{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
245 visninger | Oprettet:

Den danske manual om svindel findes. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan storsvindel ofte kan forgå i Danmark tænker jeg i at der må findes en manual om hvordan dem der vil svindle i Danmark og det må være en hver revisor eller skatteadvokats bibel.
Og nu den sidste sag om hvordan en dommer i Dubai ikke vil udlevere en svindler til Danmark og Dommeren har nok flere milliarder grunde til at svindleren ikke udleveres og jeg er slet ikke i tvivl om at Danmarks retssystem har gjort deres arbejde ordentlig.
Og nu tog jeg lige den manual om svindel - der findes mange andre manualer der kan guide folk igennem hvad som helst.
Og jeg vil altså bare have lov til at fiske.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den danske manual om svindel findes.
  • #1   14. sep 2022 Måske, måske ikke er dommeren skyldig, i denne sag.

    Man kunne også se på anklagemyndigheden, som jo fortalte at de havde stor erfaring i udleveringssager og vidste lige præsis hvilke papirer der skulle til for at det kunne lykkedes.
    Det har den danske anklagemyndighed stolet på, og afleveret lige præsis det som de skulle. Men det var ikke nok, iflg. dommeren.

    De yderligere dokumenter skulle være tilstede hos den danske anklagemyndighed, så mon ikke ved anken, de vil kunne overbevise dommeren. Det kan man kun håbe på.

    At blive rig på svindel, samt udnyttelse af 'såkaldte' huller i systemet, og på bekostning af andre, er er så grimt og grådigt. Håber Shay mister alt og kommer i fængsel lang tid, men det er vist kun et håb.









  • #2   15. sep 2022 Cris7 der har fundet så meget storsvindel sted i Danmark og dem der har gjort det bliver nærmest aldrig udleveret til Danmark og det må være grundet at det kan betale sig for de lande de gemmer sig i.

Kommentér på:
Den danske manual om svindel findes.

Annonce