{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Der skal være plads til ALLE!? {{forumTopicSubject}}

Der skal være plads til alle slags mennesker.

Det lyder jo umiddelbart som noget godt og positivt.

Men, er det så også dét?

Der findes efterhånden så utallige måder at leve sit liv på. Det er da sådan set okay, men...

Ja, der er et men!

Hvilket betyder at alle disse forskellige livformer ikke kun praktiseres inden for hjemmet, eller en gruppe af ligesindede. Nej, der kræves rettigheder, til det ene og andet. Der kræves særbehandling. Der kræves implementering i det offentlige såvel som det private.

Man kræver Menneskerettighederne indblandet i alle disse former, får at få krævet sin ret i det omkringliggende samfund.

Hvad er der galt med at være normal? Ups, det må man vist heller ikke sige. smiley

Det er jo skruen uden ende!

Hvordan ser I på det?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der skal være plads til ALLE!?
  • #1   25. jun 2022 Jeg ser det som at visse grupper godt ser at andre, er som dem, den tanke hader jeg, jeg vil sgu ikke være som andre - jeg vil ikke give afkald på min personlighed eller holdninger retorik, Hvis man falder for det, så er man en Lemming som trofast følger flokken ud og en skrænt. Mange mennesker er unikke, faktisk er alle unikke, men nogle er lette at forlede, for blænde og forføre, til noget som de ikke ellers tænkte på.

    Man ser i verden hvor nemt man kan påvirke folk til at begå terror, endog selvmord.

    For mig at se er det nemt at fjerne det unikke ved et menneske. Sørgeligt.


  • #3   25. jun 2022 jojo

    Jeg har aldrig brudt mig om sætning "der er mere mellem himlen og jorden", som betyder at der i den fysiske verden kan ske ting i den astrofysiske verden som påvirker den fysiske verden. Spøgelser har ikke en fysisk gestalt, og kan ikke påvirke den fysiske verden, hvis man skal tro den som tror på det. Det giver ingen mening.

    For mig er jeg ligeglad med at folk tror på biblen, Toraen, Koranen - for mig er det mest vigtig at tro på sig selv. Religion har det med at hjernevaske folk i en retning - jeg hader den retning. Jeg er imod at man bruger religion til Terror, som sådan er jeg ligeglad om de bruge et bombebælte, men jeg er ikke ligeglad med hvem som skades.


  • #4   25. jun 2022 Øj, jeg kan se at jeg ikke har været god nok til at formulere hvad jeg egentlig mente. Min fejl.

    Fx. Du er veganer, og det skal dine børn så også være. Derfor kræver du plantebaseret mad i børnehaven.

    Det er dyrt og besværtligt hvis alles ønsker skal efterkommes omkring mad i børnehaven. Så hvis du har en anerledes måde, så må du selv sørge for at dit barn får mad med hjemmefra.

    Fx. Du er mand, som pludselig ønsker at klæde dig som kvinde. Du skal på virksomhedsbesøg.

    Chefen siger at det nok ikke er en god idé, for du vil ikke blive taget seriøst mere.

    Så er der også ting omkring skoleområder. Hvor man taber til begge sider, de dygtige og de som skal have mere indgående undervisning, når man vil være så inkluderende.

    De dygtige keder sig. De mindre dygtige keder sig. De indlæringsvanskelige føler sig udsat.
    Så opdeling er nødvendig for alle parter.

    Jeg mener at det er ufornuftigt at være så ÅHHH inkluderende for det skader mere end gavner.

    Muligvis var dette også noget rod, jeg skriver. Jeg håber at I forstår hvad jeg mener. smiley





  • #6   25. jun 2022 Krænkelses kulturen har taget over, på utrolig mange områder,
    Så ja Chris jeg tror jeg forstår dig.



  • #7   25. jun 2022 Netop Brok, krænkelsen-kulturen har taget over.

    Men i særdeleshed egoismen.




  • #9   25. jun 2022 jo jo , nej det kan jeg ikke for, jeg kan kun min egen, og den er så langt ude, at jeg nogle gange føler, at min opvækst som barn nærmest bliver kriminaliseret idag.

  • #11   25. jun 2022 jeps positivt er godt for os alle sammen smiley

  • #12   25. jun 2022 Oplægget handlede nu ikke om krænkelser, nærmere om krævning omkring rettigheder til at blive accepteret ved ændringer som kan komme andre til skade, eller bare er dumme krævninger.

  • #13   25. jun 2022 Cris7 at entre noget godt fordi nogen kræver at det skal entres fordi de føler sig krænket er vel i bund og grund bare dumme krævninger.

  • #14   25. jun 2022 Sandt Leon.

    Men det er jo det som sker.


  • #15   25. jun 2022 Cris7 ja grundet alle dem der føler sig krænket og gider ikke nævne de dersens krænkelsesgrupper.

  • #16   25. jun 2022 Nu skriver mange at muslimer kræver - min erfaring siger mig det gør de ikke, de mest farlige er danskere selv, som læser en mulig krænkelse, så man tager det i opløbet. Slut med gris i hele den offentlige sektor, og flere private virksomheder har også afskaffet valget - så etniske danskere er selv skyld i at samfundet udvikler som en mindretals samfund som er dødens farlig. Ingen politikere kan se faren. Snart får vi sikkert råb fra Minareter på 120 dB. England har. Man kræver at nedlægge alle svinefarme som ligger i Regi fra Mette F..... hun er ekspert.

    Der skal sættes en stopklods for tåbelige politikere - som i flere år har undergravet det danske demokrati.

    Man spytter på piger/damer i Kerteminde, man skyder lød, man banker sagesløse. alene af den grund at vise deres dominans af Danmark. Hovr længe mon danskere vil finde sig i det?


  • #17   26. jun 2022 Nazi har det svært, for hvad med lidt til debat?

    Man spytter på piger/damer i Kerteminde, man skyder lød, man banker sagesløse. alene af den grund at vise deres dominans af Danmark. Hovr længe mon danskere vil finde sig i det?


  • #21   1. jul 2022 Nej, jeg synes ikke, der skal være plads til ALLE. Der skal bl.a. ikke være plads til dem, som gør os utrygge og bange, de kriminelle, dem der konstant kører over for rødt, dem der leger med andres ve og vel (vandvidsbilister), terrorister, Taliban, Diktatorer.

    Jeg oplever at der tages visse hensyn til fysisk og psykisk handicappede, hvilket er godt, der findes efterhånden mange events for disse grupper, specialskoler m.v..

    Men jeg oplever også, at der er blevet mindre plads til ganske alm danskere, som lever som dansk, taler som en dansker, men pludselig er der faktisk kommet restriktioner på det danske sprog, en hel del gloser er blevet strøget og omskrevet, flere danske børnebøger er blevet redigeret osv, de såkaldte "krænkende" ord, det er mig uforståeligt og giver slet ikke nogen mening.

    Selv danske traditionelle retter er også blevet strøget, mon der er plads til ganske alm danskere i Danmark ??


  • #24   1. jul 2022 jojo

    Så du mener vi er samme person??? Det er da en mærkelig konklusion. Mit bruger navn er mere end 30 år gammel.


  • #26   1. jul 2022 jojo

    Jeg er hærdet - så jeg kan klare al kritik som du har kunne læse - det røre mig ikke, jeg bruger så humor og ironi i stedet.


  • #27   1. jul 2022 #23 jojo - jeg ville så gerne forstå din "humor", men må erkende, det kan jeg slet ikke medmindre du kan dokumentere det.

Kommentér på:
Der skal være plads til ALLE!?

Annonce