{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Vand - EL og varme at tænke sig om. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om at en ulykke jo sjældent kommer alene kommer jeg frem med hvordan vi altid har taget ting forgivet og nu har Danmark jo ikke haft vandmangel men det har en stor del af Europa og jeg tænker på hvorfor der ikke laves store opsamlingstanke som ku være udformet så de ku bruges til at sidde på - ligge på og andet og mit indsatte billede fortæller jo hvordan jeg tænker når jeg henter vand 10.liter af gangen og ikke en vandslange hvor vandet fosser ud.
Ja strømmen forsætter jo med at stige og jeg begynder at sparre på strømmen - ligesom jeg gør med mit varme vand og jeg er helt klar til at sænke min stue temperatur til 19. grader i vinterhalvåret og på den måde håber jeg at jeg kan være med til at gøre en forskel + jeg håber at regeringen sætter afgiften ned.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vand - EL og varme at tænke sig om.
  • #1   24. aug 2022 se her vand fra mit badeværelse i ved det kolde vand som bare render ud.

    profilbillede
  • #2   24. aug 2022 Leon nu har vi haft mange dygtige mennesker der har opfundet mange ting f.eks. pumper
    rør til vand i forskellige afskygninger,
    Så hvis du tror mennesker vil gå tilbage til fortiden er det naivt.



  • #3   24. aug 2022 Brok S at ku gemme vand er da ikke en dårlig ide og uden vand er alle pumper jo værdiløse og rør ligeså - ser bare i Frankrig der måtte køres vand ud til landsbyer.

  • #4   24. aug 2022 Hvordan får du vand til ikke, at blive fyldt med bakterier?
    Jeg har boet i et hus i de varme lande, hvor vi have opsamling på taget til
    vores varme bad. Jeg kan godt sige dig, at det hurtigt blev dårligt og sundhedsfarligt.
    Men der hjalp kemikalier fint.


  • #5   24. aug 2022 Brok S det vand som jeg tænker i man bør samle ku være til vande og til wc skyl og ja bakterie især Legionella bakterie der forgår omkring de 60 til 70 grader og når du taler om opbevaring af vand på taget var det så til at bade i og der tænker jeg i at det skal bruges dagligt og at sku bruge kemikalier syntes jeg ikke lyder godt.

  • #7   25. aug 2022 Hello Kitty ja det bliver en hård tid og mon ikke vi kommer til at må nøjes og så lige hvordan vi i Danmark har brugt 17% mindre gas og vi har jo før haft energi krise så mon ikke vi klare den.

Kommentér på:
Vand - EL og varme at tænke sig om.

Annonce