{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Idioten Rasmus Paludan {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/efter-kaos-flytter-paludan-demonstration/9216939

I et par dage, har fjolset Rasmus Paludan skabt ravage i Sverige.

Det har ført til mange sårede politibetjente og afbrændte biler m.m.

Jeg forstår hverken idioten, ej heller dem som laver ballade.

IGONORER ham dog.
Det er det værste der kan ske for ham.

Istedet bruges han som undskyldning for al den ballade og ødelæggelse i hans kølvand.

Ja, han har absolut lov til demonstrere, hvilket han skal have lov til.

Men at agere på en 'syg' persons mentalitet, er skidt.

Hvad mener I?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idioten Rasmus Paludan
  • #1   16. apr 2022 De kunne jo grine ham ud i stedet...

    Han er ikke for klog...han gavner ikke sin egen sag, i stedet trækker de få, der måtte ha' haft samme holdning, sig væk...


  • #2   16. apr 2022 Netop Madonna.

    At stille sig op foran ham og grine, vil helt sikkert gøre HAM til grin.

    Han er en sølle stakkel, der provokerer på en torskedum måde.



  • #5   16. apr 2022 Aj Alis, hold nu op!

    Manden er en forkvaklet idiot! Han har lov til det som han gør. At reagere på idioten at bare så skørt.

    Det er jo netop den måde , som de 'stakkels indvandrere', opfører sig i deres eget land. At brænde alt af i deres nærhed.

    Blasfami. Jeps, se hvor mange der er blevet slået ihjel pga. det. Ikke at de har været blasfemisket, men fordi man ikke er retstroende.

    Alt det med fysiske steder er også noget mærkeligt.


  • #8   16. apr 2022 Uanset hvor stor en idiot han er, så skal loven laves om, hvis han skal forbydes retten til, at demonstrere. så

    Hvor mange vil gå ind for, at demonstrationer ikke er tilladt i Danmark?



  • #9   16. apr 2022 Netop brok. smiley

    Lige før corona, var jeg i Parken, stor kamp, rigtig mange mennesker.

    Her var Paludan, med afskærmet politi-tape, og godt bevæbnet politi. Maskinpistoler.

    Det var så latterligt, han smed en koran op i luften, en gammel mand, tilhænger, hentede den, hvorefter den blev kylet op igen.

    Mennesker af forskellige nationaliter, rystede bare på hovedet og gik videre.

    Ingen gad at høre eller se på idioten.

    Sådan skal det være. Er det rigtige at gøre.

    Ikke al den total latterlige måde at reagere på. Hvor man sætter ting i brand, skader mange mennesker.













  • #11   16. apr 2022 Det her er min mening om Paludan.

    I nogle tilfælde kan du blive indlagt mod din egen vilje. Du kan blive tvangsindlagt, når du er psykotisk, f. eks. have vrangforestillinger eller er i en tilstand der kan sidestilles hermed, og en læge vurderer, at du er til fare for dig selv eller andre. Så bliver man indlagt på såkaldt røde papirer.

    men jeg tror ikke det er muligt på grund af folk som Elmkvist m.fl.


  • #14   16. apr 2022 Alis, jeg er enig i, at det er totalt latterligt at man bruger så mange penge på den idiot.

    Lad Ham brænde alle de koraner og bibler af som han vil, ignorer ham!

    Han er intet vær', ikke mindst en, ups tror ikke det må nævnes.

    Men pædofilsag har han også været indvolveret i.





  • #16   16. apr 2022 Jeg hørte lige i TV, at han nu også er Svensk statsborger, så fjern det danske og giv ham indrejseforbud.



  • #17   16. apr 2022 Alis du mangler, at forstå, mennesker er forskellige alt efter, hvor de er født.

    Muslimer har en anden tankegang og opvækst (opdragelse) og den passer efter min mening ikke ind i et demokratisk samfund som det danske.




  • #18   16. apr 2022 Man skal forbyde politiet at beskytte ham.

    Lad ham få de tæv, som han "inviterer" til.

    Så er jeg overbevist om, at han, efter et par gange, vil indse, at han vist har dummet sig, og lader være med sine provokationer.


