{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Lukning af naturgassen. {{forumTopicSubject}}

Ja nu har der været talt og skrevet om den trussel så længe at når nu det sker kan det da ikke komme som en overraskelse og der findes jo mange løsninger og jeg er nu ret sikker på at folks opfindsomhed kommer til at slå Putin og hans opfindsomhed og sku i tænke på at jeg måske har været lidt stille så bare ro på jeg kommer med fuld fart smiley
Ups jeg har lige opdaget at min forsyningsregning er blevet en del støre end den plejer og nej jeg bruger jo ikke mere - men det er ham dersens Putins skyld smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukning af naturgassen.
  • #2   27. apr 2022 Jojo jeg vil jo sige at Putin jo saver den gren over han selv sidder på.

  • #4   27. apr 2022 Jo mere jeg læser om forskellige tiltag, jo mindre tror jeg på freden.
    Men håber bare ikke det breder sig.


  • #8   28. apr 2022 Putin havde jo sagt A og nu kommer B, at det ikke er vinter er vel vores held.

    Her har vi været på listefødder for vesten truede kun med ikke, at ville have gas, de fik kolde fødder. Det blev ved snakken for de ville hellere have flere våben solgt til den store verden.

    Kan FN eller andre ikke få stoppet det vanvid er jeg glad for ikke at være ung.


  • #12   30. apr 2022 Vi er gået helt over gevind, det virker som om Imamen har talt os alle til truget.

    Og i mine øjne er Imamen våbenindustrien.


Kommentér på:
Lukning af naturgassen.

Annonce