{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
194 visninger | Oprettet:

Måske sport Nadia Nadim. {{forumTopicSubject}}

Jeg er dybt forarget over den hetz der køres mod en fodboldspiller der bruger sine evner til, at tjene penge som næsten alle andre professionelle sportsfolk.

Hvis DBU var gået ind for et boykot af VM, så kunne de tillade sig kritik af en kvinde der har været et fantastisk forbillede for mange.


https://da.wikipedia.org/wiki/Nadia_Nadim


https://www.berlingske.dk/sport/nadim-respekterer-dbus-skuffelse-over-vm-ambassadoerskab

https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-03-05-dbu-afviser-at-boykotte-vm-i-qatar

Jeg er ikke enig med Nadia Nadim, men godkender hendes ret til, at tjene penge helt på linje med andre,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske sport Nadia Nadim.
  • #1   25. jun 2022 Brok S jeg giver dig ret og hun siger jo også at hun prøver at gøre en forskel omkring kønsdiskriminering og andet og hun kender jo nok mere til de forskellige religioner end vi gør - så lad nu Nadia Nadim vise vejen smiley

  • #2   25. jun 2022 Jeg er ikke enig Brok.

    Hun har solgt sig selv, til et usselt regime.

    Det samme har FIFA.

    At afholde WM sådan et sted er helt helt forkert. De enorme penge har styret, korruptionen, og ikke sporten.





  • #4   25. jun 2022 DBU går ikke ind for boykot af noget som helst!

    Sålænge der er penge og prestige involveret er de ligeglade, når det kommer til stykket.

    Bare se hvordan DBU forsøger at snakke udenom, ang. fangruppen De danske rødder. Som de har et samarbejde med.

    En gruppe der består af bandemedlemmer og voldelige elementer.
    Dem som ødelægger en god fodbold aften, og er skyld i at kampe blev stoppet med at blive vist på storskræm. Dem som tæsker folk på tribunerne hvis de ikke makker ret.









  • #5   25. jun 2022 Cris7 hun kan nu stadigt gøre en forskel smiley

  • #6   25. jun 2022 Chris7 ja og alle andre sportsfolk sælger sig til dem der betaler bedst,

    Det er jo VM har er ambassadør for og ikke landet helt på linje med da Peter Schmeichel var det for Rusland.


  • #7   25. jun 2022 Så husk måske lige på at Nadia Nadim stammer fra Afganistan.

    Hun tager afstand fra Taliban og alt det grimme de har gjort og nu gentager.

    Mens Qatar i årevis har støttet Taliban i Afganistan, hvilket hun er velvidende om, men alligevel modtager hun selv penge fra dem.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/vm-vaert-bedste-ven-med-taliban/8842087





  • #8   25. jun 2022 Chris, der er noget du glemmer og det er, at vi stiller op til VM sammen med alle andre lande og så skal vi give en enkelt der har dummet sig skyld for noget hele verden står bag.

    Og jeg tror det var penge der fik hende til, at glemme alt det andre jo havde godkendt.
    Men nu kan DBU og andre vaske hænder fordi nu har de en som har rodet rundt i stor politik, som hun ikke ser ud til, at være god til.


  • #9   25. jun 2022 Nope Brok, der er ikke noget jeg glemmer.

    Nadia, har ikke bare dummet sig, men gjort det for kolde kontanter.

    Hvilket hun ikke er alene om. Men det ændrer intet.











  • #10   25. jun 2022 Cris7 jeg syntes at Brok S har fat i noget smiley

  • #11   25. jun 2022 Chris, ja hun har lavet noget for kolde kontanter, og derfor er hun helt på linje med resten af de mange der vil optræde i Qatar. Så det er billigt, at det kun er hende der ikke må tjene penge på fodboldens store fejl med det VM. David Beckham fra England står på samme platform.

  • #12   2. jul 2022 Du misser pointen Brok.

    Hun og hendes familie flygtede fra Afganistan, grundet Taliban, noget af hendes familie er blevet dræbt.

    Selvsamme Qatar, som hun glædeligt modtager penge fra, støttede Taliban.

    Så lige netop Nadia, burde beholde sin selvrespekt og sige nej til at modtage 'blodpenge'.


  • #13   2. jul 2022 Chris, hvad så med alle dem der har godkendt værtslandet til afvikling?


  • #14   2. jul 2022 De er ganske enkelt nogle skurke, som har ladet sig betale for det!

  • #15   2. jul 2022 Tak Chris det var det jeg har manglet, for de små er altid nemme at ramme,
    jeg ser også Nadim som en person med dårlige rådgivere for så havde hun aldrig
    stået der.


Kommentér på:
Måske sport Nadia Nadim.

Annonce