  • #20   16. apr 2022 Alis du modsiger dig selv - du vil ikke have at muslimer og flygtninge skal laves om, men du mener at Paludan skal laves om fordi du mener han har en brist. Så er der fandme mange mennesker der skal laves om, og til hvad?

    Jeg er da ligeglad med hvad holdninger muslimer og flygtninge og Paludan har, bare de overholder den danske lov, og i Paludans tilfælde den svenske lov. Jeg tror at alle mennesker har en brist på en eller anden måde - jeg hader dværge og hunde - kender du et kursus med ursus som kan få mig til at lide dem? Nej vel -

    Ingen mennesker som har en brist eller holdninger, meninger skal laves om bare de overholder loven.


  • #21   17. apr 2022 Alis,
    Du misforstår total hvad jeg skriver for jeg vil ikke lave dig om selv om du flyttede til
    Afghanistan, Saudi Arabien eller et andet muslimsk land, men ville nok for din egen skyld opfordre dig til at indordne under deres styreform.
    Og Alis demokrati er ikke lavet til og om følelser. Og hvis du ikke godkender styreformen i Danmark så laver du samme fejl som dem der kommer her og vil leve efter egne regler og normer.

    Men muslimer må helt på samme måde som andre i Danmark leve efter (med lov skal land bygges) og ikke efter en bog som koranen eller bibelen.

    Demokrati er ikke perfekt, men det nærmeste du kan komme på retfærdighed.


  • #22   17. apr 2022 Alis

    Selvfølgelig kan man ikke lave en differentieret lov om demoer. Så skal grundloven laves om så ingen kan lave en demo.

    Hvad har politiet i Sverige gjort? og hvad har deres politibiler gjort? Problemet er at voldsparate kolbøtter med en ært mellem ørerne ikke kan dy sig for at lave rav i gaden. For dem er det underholdning. De er maskerede, de er bevidste om hvad de gør, og ikke en pludselig indskydelse. En bevist handling.


  • #23   17. apr 2022 Man kan også bare lade være med at provokere samfundet og finde sig i at nogen pisser op af dig, tager alle dine penge, banker dig ned, slår dig ihjel for du var jo selv skyld i det.

    Nogle gange er det privates biler man futter af - hvad har de gjort? bilen er måske ikke kaskoforsikret så ejeren står med et problem.

    Demoer samler et sammenrend af folk som har problemer og nogen skal det gå ud over, De er så ikke smarte eller kloge - men destruktive. Jeg kan ikke se logikken i at brænde folks biler af som slet ikke har noget som helst med den demo at gør, jeg kan heller ikke se logikken at brænde folks huse af som slet ikke har noget med den demo at gør. Hvor er forstanden, hjernen - logikken?

    Må dog indrømme trangen til at sparke politi i røven, var da de med magt fjernede Tibet flaget fra folk. En demo som ikke fik følger selvom den var grundlovsstridig.

    Så kommer tanken at hvis magthavere og udøvere kan bryde grundloven så må vi vel osse ik?


  • #24   17. apr 2022 Ja Polysl
    dine hede drømme er jo intet værd i den virkelige verden.
    Det er ligeså meget utopi som Alis og hendes drømmeverden.


  • #25   17. apr 2022 Så galt kan det gå... smiley

    profilbillede
  • #29   17. apr 2022 Alis

    Danmark har gjort knæfald for muslimer, nul grissebasse i det offentlige, unier, flere private. børnehaver, osv....Madordninger så Peter ikke sidder ved siden af Ali med sin grissebasse.

    Muslimer er sure over at Mette Fupski ikke ønskede kolbøtte ramadan tillykke.Hvad rager det os at de sulter sig og så æder som svine efter solnedgang, det er eddermame ikke særligt sundt.

    Imamer har prøvet om de ikke kan få lov til at bræge som en idiot 5 gange om dagen fra en højtaler på 120 db. Det er heldigvis ikke lykkedes endnu.

    Politi kan ikke få lov til at foretage en politiforretning i en Ghetto, uden at de mødes med stenkast, fyrværkeri, afbrændinger, Selv hjemmehjælperer passes op hvad fanden de laver her.

    Men muslimer er jo ofre ud fra Alis kælder verden.


