsiden og delt med hele landet.

    Og det er ikke engang særligt godt betalt at være minister, jeg kan sidde på min flade røv og arbejde hjemmefra, ret anonymt uden at blive hængt ud offentligt hvis jeg laver en fejl, og nemt tjene mere end Danmarks statsminister.

    Jeg skal aldrig beskæftige mig med politik, det er helt sikkert smiley


  • #3   15. sep 2022 Jeg må nok erkende, at jeg ikke forstår alle indlæg om politik, når først der gives udtryk for, at de politikere har det hårdt og er dårlig betalt og det lyder som om skandalerne er kæmpe store i Danmark.
    Men det er koldt på toppen, men vi kan ikke alle være så privilegeret, at vi ser et par millioner som en lille løn.

    Men at politikere har det hårdt ved et pressemøde er ren snak.
    For mig er frifindelse for trussel om aflivning MF skadelig for samfundet.


  • #4   15. sep 2022 Ja som i er jeg heller ikke misundelig.

  • #5   15. sep 2022 Brok S ja der er koldt på toppen og ja du har nok ret i talen om den frifindelse og ja hvor går grænsen - hvis ikke man har fået bare en smule opdragelse - kender folk ikke til det at opføre sig ordentligt ej heller at tale pænt.

  • #6   15. sep 2022 Jeg synes heller ikke, det er OK, at pressen har adgang til soveværelset, hvad rager det offentligheden og helt ærligt, hvad har det med troværdighed at gøre, hvad der foregår i et soveværelse. Ytringsfrihed, ja det tør antydes, det har EB om nogen, de tø'r, hvor andre tier på en beskidt måde, jeg har aldrig været tilhænger af EB.

    Gnider sig i hænderne, nu er der endelig noget der sælger, Papes latterlige historie om forkert information, hvad har det med hans politiske overbevisning og troværdighed at gøre, jeg kunne forstå, hvis han havde begået kriminalitet, nææh ....., nu skal han bare ned med nakken helt ned, EB bliver ved, de graver og graver.

    Privatlivets fred, det findes ikke, hvis man gerne vil være politiker, skal det også være sådan for os andre ?? Det har ikke noget at gøre med, hvor kompetent vi er til valgte job, nææh det har også noget at gøre med, hvad det er for et privatliv du har, det er bare for meget, som ordet siger privatliv, det kommer ikke andre ved.

    Jeg ville have skrevet det samme, hvis Pape var statsminister kandidat fra Enhedslisten, det er princippet jeg er ude efter.

    Vi ønsker vel alle at have et privatliv uanset status.


  • #7   15. sep 2022 Jetset vi er enig politikernes privatliv rager ikke os - det har jeg også svaret i anden debat - dog kan jeg nu godt li Ekstra Bladet smiley

  • #8   15. sep 2022 Hvis man ikke vil være offentlig person, så skal man nok vælge et andet job.
    Man kan aldrig være anonym, hvis man skal på den røde løber.


  • #9   15. sep 2022 Brok S nej det har du ret i men vi kan nok blive enig om at med internettet og hvad der så høre med i det - er det at svine politiker til blevet meget - meget - meget grimmere - du ved det er let at skrive bag en skærm.

  • #10   17. sep 2022 Jeg er så uenig med flere af jer.

    Jeg synes i høj grad at politikkers privatliv ikke skal være fredet.

    De har den højeste stilling, der påvirker vores liv, også privatliv, grundet de bestemmer og stiller regler og love for alle i samfundet.

    I Papes tilfælde, så har han højt og flot fortalt at hans 'mand' var nevø til præsidenten i Dominiske Repuplic, samt overfor en forsamling af jøder, at hans 'mand' var jøde og kom hver lørdag i synagoen. Hvilket viste sig at være løgn.

    Til det kan man sige at Pape, muligvis er blevet ført bag lyset og blevet løjet for af sin 'mand', derfor også skal skilles fra ham.

    Men så er der jo også problemet med den video, hvor Pape sidder i en bil, og begræder de høje benzinpriser, mens han har fået bevilliget chauffør OG bil med alt betalt til at køre sig fra Christiansborg og til sit hjem. Hans lukrative ekstra løn fra partiet.

