{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

utroligt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg sad en dag og talte med en som havde været hjemløs i sine ungedage og jeg ved jeg har mange historier til gode - men da personen fortalte mig om hvordan en stor del af personens gæld var togbøder for at have et sted at sove + at komme fra det ene punkt til et andet - beløbet var i min verden meget stort og jeg tænkte på hvorfor en del af et menneskes liv skulle følge personen resten af livet og ja hvorfor systemet ikke bare sløjfet den gæld og tænker på hvordan DSB og deres IC tog historie skandale ku dække mange menneskers behov - endog ku der bygges mange små boliger til dem der er hjemløse.
En tanke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utroligt.
  • #1   10. jan 2022 leon

    Der er flere som ikke kan håndtere det at have en bolig, flere inviterer andre hjemløse hjem, og der opstår ballade og hele lejligheden kommer til at ligne en losseplads, hvor beboere klager og der kommer et syn på lejligheden. De går nogle dage til at rydde op, hvorefter der er syn igen. Er der så ikke sket noget bliver de opsagt.

    Vi må erkende at ikke alle er skabt til at leve i en lejlighed.


  • #2   10. jan 2022 Polysl ja ja det er nok rigtigt - men der ku jo laves små boligkomplekser hvor det var til netop folk der havde problemer med hvordan de sku leve det er faktisk en ting jeg skrev om på min hjemmeside for et årti siden - der fandtes problemet også smiley

  • #3   10. jan 2022 Leon

    Du får ikke bolig komplekser hvor der er en support gruppe som tager sig af dem. Kommunen er da ligeglad - de tænker kun i besparelser.


  • #4   10. jan 2022 Polysl ja desværre der er mange ting der ikke funger for alle dem der har brug for hjælp smiley

Kommentér på:
utroligt.

Annonce