  • #30   17. apr 2022 #27

    Hvordan kan man gøre noget forkert når man følger loven? har du en speciel ny lov, han skal følge? Du må endelig linke til den nye lov.


  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 4
    #31   17. apr 2022 Ikke meget andet at sige end .. religion of piss

    Islam er en joke .. og hvad der er endnu mere er en joke, er folk som Alis der lyver og er imod frihed


  • #32   17. apr 2022 #28
    Alis du lever i en drømmeverden, for du har racisme og fejlfarver på hjernen.
    Se dog ned til Mellemøsten hvor de bekriger hinanden selv om de er af samme race.
    Du vil ikke indrømme, at indvandrer er folk der er kommet her for, at leve i en fredelig verden.

    Du kan jo lige nu se til Sverige, hvor det er tydelig, hvordan takken er for Svenskere og deres åbne arme.


  • #34   18. apr 2022 Nu er de krølhårede også gået i gang i Malmø i Rosengård hvor de har brændt en skole af, bildæk, containere - de er godt nok ikke for kvikke, for Paludan var der ikke.

    De eneste som kunne gøre noget er imamer som kan råde til besindighed - men de gør intet, de sidder bare på deres fede røv og ser til imens at man er i gang med at brænde Sverige af.


  • #35   18. apr 2022 Polysl, hvis du med krølhårede mener de der muslimer fra Mellemøsten
    så trænger du godt nok til briller.
    De fleste er da mere til

    https://www.proshave.dk/voks-og-styling-pomade.aspx

    ,


  • #36   18. apr 2022 brok

    Nu er det sjovere at kalde dem krølhårede og ikke nogen som får stylet deres hår med halal midler for at få derer krølhår til at ligne en sort lort.


  • #39   18. apr 2022 øh hvad - advokat?

    Er advokater nu også begyndt at opildne til hærværk? brænde biler af, skoler, smide brosten mod politiet, brænde deres biler af.


  • #40   18. apr 2022 Rasmus Paludan er en dansk politiker og advokat,

  • #41   18. apr 2022 #38
    Alis, sikke noget vrøvl, at det Svenske politi er oppe imod en politiker og Advokat fra Danmark. Nej Politiet er oppe imod en masse kriminelle unge med muslimsk baggrund
    som aldrig har villet tilpasse sig det svenske baggrund, og som bruger koranen som undskyldning for ingen af disse volds tåber Muhammed, men på kriminalitet og undertrykkelse af det svage samfund som demokrati er når menneskeret og ytringsfrihed skal bevares.

    'Imamer har jo intet styr på de kriminelle unge som ikke engang retter sig efter familiens overhoved faderen. Så glem dit forsvar for kriminalitet vold og mord, som vi har set i Sverige, hvor skuddrab er det højeste i EU.



  • #43   18. apr 2022 #42
    Jo Alis, se dig om i verden hvor der er voldelig uro, for de fleste stede er det troen på
    muslimernes gud.

    Men hold du bare med voldens svøbe, helt på linje med Putin som du også forsvarer gang på gang.


  • #45   19. apr 2022 Alis

    Nu var der 2 byer hvor Paludan ikke var i, hvor de krølhårede gik amok mod politi og folks biler.


  • #48   19. apr 2022 #44
    Hvordan arbejder du på stop volden, når du altid finder undskyldninger for deres vanvid,
    Paludan har ingen skyld i kriminelles vold mod politiet i Sverige.


  • #49   19. apr 2022 #47
    jo jo, nej det er Paludan dr nu har givet de kriminelle endnu er grund til, at bekrige Politi og det Svenske samfund. For alle disse kriminelle findes der kun en straf de frygter, nemlig udvisning.

    Men det kommer nok aldrig på tale.


  • #51   19. apr 2022 #50
    ja årsager er, at vi ikke passer sammen med kriminelle voldsamøber.

    Prøv dog at se på Israel og deres naboer,
    Der er undskyldningen stadig, at Israel eksisterer.


  • #52   19. apr 2022 Det sjove er at hvis Israel ikke eksisterede så kæmpede man stadig og pløkker folk ned fordi de er enten shia eller sunnier. Det er noget vi ser i hele Mellemøsten. Der er over 50 retninger af fortolkninger af koranen så der er masser at skyde på - og flere bliver født og så forsætter det.

