{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110

EU landet Rumænien {{forumTopicSubject}}

Jeg læser lidt meget lige nu fordi vi vælter rundt i mange penge til Krig og ikke mindst til kritik af mange lande fordi de ikke er som os, hvor nogle styres af militær andre af religion m.m.

Men i vores EU baghave har vi virkelig nogle som har hjælp behov, har vi lukket øjnene for det, når vi rejser på ferie til nato landet og fylder feriepenge i Erdogan og hans styre.





https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/tiggeri-i-europa-ernaerer-hele-byer-i-rumaenien


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU landet Rumænien
  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #2   16. aug 2022 Jo jo, hvad hjælper det, at jeg læser om folket?
    Emnet er ikke mine læse vaner, men EU landet, og for mig, hvor dårlige vi er til, at hjælpe vore egne før vi støtter op om krig i hele verden, men jeg håber du ser vores hjælp til egne, i vores verden.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #4   17. aug 2022 Annella, Nu skal jeg jo ikke gøre mig klog på om Rumænien er selvforskyldt i deres fattigdom, men jeg vil bare påpeger, at når vi kritiserer alt og alle andre der ikke vil rette ind efter den vestlige verdens meninger så skal de absolut ned med nakken.

    Jeg er glad for, at være vokset op i den vestlige verden, men jeg føler ikke vi er så meget bedre eller klogere end den øvrige verden.

    Og når jeg ser på Rumænien så viser det mig, at vi i egne rækker ikke formår mere end hvad Kina formår i deres verdensdel.



  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #7   17. aug 2022 Annella, jeg ønsker Rumænien ned, med nakken, men jeg viser bare, at vi
    ikke passer på vores egen baghave, men gerne vil hjælpe, hvis det er våben til krig
    mod andre.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #13   17. aug 2022 Jo jo mener du i ramme alvor, at jeg har sagt det om Rumænerne så tror jeg lige du burde fjerne dit hjælpeprogram.

    Jeg har skrevet, at vi burde hjælpe dem så opdag nu, at det er det sorte der er bogstaverne.
    og ikke hvad du tror jeg mener.

    Rumænien er en del af den vestlige verden og jeg skrev de burde hjælpes, men folk som dig vil hellere sende krudt og kuglet til Ukraine, fordi de er uvenner med Russerne.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #15   17. aug 2022 jo jo gider ikke


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #17   17. aug 2022 Jo jo, nu har jeg lige læst tråden igennem og ja, jeg har i et indlæg lavet en fejl,
    der er et sted hvor ikke er malplaceret, å ok det kunne godt misforstås, hvis man gerne vil, beklager jeg ikke er fejlfri.


Kommentér på:
EU landet Rumænien

Annonce