{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Putin og hans tale den.9 april. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg så kort hvordan Ruslands præsident holde en tale den. 9 april og jeg syntes han er historisk forvirret da han talte og hvordan han ku få krigen i Ukraine og 2. verdenskrig til at harmonerer ser jeg som en falliterklæring da præsident Putin jo sætter nasismen ind i den samme tale + det jo er Putin som har startet den krig.
Og man hørte et par partisoldater som var ligeså indoktrineret at det gjorde helt ondt og jeg er nu så heldig at jeg faktisk tror på at de fleste af den Russiske befolkning er ved at ku lægge to og to sammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Putin og hans tale den.9 april.
  • #2   11. maj 2022 Giver annella ret - befolkningen får løgne, man har begrænset tilgang til Internet så befolkningen ikke får sandheden om krigen i Ukraine.

    Men nu er Rusland ikke alene om at udeholdet oplysninger....som man kan læse, så var den Ukrainske præsident vidne om at Rusland ville invadere Ukraine 1 måned før men man sagde ikke noget til befolkningen. Det var fra oplysninger fra udenlandske efterretnings væsner. Ukraine begyndte at afholde militær øvelser, uden at fortælle det var en mobilisation.

    Set i bakspejlet kunne der måske været sparet mange liv, ved at informere befolkningen - så de ikke smides i hobetal ned i en kæmpegrav. Føj siger jeg bare.

    En vigtig ting er at en præsident skal drage omsorg for sine borger - det er så ikke tilfældet i Ukraine. Men kan det forklares? På en måde ja, undgå panik, en flygtninge strømme - men på den anden side så ville der være få til at kæmpe.


  • #3   11. maj 2022 Ruslands befolkning har jo altid været meget indoktrineret i, ikke at sætte spørgsmålstegn ved Ruslands/(sovjets) styre eller demonstrere mod det. Straffe har altid været hårde og kontante.







  • #4   11. maj 2022 Polysl jeg tænker i hvordan det vil havde set ud hvis det var Ukraine som havde angrebet Rusland og jeg står nu stadigt sammen med Ukraine og deres Præsident.

  • #5   11. maj 2022 Cris7 enig bare så enig.

Kommentér på:
Putin og hans tale den.9 april.

Annonce