{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
256 visninger | Oprettet:

De Russiske statister. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg høre om hvordan Putin tager den Russiske befolkning ved næsen tænker jeg på hvorfor den Russiske befolkning lader det ske - men så tænker jeg på at grunden må være at de lade sig underkue grundet Ruslandsstyremåde i flere genrationer - der har kun været et kort pusterum da Boris Jeltsin og Mikhail Gorbatjov gav den Russiske befolkning et øjeblik hvor de ku smage frihedens sødme og så kom Putin som jeg ser som magt liderlig og hvor de Russiske embedsmænd og andre lakajer opføre sig som en flok statister eller for den sagsskyld som sprællemænd når Putin trækker i snoren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De Russiske statister.
  • #1   13. apr 2022 Leon, jeg tror mere på, at vi er heldige med, hvor vi er født.
    Dog ser jeg næsten spøgelser når jeg læser om, hvor meget vi gerne vil gøre for vedligehold af krigen.

    Næsten alle eksperter siger, at Rusland ikke kan fortsætte, hvis vi stopper alt køb af gas m.m. så har vi ikke bare været dumme i vores omgang med forskellige diktatorer og militærregimer i hele verden.

    Så det var nok en god handel som nu skal betales i menneskeliv.



  • #2   13. apr 2022 Mon ikke der findes statister på begge sider for at gøre det hele svær at gennemskue?

  • #3   13. apr 2022 Brok S jo vi er heldige og vedligeholde krigen jeg ser det jo som om vi gør hvad vi kan for at et Demokratisk land kan forblive Demokratisk og ja uden indtægt ingen ting og ja historisk set har du ret når der tales om hvordan verden har forherlige Diktatorer igennem tiderne de fleste gik dog i frit fald på et eller andet tidspunkt og at ting kan betales i menneskeliv bryder jeg mig ikke om.

  • #4   13. apr 2022 Polysl jeg syntes bare den er storslem i Rusland.

Kommentér på:
De Russiske statister.

Annonce