    Hvad fortæller det os?

    At Islam er for de kugleskøre krølhårede idioter.


  • #54   19. apr 2022 vorherre til hest - er du uoplyst Alis -

  • #57   21. apr 2022 #56
    "Men først vil jeg sige, at de unge mennesker, der turer byen rundt og smadrer biler er ikke troende muslimer, for de må ikke opføre sig på den måde. Det er en del af Islam at man skal respektere sine medmennesker og det land, man bor i. "

    Mage til naiv tankegang skal man lede længe efter... smiley *ryster på hovedet*

    Følger du slet ikke med i tv og andre medier, der råbes ludere efter kvindelige politibetjente, og folk uanset alder bli'r overfaldet, samt et stort antal andre forbrydelser, hvis du tror religionen afholder dem fra det, så forstår jeg, du er opgivet......sorry to say.

    Jeg har slet ikke ord for din opfatttelse, undtagen at du er langt fra virkeligheden....


  • #60   29. apr 2022 Alis, det er simpelthen noget forfærdeligt vrøvl, du bliver ved med at skrive.

    Før nogen overhovedet havde hørt om Paludan, så herskede der i alt for mange boligområder med muslimske beboere en dårlig stemning mod alt hvad der betegnes som vores levevis, demokrati, myndigheder. Hvilket går igen i hele Europa.

    Naturligvis, er der mange som lever et ordentligt liv. Sådan lige sagt, for ikke at få skudt i skoene at det gælder alle!

    Man ser jo nøjagtig samme form for dårlig opførsel i lande hvor disse mennesker stammer fra. Afbrændinger, stenkastere, drab i gaderne, megen udfred m.m.

    Du skriver at man skal se på/kende årsagerne til, hvorfor det er sådan.

    Årsagerne har man kendt i mere end 40 år, men man har ikke turde gøre noget effektivt for at ændre tingene. Så hellere tage skyklapperne på, indtil det hele ender i kaos.

    Den kulturelle baggrund, manglende opdragelse af især drengene. Tvangsægteskaber. Den religiøse måde, hvor der nogle steder ligefrem bliver opildnet til at gå imod de vantro. S.m.

    Paludan er en sølle psykopat, fanatisk 'syg' i sin måde at handle på. Behandel ham sådan, væn ryggen til ham, ignorer ham, grin af ham. Hvis ingen ænser ham, eller gider vise ham interesse, så er HAN den STORE taber.

    Istedet er det lige vand på hans mølle, at se den krigeriske opførsel.

















  • #61   29. apr 2022 Jeg vil ikke kalde Paludan noget som helst, han har bare fået nok af muslimer, Flere svenske byer har afvist Paludan at afholde demoer af hensyn til både hans og borgere. Det er så ikke grundlovs stridigt, da sikkerhed overrider grundloven. På den anden side kan det være en deroute at man nu kan forbyde demoer af hensyn til sikkerhed. Så i grunden kan man på den måde forbyde alle demoer.

    Selv uden Paludan som demonstrerer i Sverige vil der være uro mellem grupperinger som de kriminelle, de tæver folk, skyder folk, de myrder folk, voldtager.

    Alis sagde engang at man skal se på hvorfor de gør det?

    Jo - det er faktisk nemt at svare på - fordi i det land de kommer fra er konsekvenser meget markant, så volden er mere begrænset end i Sverige hvor de kan opføre sig som herremænd, opføre små kalifater rundt om, og i hele bydele. Samme billede ser man i Frankrig og England.

    Det mest besynderlige i det hele er at det de flygter fra, forsætter de med at lave i det asyland de kommer til. Så i grunden er de slet ikke flygtning - men en som laver undergravende virksomhed imod demokratiet.

    Shia og Sunnier kan ikke døje hinanden, men bekriger hinanden - det er ikke Paludans skyld. Mange andre muslimer med andre retninger i Islam kan godt finde sig tillrette i et demokratisk land.

    Så hvad handler Islam om?

    Jo kontrol, magt, kæft trit og retning. At overtage og fjerne den demokratiske ret. For mig at se er det kernepunktet i Islam. Man ønsker en verden bestående af et stort Kalifat.


Kommentér på:
Idioten Rasmus Paludan

Annonce