    Så er der også lige problemet med hans store lejlighed, på 144 kvm., fuldt istandsat, hvor han bor til leje for godt 9000 kr. Her er der også sket ting omkring lejligheden som ikke er rigtig.

    Hele tiden ser man politikkere som begunstiger sig selv, får dispensationer til et eller andet, kommer foran i køen til et eller andet, vennetjenester til et eller andet.

    Støjberg er iflg. loven kriminel, Messersmith er iflg. loven kriminel, trods han sag skal gå om.

    Begge disse to, har før ment at den mindste lille overtrædelse af loven skal straffes, samt ha' konsekvenser for et menneskes videre livsførelse og færd. Men det gælder åbenbart ikke DEM.

    Hvis man har rod i sit privatliv, får man rod i sit hoved, rod i sit arbejdsliv og mister sin gode dømmekraft.
























  • #12   17. sep 2022 Dronningen laver ikke love og regler for os.



  • #14   17. sep 2022 Jeg er glad for vores kongehus, og dronning.

    Det er fantastisk stadig at have.





  • #16   17. sep 2022 Ja det burde være forbudt ikke, at respektere finansloven.


  • #17   17. sep 2022 Der er noget smukt og fantastisk ved at have et gammelt kongehus

    At, istedet få en republic med en præsident som styrende, vil koste endnu mere.

    Vore Kongehus gør nytte, og har en stor reklameværdi, rundt om i verden.

    Vores Kongehus er mere 'folkelig' end andre rundt om.

    En ting som er fantastisk er fx. Royal Run. Imponerende at se, ikke mindst hvor mange der støtter op om det, deltager, unge som gamle, handicappede.
    Hvor i verden vil du se en kronprins, kronprinsesse samt familie deltage så aktivt sammen med 'det almindelige folk'?



  • #18   17. sep 2022 Chris, noget af det mest historiske og smukkeste og i dagens urolige verden
    Det mest fredelige som overhoved for et land er selvfølgelig ikke godt for dem
    Der lever af godgørenhed.


  • #20   17. sep 2022 Som fremmed i Danmark burde man rette sig efter levevis og levemåde, ikke kun nasse på andre, og jo jo, havde du skrevet i Thailand om kongehuset som du skriver her om det danske og ikke mindst om det Engelske, så var du kommet ind til de andre forbrydere.

  • #22   17. sep 2022 Ja Cris7 hvad er det du syntes er interessant ved politikernes privatliv - hvad de spiser - hvilken tøj de går i eller er det deres sexliv - jeg er ret sikker på at man vil kede sig til døde hvis man sku følge dem 24/7 smiley

  • #23   17. sep 2022 #22
    Ja Cris7 hvad er det du syntes er interessant ved politikernes privatliv - hvad de spiser - hvilken tøj de går i eller er det deres sexliv - jeg er ret sikker på at man vil kede sig til døde hvis man sku følge dem 24/7

    Mener det er en dum kommentar.






  • #24   17. sep 2022 Jo joo ja du er en nar, så måske er det lært i DK, af Alternativets og deres nye medlem
    Uffe Elbæk.


  • #26   17. sep 2022 Cris7 hvorfor smiley

  • #27   23. sep 2022 #26 Leon

    Undskyld Leon, der gik lidt tid. Har ikke været hjemme.

    Ang. bemærkningen. Nej, jeg er ikke interesseret i de ting du nævner. Men det er set alt for ofte, at politikkere tiltager sig, udnytter goder, som netop bliver brugt i deres privatliv, samt familie.

    Dispensationer her og der, som ingen andre ville kunne få. Privatkøb for offentlige midler. Og,lign.

    Derfor er der ting som kan være nødvendigt at undersøge, også selvom det vedrører deres privatliv.






  • #28   23. sep 2022 Cris7 ja men det er jo det vi kalder for misbrug af andres penge og hvis de er i en betroet stilling skærpes straffen for sådan ugerning og du skal ikke undskylde vi kan jo ikke sidde hjemme foran pcen hele tiden smiley

Kommentér på:
Utroligt hvad minister skal stå model til.

Annonce