{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det lovligt at hylde Nazismen
  • #1   21. jun 2022 Brok

    Nu kan du sprælle som en sprællemand med en snor i røven, indlægget som mit, hylder ikke Hitler - jeg kigger på det mere historisk,

    Så du skal stikke piben ind hvor det er mørkest. Så giver det mening at ryge på røven..


  • #3   21. jun 2022 jojo

    Jeg søger ikke....jeg skriver bare min subjektive mening.


  • #5   21. jun 2022 Der er for håbenligt ingen der hylder Nazismen.

  • #6   21. jun 2022 jojo

    Det er vist kun folk som er 100 år eller mere som læser Lademann.


  • #9   25. jun 2022 Ingen tvivl om at det er forfærdeligt at ny-nazister er i fremgang.

    Du skriver Alis: Jeg har spekuleret en del på hvordan man får folk til at få øjnene op for hvad der sker, og ikke lade sig vildlede af dem, der ikke gennemskuer det.

    Problemet er jo den store invandring/asylbeskyttede som ses i hele EU.

    De mange problemer disse mennesker medfører til skade for landenes befolkning og økonomi. Alt for mange af dem lever nøjagtig som i deres hjemlande, og fravælger bevidst at følge vores love og regler. Levemåde.

    Hvis man istedet sørgede for at deportere disse mennesker, ville der ikke opstå al den modstand og ny-nazisme.

    På den måde, ville dem som virkelig opfører sig godt, gør en indsats, blive mere anerkendt og respekteret i samfundet og i landene.

    Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan dem som eventuelt kunne blive deporteret, hvordan deres liv så vil blive.

    De havde chancen, men fejlede stort.











  • #11   25. jun 2022 #7

    Nu kan man ikke være ubegavet at kunne programmere i sprog, som Delphi, ASP, PHP. og så det latterlige HTML. Så hvis du ikke kan de sprog, så må man anse dig som ubegavet rent programmel.


  • #13   25. jun 2022 Vorherre til hest...jeg har bevist det med flere af min programmer som var lagt op til gratis download - både på min side sl-software.dk jeg behøver ikke at bevise noget da mit navn er i alle programmer i kildekoden.

  • #14   25. jun 2022 #10
    Her må jeg på det kraftigste modsige dig, nynazismen er ikke opstået pga indvandrere til EU, den var der i forvejenjvf. Annella

    Ahh, hold nu op! Selvfølgelig har der været nynazime længe, fordi nogle tosser er for dumme eller ikke kan finde andre venner at være sammen med. Ikke mindst at nogle tyskere stadig ser Hitler som en befrier. Det siger sig da sig selv.

    Men alle de problemer som er med indvandrere og asylansøgere, giver dem vind i sejlene, og ad den vej rekrutterer de flere og flere.





  • #15   25. jun 2022 Cris7 de har jo på det nærmeste altid været der.

  • #16   25. jun 2022 Leon, ja. De har altid været der.

    Men 'vind i sejlene', med hensyn til den måde som mange udenlandske mennesker opfører sig på, giver størrere medlemsskab.

    Bare se Sverige, der åbnede slusen for indvandring og asyl.









  • #17   25. jun 2022 Cris7 ja nu sage du lige Sverige.

  • #18   25. jun 2022 Annella

    Jeg kan mit fagområde, men politisk er jeg en Rokie, for det gider jeg ikke, det som jeg har arbejdet på er noget som fylder min verden, - jeg tilhøre ikke den politiske verden, jeg til høre ikke den orale verden - det eneste er at jeg bare vil være mig - ellers så stiller jeg ikke de store krav til min omverden.


  • #19   25. jun 2022 jojo hvad i helvede er

    wyjście? er det polysl på polsk, russisk, armensk - what?

    Der er flere grunde til mit brugernavn, for man i udlandet ikke kan udtale det eller skrive. Så nogle steder lavede jeg en profil som Stone som på flere IT tekniske sider .


  • #20   25. jun 2022 Er det lovligt at hylde min bedstefar som arbejde i Tyskland - er det lovligt at hylde min bedstemor som aboslut elskede Tyskland - min bedstemor var indvandret fra Polen.

    Kan jeg få en liste over hvad jeg må? drop dronningen og hendes bistandsklienter på listen.


  • #21   25. jun 2022 Polysl du skal forblive som du er og det skal vi andre også smiley

  • #22   26. jun 2022 Leon

    Nu blev Anne Frank hædret af Google Lørdag. På et tidspunkt har jeg læst lidt om hende, og hun sagde:

    at man er, den man er.

    Jeg skal ikke gøre mig klog på det citat. Men alligevel vil jeg komme med min forståelse, af citatet.

    På en måde er citatet nutidig, som at beholde sin identitet, uanset hvad, ingen kompromis, som går imod ens overbevisning.


Kommentér på:
Er det lovligt at hylde Nazismen

Annonce