{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
289 visninger | Oprettet:

Bestyrelses logik - måske. {{forumTopicSubject}}

Ja EU har åbenbart haft en regel om at der skal være 40% kvinder i en bestyrelse hvis der er over x-antal medarbejder og nu kan det jo godt være jeg lyder dum - men jeg vil mene at det kommer an på om man har kompetence til sådan opgave og jeg er ligeglad med om der så er 20 kvinder og en mand for mig handler det om erfaringer - hvad siger i smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bestyrelses logik - måske.
  • #1   21. feb 2022 Er også ligeglad, faktisk fortrækker jeg kvinder som leder, da de mere ser tingene anderledes end mænd. I IT verden har jeg haft en del kvindelige chefer - intet problem.

    Man kan også sige det på dansk: Kvinder er mindre forstokkede end Mænd. Jg er ikke feminist, men realist og ser tingene på en anden måde som mange andre - som programmør skal man tænke ud af boksen - ellers dur man ikke.

    Det har også gjort at jeg kunne tage en time fri betalt for lige at nulstille og samle mig om nogle opgaver som en latte. ha ha i byen.

    Den frihed har man ikke i flere jobs, kæft trit og retning og knokle i 7 timer - arbejde skal være frihed i min verden, ved godt det ikke kan lade sig gøre i et produktionsapparat, men indenfor IT er det vigtigt som man også har hos Google, og Microsoft og andre store IT firmaer.


  • #3   21. feb 2022 ha ha jojo

    De ser bedre ud....perle...


  • #4   21. feb 2022 jojojo EU har lavet den regel Danmark går først ind til den nu smiley

Kommentér på:
Bestyrelses logik - måske.

Annonce