{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Offentligt transport - EL bil.
  • #2   26. aug 2022 Jojo ja da men ikke lige med det samme og hvis så er det ikke uden hjælp.

  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #3   26. aug 2022 Det er stadig billigere at lade en elbil op, end det er at tanke en bil op.

    I går tankede jeg begge biler, da tank-lampen lyste i dem begge. Den ene bil tager 90 liter og den anden tager 60 liter. Jeg sendte lige en tanke tilbage til dengang jeg havde en Tesla Model S jeg kunne lade gratis...


  • #4   27. aug 2022 #3.

    Men er brændstoffet ikke billigt over there smiley .


  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 348 Svar: 3.371
    #5   27. aug 2022 Der har i mange mange år været problemer med den offentlige transport.

    Man har ikke gjort nok for at flere foretrækker at bruge den, eller også med skiftende arbejdstider, og ingen offentlig transport, har mange været nødsaget til at købe bil.



  • CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #6   27. aug 2022 #4
    Det plejede at være under halv pris ift. DK, men jeg synes ikke der er ret stor forskel efterhånden. Afgifter og moms på benzinen er lav, men olieselskaberne har skruet voldsomt op for prisen, som slet ikke følger prisen på en tønde råolie længere.

    Jeg gav ca. 12 kr. literen da jeg tankede i onsdags. Det kostede ca. 1.600 kr. at tanke begge biler.


  • #7   29. aug 2022 #6.
    Jeg ville gerne nøjes med 12 kr. 3 kroner pr liter løber også op.


Kommentér på:
Offentligt transport - EL bil.

Annonce