{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Krig og sundhed {{forumTopicSubject}}

Hvad er vigtig for Danmark?

Lige nu gives der igen penge til krigen nu denne gang 820 millioner.
( nogle lever godt af vore skattekroner)

Til sundhedsvæsenet og hjælp mod lange ventetider er der ingen hjælp,
Vi må nok vente på døden i eget hjem uden militær hjælp.

Så folketinget må jo mene, at den danske befolkning kommer i anden række.

Der var et yndigt land, det er der ikke mere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krig og sundhed
  • #1   11. aug 2022 Brok S jeg syntes det er ok med de penge smiley

  • #2   11. aug 2022 Leon nu er jeg jo uenig med dig,, for jeg mener ikke mord er godt for noget.

    Men vi er jo forskellige jeg går ind for fred modsat dig der mener penge er givet bedre ud tl krudt og kugler end freds forhandling.


  • #6   11. aug 2022 Brok S jeg går ikke ind for mord - men fred på jord - men da vi ikke er i 1500-talet er en krig ikke bare en krig med bue og pil - nej nu koster det kassen grundet Putin og hans pludselige opstået speciale militær operation i Ukraine - du kan da ikke give andre skylden.

  • #7   11. aug 2022 Leon, du ved vel godt at Putin ikke lige nu har fået smag for, at hjælpe til i grænse områder, hvor han mener det skal være russisk og andre mener det skal være Ukrainsk.

    Hvorfor var vi lallende tåber da han tog Krim halvøen? Vågn nu op krig er ikke for
    os da vi intet kan stille op mod Rublen.
    Men skal vi 5 - 6 millioner betale til 44 millioner Ukrainers krig mod Rusland så er vi fallit ganske hurtigt. Men det er som musen sagde vi gungre da den gik over broen med elefanten. Jeg kan sagtens undvære den der, vi gør en forskel.



  • #9   12. aug 2022 Jeg mener også at det er ved at gå for vidt med alle de penge som bliver brugt til Ukraine.
    Ingen tvivl om at hjælp er nødvendigt, men....

    Det er nu, som om politikkerene overbyder hinanden for at vise hvor gode og 'rige' deres lande er.

    Vi har fx. i Danmark et STORT problem omkring vores sundshedssystem, der mere eller mindre er brudt sammen. Hvis dét ikke fungerer som det bør, så vil alt for mange blive langtidssygemeldte eller slet ikke komme til at arbejde igen, hvilket kan give uoverskuelige problemer.






Kommentér på:
Krig og sundhed

Annonce