{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Se hvad jeg vil støtte i det nye år. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg vil genoptage min støtte til foreningen Bedre Psykiatri - der efter vil jeg støtte Julemærkehjemmene også vil jeg finde en måde at støtte De hjemløse på.
Jeg tænker jo på hvorfor der ikke laves nogle hjemløse byer et sted der bare var deres eget sted - noget alla det jeg skrev om på min hjemmeside for x-antal mange år siden.
Jeg tænker også på hvorfor det er så svært at få kontakt med foreningen Bedre Psykiatri og at det burde kunne gøres lettere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se hvad jeg vil støtte i det nye år.
  • #1   26. dec 2021 Jeg vil hellere støtte dyreværnet hvor kattehjem er repræsenteret - de får 5000 kr hvert år til jul.

Dyr har ikke en chance for at ændre sin situation - men det har et menneske, derfor støtter jeg et kattehjem hver år.

Jeg har elsket at have killinger hjemme og fostre, selvom det er hårdt, men mere hårdt at skulle aflevere dem når de kan indtage fast føde.

Kan huske en lille killing som traskede ind i firmaet og spise af vores firma kats skål, ingen kunne nærme sig den uden man fik skrammer, den var total vild, men frygten var mindre end sulten. På et tidspunkt rørte jeg den når den spiste - og den røg ud som en raket, og sådan forsatte det et ½ år. Jeg tænkte at den her kan ikke reddes, men en dag da den havde spist så stod den pludselig foran min stol og kiggede op og dansede rundt - som om den ventede på at få tilladelse til at hoppe op.

Jeg klappede mig på låret og vupti den hoppede op og kravlede op med sine klør ude, på min skulder og gned sit hovede mod mit. Yes - den havde overgivet sig.

Derefter var det min kat - ingen kunne komme i nærheden af den uden de fik skrammer.

Så katte har fyldt meget i mit liv i mere end 25 år. Nogen spørger: Kan man træne en kat?

Ja - det er nemt man skal bare gøre det på dens præmisser. Katte er ikke dumme, de er faktisk gode til at lære og huske - men igen på deres præmisser.

• #2   26. dec 2021 Leon

Der er mange jeg gerne vil støtte i Danmark, men man er nød til at prioriterer - flot at støtte hjemløse og det gør jeg da også engang i mellem hvor de får en 100 lap når de står med avisen. Jeg sikre mig bare at de er danskere og ikke alle de falske halenegere fra øst.

Man kan redde sig fattig hvis man skal være med til alt. Det er ikke forkert at tænke på sig selv - det er det første man faktisk burde gøre, når det så er på plads så kan man tænke på andre i Danmark. Og ikke det lorte hul i Afrika - eller det nye lorte hul Afghanistan.

Se det som når et fly mister trykket i kabinen så er det meget klogt at redde sig selv så man kan redde alle andre.

• #3   26. dec 2021 Polysl respekt for din støtte til katte og du har jo kattetække smiley

• #4   26. dec 2021 Polysl jeg er sikker på at de hjemløse ikke er det for sjovt skyld - så dem vil jeg finde ud af at støtte og julemærkehjemmene gør et fantastisk arbejde så de får min støtte og Bedre Psykiatri skal igen have min støtte og de skal bare være bedre til at vise sig frem smiley

• #5   27. dec 2021 Leon

Det værste er at kommuner spare, og kalkulere med hvad folk donerer. De kommuner er total syge i knolden og burde være indlagt i en fangekælder uden varme som de selv har sparet væk.

• #6   27. dec 2021 Polysl ja kommunen sparrer tit de forkerte steder smiley

• #7   30. dec 2021 Jeg må indrømme, at jeg er hamrende træt af tigge-reklamer, det kan få mig i total baglås, der er tigge-reklamer for stort set alt, det er jo uoverskueligt, vi kan give 100,- her og der, og hvad mon det går til, jeg vil gerne se, hvad mit bidrag går til, men det er ikke muligt, vi får jo ikke et overblik over, hvordan de forvalter vores bidrag mig bekendt ??

• #8   30. dec 2021 Jetset ja reklamer er ikke hvad de var engang jeg husker stadigt da der var malet reklamer på husgavle i København og jeg støtter ting jeg ved en smule om smiley

Kommentér på:
Se hvad jeg vil støtte i det nye år.

Annonce